Hahaha de kat komt net binnen. Die is waarschijnlijk in het water gedonderd... Hihi. Z'n hele achterkant is echt klets nat. En zn staart ook! En dan ook echt kleddernat. Niet zo maar een beetje...
hihi die kat... grappig! ik dacht eigenlijk ook dat je alleen ff hallo kwam zeggen Dwaas, maar gezellie!
Nou ff voorbeeld. De kids van m'n zus die kregen als m'n zus 's middag thee deed een fruit hap. Als je dan op de bank wil zitten en je kindje bij je heb je geen blad. En als ze dan wat ouder zijn en zelf kunnen eten lijkt me dat wel zo handig. En de jongste is nu 1.5 en zit graag bij haar in de keuken als ze kookt. Dan wil hij graag zelf drinken. Dan is een blad wel zo handig. Ook om wat lego enzo op te leggen. Snappie?
kom me een melden lieve meide... heb een heerlijk weekend gehad.. alleen geen internet dus vandaar kom net bij mijn vader vandaan was heel zwaar...dus ben op maar kwam jullie even gedag zeggen
Hahaha de kat komt net binnen. Die is waarschijnlijk in het water gedonderd... Hihi. Z'n hele achterkant is echt klets nat. En zn staart ook! En dan ook echt kleddernat. Niet zo maar een beetje...