Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihih ik hang nooit geen was buiten! hangt op zolder en de dingen die in de droger mogen in de droger!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @MissN das lekker zo stoeltje uitzoeken bij je fiets! en ja je had een dure fiets dus dan mag het wel :) veel plezier vandaag!

@Maja goede morgen!

@Suus ook goede morgen!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dat zegt nou nooooooit iemand over mij, dat ik er vriendelijk uit zie... ;) ;)

Maar bedankt voor het originele compliment... :rolleyes:

Lune vandaag lekker aan de mopper... tis wat met die dames, ze krijgen steeds meer een eigen willetje...

Hebben jullie trouwens ook dat het luier verschonen steeds meer een uitdaging wordt? Hier is het soms haast onmogelijk om er weer eentje aan te krijgen, ze is zo beweeglijk op het aankleedkussen, ene kant op rollen... andere kant oprollen, kont omhoog en naar boven hupsen... lach me rot om haar, maar met haast wat minder handig :)

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach ja, ik dacht 'zeg es wat anders' :rolleyes: Maar ik meen het wel hoor!

Aankleedkussen-acrobatiek is hier ook! Erg lollig, maar idd niet als je haast hebt.. :) Ze wil steeds omdraaien en gooit haar benen de lucht in. Leuk met een poepluier :confused:

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou Maja, komt er nog een....

Lief he?!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nou precies, probeer je romper en shirtje netjes omhoog te slaan zodat deze poepvrij blijven, gaat 't dametje er zelf wel ff lekker doorheen rollen haha...

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ah gos... Suus en Jan... wat een prachtig (& klef) stel zijn jullie toch! :D

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga ff douchen en aankleden, die kleine druif slaapt al weer 1,5 uur, dus die zal zo wel wakker worden...

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Al huil jij heel hard.. wij kennen je toch.. en de mannetjes die erbij zijn weten ook wat er gaande is, dus die zullen het je ook vast en zeker niet kwalijk nemen.. en anders huilen we met z'n allen toch gewoon mee.. ben je ook niet alleen!

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeimorgen dames,

Nou nog een paar pagina's bijlezen, maar wil ff melden dat ik wakker ben..Danny slaapt nog.. We waren pas om 3.30 uur thuis vannacht..

Ga ff verder lezen tosso

11. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeiemorgen Sofie.. Fijne dag vandaag meis

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh Diaantje!

En mogguh Suus, leuke foto! :D Heel skattig..
    Echt leuk om al die foto's te zien!

13. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou ik ga me maar eens bedenken wat ik vandaag zou moeten gaan doen.

Er is tot 13.00 uur een race hier met speedboten op het water hierachter. We zouden daar gaan kijken, maar ja je raadt het al.. net zoals gisteren wordt me dat weer door de neus geboord. Anders zou ik alleen moeten gaan en dat doe ik niet. Angela ligt ook nog op bed, dus..
    Nou dat wordt dus weer niks doen vandaag..

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie middag meiden,

we zijn net terug vaan het zwemmen, dylan vond het geweldig. wel moesten we echt eruit na 40minuutjes want dylan begon het koud te krijgen. thuis aangekomen heb ik hem de fles gegeven en nu ligt hij prins heerlijk te slapen.

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik zal zometeen ff de foto's plaatsen van het zwemmen

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen (middag inmiddels)

Hier een vreselijke nacht gehad.. gister avond gewerkt.. en om 00 u wilden we naar bed.. marijn lag wat te kreunen dus nog ff gekeken.. hoge koorts dus zetpil gegeven.. hij krijsde het uit.. toch nog een fles gegeven.. in de hoop dat ie zou gaan slapen.. nee hoor.. tot 4.45 heeft ie aan 1 stuk gekrijsd.. vanaf toen tot 7u geslapen en wij dus ook ff.. daarna is ed er met m uit gegaan om een fles te geven.. daarna heeft ie nog tot 11u geslapen.. en ik ook.. nu ligt ed in bed en marijn ook maar die huilt dus die ga ik er zo weer uitplukken...Heb me ziek gemeld op mijn werk en ook ed heeft izch afgemeld vanmorgen bij de gevangenis (moest ie pianospelen) Op mijn werk deden ze meteen moeilijk.. moe zijn is geen ziekmelding volgens hun dus dan zou ze mijn dienst wel op een andere dag zetten.. NOU MOOI NIET... ik ben NIET in staat op te werken dus ben ik ZIEK... heb haar maar ff de regels uitgelegd en sta nu op ziek..uiteindelijk wenste ze me sterkte..of dat gemeend was is me niet geheel duidelijk, maar zal me ook een worst zijn...

Gelukkig is het mooi weer en kan jur lekker buiten spelen.. Lisa is rustig vandaag en dat is maar goed ook...

ga straks als het lukt nog ff teruglezen...Dikke knuf voor ALL

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    HUH?/ :(

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemiddag dames! Heb al ff me hoofd hier niet laten zien :oops: Maar me vader is gistermiddag gekomen en die was gezellig blijven slapen :) En is pas net weer weg!
    Gisteravond lekker gegeten en daarna naar een "festival" er waren wel geteld 20 mensen hahahah! Heel erg triest dus!

Rosalie heeft wederom weer goed geslapen! Het is niet zoals ze eerst sliep, maar het begint er weer een beetje op te lijken! Beetje jammer alleen dat het volgende sprongetje er ook al weer bijna aankomt :( hahaha

Gister via MP het boek van Borst tot Boterham gekocht! :) En vandaag op allemaal van die kubus eetstoelen geboden! Vind ik er wel erg leuk uitzien! Likje verf dr over en het is weer als nieuw! :) nou ja soort van dan he!

@ Wen, ik heb dezelfde babyfoon als die jij hebt besteld! Hoorde er allemaal zulke goeie dingen over! En heb em voor €60,-- incl verzendkosten! :)

Hmm het is weer een heel verhaal geworden zie ik...Ik ga ff een poging doen om terug te lezen...t is weer erg veel heb ik al weer gezien!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een onwijs leuke foto! Je hebt echt talent!

Deel Deze Pagina