@ Dwaas.. wat fijn meis dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad.. sterkte meis @ Ariel.. haha leuk hoor midden in de nacht ontbijt op bed.. haha heerlijk @ MissN.. wat fijn dat je weer helemaal happy bent.. heerlijk he zon rustig kindje? @ Sizzel.. succes bij de KA vandaag @ Anoek.. jezus wat een nare mensen zeg. Ze moeten zich aan jullie aanpassen. Dan komen ze maar een andere keer hoor. Jullie bepalen de regels en niet zij. En als ze dan kwaad zijn, jammer dan.. ik snap niet dat hun dat zelf niet beseffen of zijn ze echt zo dom? Volgende keer gewoon van je afbijten hoor en anders als jij je lullig voelt een gesprek aangaan, dat dit echt niet kan zo. @ Suus.. leuke fotos meis haha @ Joma.. fijn meis dat je een kinderstoel hebt gevonden.. ik moet nog eerst een fiets kopen en een kinderstoeltje.. haha maar daar is het geld voorlopig nog niet voor helaas. @ Mystery.. jaja meis.. bijna jarig.. je zult maar 23 worden he.. haha. Wanneer krijg je nu de nieuwe modem?
@ Diaantje; wat vervelend zeg dat je door je rug bent gegaan! Ik snap wel dat je er al tegenop ziet Angela straks van de trap te moeten dragen! o ja en ik moet er ff bij zeggen, me vriend moet om 05.30 ze bed uit
nou ik ga Angela zo maar de fles geven en weer terug naar bed.. ik kan niet eens normaal zitten en verrek echt van de pijn.. Ik weet niet hoe ik dat de rest van de dag moet doen hoor
Diaantje Diaantje, ik ga je even goed toespreken! Doe jij eens voorzichtig met die rug van jou! Je hebt er maar een en je moet er nog heeeeeeeel lang mee, dat soort dingen laat je maar echt aan Danny over hoor. Je geeft hem maar een schop in de kont. Snap dat je even verdrietig bent meid. Da's ook geen leuke reactie van Danny. Wel rustig kunnen uitpraten?
Nee we hebben het helemaal niet uitgepraat. De visite ging pas laat weg en Danny was doodmoe, dus dat is er niet van gekomen.
En wat mijn rug betreft.. heb ik een rug van iemand van 60, want ik heb al 1.5 wervel versleten en dat gaat alleen maar meer worden, dus mijn rug is gewoon heel kwetsbaar. Heb vroeger kinderhernia gehad en een normale hernia en zit al vanaf mijn 12e in therapie. Op het moment niet, vanwege andere redenen, dus ja
Hey dames, Hier alles goed hoor! Ben al dagen op zoek naar een auto, maar kan niet echt iets vinden Ben misschien iets te veeleisend Gister even de stad ingegaan, en toen kwam er rook onder de motorkap vandaan, dus is echt toe aan vervanging... De hele week werken, dus kunnen pas het weekend weer gaan kijken denk... Met Mike gaat alles goed, alleen moet je hem continu vermaken, echt een aandachttrekkertje.... Hij heeft de grootste lol als ie even mag staan hahaha, alleen dat koppetje gaat nog alle kanten op... Heb em dit weekend aan een druif laten likken/sabbelen, dan vond ie wel lekker hoor! Hij heeft gister een nieuw speeltje gekocht van Vtech, best een geinig ding, Teigetje die geluid maakt enzo. Alleen vindt Mike em vooral lekker om in zijn mond te doen Nou ik ga weer aan het werk, en ondertussen auto's kijken, kom zo wel weer even kijken hier....
Mogguh meiden! Ehm.. Diaantje, jouw vriendje is niet zo lief voor je als ik dit zo lees.. Met een zwakke rug is het toch sowieso zijn taak om de kattenbak te verschonen? Ik zou echt even flink pissig op hem worden hoor, niet over je heen laten lopen meis! Girlpowerrrrrrrrrr! Suus, wat lekker dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad! Kan je daar blij van worden he? Leuke foto's. Waar heb je eigenlijk speelgoed voor nodig? Anoek, wat fijn dat Sarah zo goed in haar velletje zit! Genieten! Wat een verschil met een paar weekjes geleden.. Mystery, uhm.. update.. Ik ben een vergiet en heb niet alles bijgehouden.. snorry.. Lune is vandaag weer naar de creche. Kan ik even flink met school aan de gang (en forumen 8) ).. Ga zo eerst even met de hondjes naar buiten, we hebben een logeerhondje erbij van mijn ouders. Is alleen zo irritant om met 2 honden tegelijk te lopen met die riemen. Ik ben er vanochtend uit gegaan met Jeroen en Lune om ze de deur uit te werken, was om half 7. Om 7u ben ik weer naar bed gegaan en werd pas om half 11 weer wakker Ik moet zeggen dat ik er niet veel fitter van ben geworden. Lang slapen word je duf van. Ik ga dus direct maar even met de hondjes uit, beetje wakker worden. xxxx
snap het helemaal wat betreft blad... nu hebben wij de eettaffel in de keuken staan, dus daar kan ze gewoon aan zitten spelen straks als ik daar ben & het eten wil ik standaard aan de tafel doen... dan eet ik mijn broodje ook wel daar... (ben ff voor mezelf aan het bedenken hoe ik het zou doen ) oh enne van dat speelkleed dat was ik... en hij is SUPER! maar ik kan wel ff terug naar de Ikea om geld terug te vragen, want er zijn er hier nu geloof ik al 5 die 'm gaan kopen hahaha
Ja, maar hij zegt op zijn beurt.. het zijn jouw katten. Ik heb ze met de zwangerschap verschoond. Maar ja goed.. het is gebeurd.. het is niet anders helaas. Als het goed is komt mijn beste vriendin vanmiddag Angela vermaken, dus dan kan ik gaan liggen
ik ga ff heel lui de Quote knop gebruiken hoor... fijn dat je zo lekker geslapen hebt...! ik vind zulke dingen voor elkaar doen trouwens heel leuk... zijn de kleine dingetje die het doen toch?
haha klopt, maar zag later dat jij er op geboden had... tenminste dat las ik hier... maar ik gun 'm je voor 100%!
Ik heb maar 1 woord: HERKENBAAR! Daar word je echt gek van he? En dan ga jij je nog schuldig voelen of je misschien te zeikerig doet (dat heb ik dan) maar kom op zeg, we proberen gewoon rust en regelmatig te creeeren voor ons meisje en daar is niets mis mee... zo kan je elke keer wel uitzonderingen maken over het oppakken en dat zorgt alleen maar voor verwarring in dat kleine koppie... meis, je doet het super! Zo moest ik ff kwijt! (ben misschien ook tikkie gefrustreerd over zulke dingen haha)
heerlijk... zo heeft de kleine van vrienden (ruim 1 jaar) zich een uur vermaakt met de tuinslang die uit stond, maar waar nog drupjes water uit kwamen... en dan maar schaterlachen als ie dat ding rondzwiepte en hij spetters in zijn gezicht kreeg... zo mooi!
Diaantje, rustig aan met je rug hoor, en praat het uit, dit is niet leuk. Als hij weet dat jij het in je rug hebt kan hij je best helpen hoor. Hele dikke knuf. Ik wilde al voorstellen om goede pijnstillers te vragen bij de ha maar misschien heb je er nog liggen die je kunt gebruiken. Maja, het is echt een groot verschil met een paar weken geleden, echt heerlijk en wat een rust komt er nu in huis zeg. We hebben weer de avonden een beetje voor ons zelf, ze slaapt zelfs in haar bed. Echt waar, ben zo trots! Sizzel naar de ka? Waarvoor als ik vragen mag, ik ben het even helemaal kwijt hier maar succes Morgen meting van het hoofdje van Sarah, ben benieuwd hoe erg de afplatting is. Vind het ook niet leuk om te gaan doen, maar ja
Dat is echt onwijs grappig! Want ik kreeg een mailtje van haar of ik em nog wilde, want er waren nog 2 andere bieders. En toen dacht ik op de 1 of andere manier dat jijdat wwas