Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou Marc belde me net: hij is in Waardenburg geweest naar z'n oude baas. Hij heeft best een leuk salaris bod gekregen en in oktober salarisverhoging. Dusss we gaan verhuizen! Nu alleen nog werk voor mij en een huis... En dat laatste gaat heel moeilijk worden! Maar goed, overal is een oplossing voor!
    Waarschijnlijk trekken we dan even bij m'n schoonouders in en dat betekend met 2 katten en een baby op 1 slaapkamer huizen. De katten kunnen niet naar beneden omdat de hond er nogal fel op is! Vind het wel heel zielig voor ze dat ze dan "opgesloten" zitten. En we moeten even kijken of Finn op een andere kamer kan slapen want dat vertrouw ik niet met de katten.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Proficiat Debora, fijn zeg, een nieuwe baan. Nu jij nog en dan nog een huisje dan is alles helemaal voor elkaar!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    :) :) ben helemaal happy, en nerveus tegelijk.
    Baan voor mij zal niet lang duren denk ik. Zijn zat winkels waar ze mensen zoeken.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je dees!

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Zit erg te genieten van het verse ouderschap... :D.
    Samantha is een tevreden baby. Ze huilt alleen maar als ze wil eten, of een schone luier wil.

De bevalling afgelopen vrijdag is erg vlot verlopen (al vond ik dat op dat moment absoluut niet :rolleyes:). Maar van de eerste wee, naar geboorte van baby duurde 6,5 uur. En dat voor een eerste :D.

Samantha had in het vruchtwater gepoept, dus we werden direct door verwezen naar het ziekenhuis. Nou op dat moment wilde ik dat sowieso al, dus dat vond ik helemaal niet erg. Mijn ontsluiting ging zo snel, dat tegen de tijd dat de infuus voor pijnstilling klaar was, ik al kon gaan persen... Ik vond de persweeen net zo erg als de ontsluitingsweeen. Na ca. 50 min. persen, werd ik ingeknipt, en werd Samantha binnen 1 perswee geboren. Wat een opluchting was dat. De placenta kwam er al vlot achteraan. Het hechten vond ik een stuk minder... ookal was ik dan wel verdoofd... het deed geen pijn, maar fijn is anders. Daarna werden Erwin en ik getrakteerd met beschuit met muisjes. :D.
    Ik was de hele tijd al ontzettend moe, en ineens werd ik duizelig. Compleet met sterretjes en oorsuizen. Hb en bloeddruk waren in orde. De verpleegkundige vond het na overleg beter dat ik een nachtje in het ziekenhuis zou blijven, en dat leek ons dan ook een goed plan. 's Avonds kreeg ik nog een duizeligheidsaanval op de toilet (was gelukkig een verpleegkundige bij), dus ben echt blij dat we niet thuis waren. Omdat het daarna weer beter ging, konden we de volgende dag lekker naar huis.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    proficiat debora, waar gaan jullie dan wonen als ik vragen mag? boven in holland?

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Is inderdaad wel vlot Daisy ennuh, wat een prachtig meiske!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je :D

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @hihi kikkert je kunt gedachten lezen dat wou ik ook al vragen aan debora

@debora gefeliciteerd altijd goed nieuws he nieuwe baan met beter salaris en idd voor jou een nieuwe baan zal niet zo moeilijk zijn zoals je al zegt in winkels zoeken ze overal wel personeel ;) wel jammer dat je dan uit limburg vertrekt :)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Suus.. meis t gaat echt geen jaar duren hoor.. hoop dat ze snel vinden wat er is...

@Dees.. Sjonge wat een nieuws zeg.. jullie blijft ook niets bespaard he...
    Hele dikke knuffel en sterkte...

@Daisy.. meid wat een prachtbeeb zeg... lekker vlot idd voor een eerste.. heerlijk al voelt het idd tijdens de bevalling niet altijd zo..
    Lekker genieten meis en rustig herstellen...

@Joma.. vergis ik me of ben je vandaag nog niet hier geweest?

Hier net lekker vroeg de kids op bed.. Hoop dat Marijn tot minimaal 19u blijft slapen, maar dat ga ik denk ik wel halen.. hij is vandaag steeds wat vroeger wakker en zo komt mijn voedschema in de war en is de laatste voeding straks veel te vroeg.. als ik om 19.30 kan voeden wordt het 23u de laatste.. eerder wil ik echt niet geven want dan wordt de nacht zo'n gedoe...maar goed.. als t niet anders is dan is t niet anders.. mag verder toch al niet klagen wat slapen en eten betreft... ;)

Ja dat topic copieren is een hele klus.. ben op pagina 9 :confused: nog veeeeeeeeel te gaan...hahaha maar ik heb nog even tot de meeting toch?

De meeting is trouwens toch in de zomer he... (in mei gaan we nog op vakantie en zou het niet willen missen!)

Manlief komt zo thuis en Lisa vind het vroeg naar bed gaan niet zo'n strak plan heb ik het idee..
    Ik hoor heel hard MAAAMAAAAA van boven komen...beetje jammer... :rolleyes: zal s kijken wat mevrouwtje nu wil.. vast wat lekkers... dat wil ze de hele dag... :rolleyes:

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en ja hoor.. ze wilde lekkers....nou mooi niet dus he...hahaha

Nu heeft ze wat nieuws.. heel hard met haar hoofd op het bed slaan.. auw roepen en dan hopen dat we naar haar toe komen.. dat hadden we snel door (jurian heeft het ook een tijdje gedaan) dus hier trappen we niet in.. de lol zal er vast ook snel vanaf zijn..

@MamaNorah.. ken jij Norah ook niet terug..? Hier is Lisa echt veranderd van het rustige lieve engeltje naar het peuterpuberende monster van nu.. Luisteren wat is dat? rustig zitten? nou echt niet.. de bank moet het redelijk ontgelden met dat gespring en geheister.. kan wel 100x zeggen dat ze moet stoppen en haar op de gang zetten, maar dan zit ze de hele dag op de gang..weet soms gewoon niet wat ik er mee aan moet.. vooral tijdens het voeden is het echt een ramp...probeer dan nu maar wat meer met haar te spelen op momenten dat Marijn in bed ligt en hoop dat dit dan gaat helpen.. Tis maar een periode, dat weet ik, maar vind die verandering bij haar best heftig..

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden hier druk daggie gehad!

wilde ff zeggen dat ik een afscheids gedichtje bij andere topic heb geschreven, is voor iedereen!

ik ben ff terug lezen

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Lieve meiden..

Ik ben hier vandaag niet veel geweest al een paar daagjes niet..maar Jaydee is elke keer zo overstuur dat ze nu al bijna 3 keer is gestikt..was gelukkig elke keer dicht bij haar in de buurt..
    Zodra ik haar in de box of wieg leg is het weer raak..ze raakt echt enorm overstuur..alleen bij mij of bij me vriend word ze rustig..! :(

Ik heb vanmiddag om 5 uur het cb gebeld en me verhaal uitgelegd natuurlijk was diegene die ik nodig had er niet..en word ik morgen terug gebeld...!

Ik voel me echt een beetje moedeloos, ik kan echt niet met haar de hele dag op de arm lopen..en ik word er zo emo van.. :(

Sorry voor mijn ego berichtje hoor meiden..maar weet het echt even niet meer..gelukkig is me vriend nu thuis en loopt hij nu met haar op de arm...

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier vandaag precies het zelfde :(

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hier gaat het nu al bijna een week zo...alleen de laatste paar daagjes is ze echt ontzettend overstuur..

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    HELE DIKKE KNUFFEL VOOR

Joma en MissN...

Meiden...ik denk aan jullie...

(wou dat ik meer kon doen)...

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Lief van je Ichtus..!

Ik wou ook dat ik iets weet wat ik kon doen..maar ik weet niks anders alleen dat ze bij mijn vriend of mij kan liggen..en dat breekt je echt op..

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik weet dat dit opbreekt, maar je krijgt er ook wel weer de kracht voor hoor meid.. het erge is dat je niet weet hoe lang het gaat duren en waarom ze ze zo huilt.. Dat vond ik bij Jurian ook zo erg... de vraag.. wanneer houdt dit op..... toen ie uiteindelijk met 14 wken omsloeg naar het vrolijkste mannetje ter wereld wist ik niet wat me gebeurde.. wat een rust, maar ik heb er echt nog een jaar last van gehad.. Ik heb dan ook te laat hulp gezocht en toen ik hulp zocht was dat met 14 wken en dus niet meer nodig..Ik zag het toen als falen als ik hulp nodig had, maar nu kan ik het echt alleen maar aanraden!

Misschien is het iets van een paar dagen.. en is ze morgen weer je vrolijke meisje...Goed dat je het cb heeft gebeld.. hoop dat ze morgen goede tips voor je heeft....

KNUFF

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Jaydee is nu ook al 2 keer tijdens de voeding zo overstuur..dus ze wil niet drinken... :(

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dames met huilende baby's ik denk aan jullie.. veel sterkte...

Ik ga zo ff met manlief en Angela douchen.. voor het eerst met z'n 3tjes.. Ze had net honger en nu ligt ze bij papa en wil ze niet drinken... ze ligt nu lekker in papa's armen te poepen.. haha.

Ik ga zo ff het gedicht lezen.. ben wel erg benieuwd hoor Joma..

@ Debora.. gefeliciteerd meis.. lekker verhuizen.. hopen dat jullie dan ook snel een huisje vinden he..

@ Daisy.. mooie foto's meis.. echt een pracht beeb...

Deel Deze Pagina