anoek.. jeej zeg.. verschrikkelijk als je je constant moet lopen verdedigen.. grrr... sommige mensen! Lucht hier maar lekker je hart!
http://www.best4specials.nl/index1.html?target=d7.html is niet van stokke maar past wel google op Clic-Clac Tafelblad
ik voel me dus wel schuldig maar ik weet dat ik dat niet moet doen. Ik vind het vervelend dat mensen kleine kinderen gewoon maar oppakken, daar zitten ze toch niet altijd op te wachten.
in mijn omgeving doen maar weinig mensen het, had tijdens de zwangerschap al gezegt heb er een hekel aan haha ze durven niet o'ja ilse heeft een mini wit puntje onder, zal vast niet lang leuk zijn de bv. hihi, ze kauwt nu al op mijn tepel
Anouk, jemig wat een eigenwijze mensen zijn er toch op deze aardbol. Voel je ab-so-luut niet schuldig, want ik ben juist trots op jullie! Jullie zorgen ervoor dat Sarah lekker in haar vel blijft zitten door de juiste structuur en dat maakt jullie goede ouders. Dat anderen daar een bepaalde mening over hebben....boeiend. Leg het snel naast je neer en onthoud dat jullie juist NIEMAND te kort doen door voor Sarah het beste te doen. Debie, ik neem er een voor je mee. Maar zoals ik al in een pb schreef, wacht even mijn posting hier af of het gelukt is, anders blijven we geld overmaken heen en weer. Laat het je vandaag wel weten.
Ja, lachen toch? Meneertje heeft zich 3 uur vermaakt met een bezem en een kap van 1,- van de xenos.....geweldig!
Goedemorgen meiden! allemaal heerlijke nacht gehad zo te lezen! hier ook hoor zoals altijd ligt Gwen nu nog te slapen na de fles van 8 uur! Gister fietsstoeltje wezen kijken en weet welke ik wil hij is echt gaaf en die kleuren ook! ga hem alleen ergens anders halen ze waren daar vrij prijzig en weet dat ze ze ergens voor minder hebben! daarna naar schoonouders geweest, daar blijven eten, dus lekker makkelijk hihi en was laat thuis dus niet meer geweest hier! Vandaag ben ik er ook niet , me ma komt zo en dan gaan we ff winkelen enz, wil ook nog fietstoeltje ergens anders kijken , en wi slabbetjes erbij maar dan grotere ... vervelend nou dat shoppen dus meiden wens jullie! en tot vanavond misschien! KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFF
heey lieverds allemaal , door dat stomme internet hier kan ik jullie dus niet meer bij houden , is er iemand die een korte maar krachtige update heeft hier gaat alles nog steeds prima ,ben bijna jarig ( donderdag ) hahah , maar ja heb er niet zo veel zin in , komt ook wel weer goed en nog nieuwtjes> ?
Als er iemand interesse heeft, heb de puckababy ook hier op de site aangeboden! Alleen voor jullie is ie 40,-- incl verzending
suus, en als ze goed overweg kunnen met die bezem heb je er zelf ook wat aan, heerlijk toch als ze zich zo weten te vermaken. en is ook zo dat ik me niet schuldig moet voelen maar is denk ik de aard van het beestje. GAat wel weer over. En ja, Sarah zit goed in haar vel, heerlijk is dat zeg, ben zo verliefd op ons meisje. Joma, shop ze en adviezen over stoeltjes zijn welkom
Goeiemorgen allemaal Pff ben weer eens niet uitgeslapen door het gegil van die blagen van hiernaast.. wordt er echt niet goed van. En ik kan niet op een andere kamer gaan liggen, want dan moet Angela achter gaan slapen en dan heeft zij er last van. Gisteravond door de rug gegaan met de kattenbakken verschonen. Danny was boos op mij dat er een kat in de gang had zitten piessen.. tja uhm hallo.. jij kunt het ook hoor. Dus ik met een eigenwijze kop die kattenbakken leeg gegooid, maar er stond een 25 kg zag met grit.. dus ik pak dat ding op en ik voelde het al in de rug.. ik d8 ach ja.. dus ik buk naar voren om het grit erin te gooien en toen was het mis en ik schoot in tranen van de pijn.. maar gewoon met een eigenwijze kop doorgaan he, dus langzaam opgestaan rustig naar de gang gelopen, bak neergezet en de 2e bak gepakt en leeggegooid. Nou ik heb er wel een half uur over gedaan, maar toen ik buiten kwam met een behuilde kop, toen zei Danny.. wat heb jij dan.. Tja door de rug gegaan.. ja en dan krijg je allemaal verwijten naar je kop enzo. Ik zo.. jij wist toch ook dat die zak te zwaar was.. jij gaat trammelant lopen schoppen waar andere mensen bij zijn (vrienden van ons waren op visite) mij een beetje voor lul zetten, nou dan laat ik mij ook niet kennen. En nu zit ik met de shit.. kan bijna niks vastpakken en ben strax al bang als ik van de trap naar beneden moet met angela op de arm. Dan doe ik dat maar zittend ofzo ik weet t ook niet.. ben nu al helemaal overstuur.. sorry hoor.. *snik* Nou ik ga maar even terug lezen