hihi die kat... grappig! ik dacht eigenlijk ook dat je alleen ff hallo kwam zeggen Dwaas, maar gezellie!
Ik ga ook afsluiten. Morgen nog lekker dag vrij. Misschien toch maar ff naar het centrum. Moet nog billendoekjes hebben. Kan ik gelijk ff bij prenatal kijken naar een kinderstoel. Truste meiden en lieve beebs.
boney; is dat de stoel van prenatal zelf? daar ga ik ook nog ff naar kijken hoorde alleen dat die met schroeven versteld moest worden en die andere met draaiknoppen. wen; blad aan kinderstoel met dezelfde reden als boney, als je bv aan het koken bent kun je je kind aanschuiven, en iets te spelen geven, dan is een blad wel zo handig, ook als ze zelf gaan middageten en jij ff niet aan tafel zit. vind de trip trap ook super maar te duur en geen blad. ik moet vandaag om 12 uur ff op mijn werk zijn, ll bespreken, denk dat ik daarna ff naar de ikea ga, iemand had zo'n leuk kleed gekocht. ook wil ik graag ff naar de grote prenatal bij alexandrium dus als ik nog zin heb. zit nu weer aan de kolf. tot later
Goedemorgen lieve dinnetjes! Hier opzich wel een redelijke nacht gehad, alleen Rosalie had het idee dat ze om 5.15 wel mocht eten Daar dacht mama alleen ff anders over Maar ja dit is natuurlijk wel beter dan 3/4 keer op een nacht er uit! Voel me ook meteen weer een stuk uitgeruster! En aangezien ik toch zo vroeg op was, meteen ontbijt op bed gemaakt voor me mannetje en lekker broodjes gebakken voor ze lunch haha. Die wist niet wat em overkwam joh! Vandaag hier lekker een rustig daggie! Lekker niksen, knuffelen met Rosalie en forummen!
Over Marktplaats gesproken...Had jij toevallig op dat boek van borst tot boterham geboden dat daar opstaat?
Die fiets is indd wel mooi, alleen dit is geen "echte" mamafiets. Deze heeft gewoon een normaal stuur. En extra breed lijkt mij juist zo handig met een zitje voorop....
Mogguh meiden... Hier een super heerlijke nacht gehad! Ben weer helemaal happy, zit super lekker in me vel. Ik kan er weer tegen aan. Jaydee heb ik gisteravond om 19.00 lekker in badje gedaan, de fles gegeven en daarna in bedje gelegd. Ze heeft geen kick gegeven en is lekker in slaap gevallen. Ze heeft tot 08.00 vanmorgen geslapen, heb haar net de fles gegevene n nu ligt ze lekker te kletsen Ik heb niet terug gelezen meiden alleen overheen gescrolld. Als er nog belangrijke dingen zijn gebeurd, kan iemand die mij dan even updaten? Voor iedereen een dikke knuff en een heerlijke dag vandaag. (maar het is prachtig weer, dus dat komt vast wel goed)
Goedemorgen! heb nog niet bijgelezen.. was op gisteren na het eten.. nu zo gauw zelf wat eten en dan om 10.00 uur in het zh zijn bij de kinderarts. Ben benieuwd hoe hij vind dat Nora het doet! @ ichtus : moet ik nog iets mee nemen voor morgen? Lekkere broodjes? Limburgse vlaai ?!?! zeg het maar.. Neem kinderwagenbak voor Nora mee. Daar slaapt ze vaker in en dat gaat prima! (ze past er nog net in! hihi) oja.. nora is snotverkouden.. zooo zielig. weet niet of je dan uberhaupt wil dat ik kom ivm Marijn en dat ie ook niet helemaal fit is? Laat het maar weten! Kben hier straks weer ff..
Ik ga zometeen naar de Ikea en dat kleed halen. Moet ik er voor jou ook een meenemen? Dan kan ik dat op de meeting aan jou geven.
Sizzel, succes vandaag en agossie....verkouden. Dikke knuffel voor Nora. MissN, fijn dat jullie weer een goede nacht hebben gehad. Toppie! Dwaas, ook fijn dat jullie een goed weekend gehad hebben. Ariel, hmmmm daar had ik nog niet over nagedacht met de fiets. Zal het in overweging nemen, thanx voor de tip. Hier ook een prima nacht gehad. Ze kwam om 7.45, dus prima tijd. Zometeen naar de Ikea en dan door naar mijn moeder, even alles uitleggen over Tess. Heb wel 5 pagina's volgepend voor haar...pffff.....muts dat ik ben.
even over de tripp trapp, die heeft tegenwoordig wel een blad, natuurlijk moet je die los bestellen, zal eens kijken of ik een link kan vinden.
suus; als ze er idd nog hebben mag je er voor mij ook een meenemen. (als je je reknr geeft dan maak ik het geld vast naar je over). anoek; Balen he die mensen die er niets van berijpen, wie zijn er nou de ouders? Je hebt gelijk en niet schuldig voelen.