Euhj, das leuk Wen! Thnx voor de info meiden. Ik zal me er eens in gaan verdiepen. Misschien maak ik zo een foto van Luuk. Hij krijgt gewoon een spijkerbroek en een stoer shirt aan. Hm, toch maar snel ontbijt maken want hij ligt te kletsen. Hij heeft om 8 uur gegeten dus wel een beetje vroeg.
@Dees leuk zitje hoor! is de zitting voor de rest wel zacht? moeilijk op de foto, te zien! en ja das wel een redelijk goedkope hoor! want als ik zo bobike neem dan wil ik met windscherm, slaaprol en stuurtje en dan ben ik 120 euro kwijt! hihihi foto, s leuk @Wen leuke tassen!
Oke, dus zo duur is hij niet Hier staan ze http://www.fietsstoel.nl/ Ik bestel er ook een helm bij, jullie ook?
nee helemaal niet duur, maar ik vindt het wel echt een fietstoeltje voor knullen hoor en een helm ik weet het nog niet
@Dees kunnen ze daar al eerder in ? staat bij doormiddel van voorbumber tot 9 kg en daarna met gordel!
nee hoor zet Gwen er ook niet eerder in hoor! behalve als ik hem heb ff voor de fun foto ja ik neem wel mijn agenda mee naar de meeting want hier ook druk druk..
mogguh meiden.. Het ws gister super gezellig.. Heb niet veel tijd om te posten want er is gewoon al visite.. :-o Dus ga gauw weer weg.. owjaah..fietstoeltje..ik heb een bobike t.w.v 149 euro bij mijn fiets gekregen Dus dat is netjes.. dikke knuff voor jullie allemaal..! Tot vanavond en anders tot morgen!
Ik heb ook eerst info gevraagd. Hang jij je was buiten? Kweenie, we zijn lang weg en stel dat het gaat regenen.
Jij ook veel plezier..ik las dat je ook weg ging! Knuff..en een kusje voor die ontzettend stoere, knappe Luuk
Goedenmorgen ladies en little gentlemen, Zo, wederom een goede nacht gehad. Ze kwam om 7.00 en Jan en ik waren allebei nog zoooooo moe, dat Jan alleen even snel de fles gegeven heeft. Nu is ze sinds 10.00 weer wakker en ligt nu lekker te spelen. Ik heb alles teruggelezen en zag erg mooie foto's voorbij komen. Vanmiddag krijgen we bezoek, dus zal er weinig zijn vandaag. Dus ik wens iedereen alvast een leuke dag toe.
Mogguh meiden! Denk, even forumen.. Nee dus, Lune is het er niet mee eens Ben dus ook zo weer weg. Leuke foto's gezien! Ik wil meeerrrrr! Vind het zo leuk om gezichten te zien bij al die meiden met wie ik mijn ziel en zaligheid bespreek (noem je dat zo? ik vind het in elke geval wel mooi klinken ). En speciaal voor Wen, leuke foto! Knap stel zijn jullie saampjes, mama en dochter. Vriendelijke ogen heb je 8) Joma, succes met de was. Hoop idd dat het niet gaat regenen. Het is hier trouwens nog best zonnig. Jeroen is in de tuin bezig (hadden jullie zeker niet verwacht ) Dees, hoooi! Lang niet gezien! Valt ook wel weer mee.. Ik heb me totaal nog niet verdiept in fietsstoeltjes. Heb ook het gevoel dat het nog 2 jaar duurt voordat Lune op de fiets kan maar dat zal wel niet zo zijn haha! Ik moet misschien toch eens rond gaan kijken.. Wen, gave tassen! Ik heb laatst trouwens bij de trekpleister een nieuwe luiertas gekocht. Een zwarte lak met witte stippen. Echt een onding maar hij is zo leuk MissN, veel plezier vandaag! Nou, Lune gaat van kletsen in mopperen dus ik zal er even heen. Ze was trouwens weer om 5.15u wakker Beetje jammer. Normaal moet ik har wakker maken om 8u en de laatste week is het drama. Naja, als ze weer beter gaat drinken wordt het vast weer later 's ochtends. Kus voor jullie!