Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja heb nog medicijnen liggen.. maar daar wordt ik heel erg duf van.. net alsof je stoned bent.. haha. Maar ja goed. We wachten wel weer af.
    En succes morgen met de meting meis.. ben benieuwd

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Diaantje: rustig aan met je rug meis...! knuff!

Naatje: werkse vandaag en fijn dat het zo goed gaat met Mike

Maja: weer beetje wakker na het hondjes uitlaten?

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Das weird... maar dat klopt idd, ben op zoek naar zo'n boek... maar toen ik geboden had en hier ging lezen zag ik dat jij meteen ging mailen, en dat was eerder dan dat ik geboden had... dus toen wist ik al dat ik te laat was haha...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Spannend zeg! Ik hoop dat je niet al te lang op de uitslag hoeft te wachten, hier duurde het steeds een dag of 4 voor ze belde...

Fenne wordt op de 23ste weer gemeten... ben er nu al weer beetje zenuwachtig voor...

Ichtus, jij gaat woensdag toch?

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    GVD.......mijn kolf is kapot :( :(

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Mijn vriend heeft trouwens de laptop mee, dus zit nu even boven achter de pc omdat Fenne toch ligt te slapen... maar straks dus niet meer aanwezig... hoort heeeeel veel slapen ook bij sprongetje?

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    dat meen je niet... :(

en nu? heb je handkolf zodat je wel kunt kolven? en zit vast garantie op toch?

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gelukkig hebben ze hier op mijn werk een handkolf die erop past....dus kan wel kolven, maar gaat niet echt lekker. Ben nu op mp aan het kijken....

Daar gaat mijn goede bui.... :(

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede middag ibjna dames..

heb gelezen, maar ga ff niet veel reageren.. heb wederom ee stresszondag achter de rug.. dit keer ivm mijn mams.. Mijn tante was op bezoek bij mijn moeder en kwa mdaarna nog ff bij mij.. ze was erg geschrokken en durfde niet naar huis )woont in zoetermeer en is dus 1,5 u rijden).. ze was bang dat het fout zou gaan. Afgelopen vrijdag was mams op haar stomp gevallen. gevolg veel bloed en naar EHBO ZH. weer opnieuw verbonden en weer terug naar huis. zaterdag avond werd ze in ineens heel wazig.. moeilijk praten, weinig tot niet reageren enz. zondag morgen heb ik haar nog gesproken en vond ik haar wel redelijk, maar duidelijk nog niet beter. ze is gister middag met ambulance terug gebracht naar het Rev. Centrum. Daar ging het weer mis en is ze weer zo afgwezig geworden. Mijn tante wilde graag naar haar terug dus ben ik meegegaan. hoe ik haar aantrok schrok ik me rot.. ze keek me aan.. begon te huilen, deed haar ogen weer dicht en viel weer in slaap. ik moest haar voeren, ze had een luier om, zei alleen maar ja en nee..enz.. de arts wilde niet komen.. was niet nodig. de verpleging hield haar goed in de gaten.. wij vvertrouwde het niks.. na veel soebatten is om 21u de arts toch gekomen omdat wij haar naar het zh wilde hebben. vond ie in eerste instantie niet nodig, maar na overleg met de internist, mocht ze dan ter observatie naar het zh. Met ambulance weer naar zwolle.. wij )ik en mijn tante) erachteraan.. daar weer testjes doen...en haar HB was veeeeel te laag.. 4.0 (is voor haar doen echt erg). ze hebben haar nu 4 zakken bloed gegeven. Volgens de arts in elburg kwam de wazigheid van een te laat bloedsuikergeh. nou dat kon al niet want ze had daar 7.4 en later 9.2 das juist ergoed..
    Ik hoop dat ze nog een scan van haar hoofd gaan maken.. vanmorgen gebeld met zh en ze praat nog steeds erg traag en weinig en reageerd mondjes maat. haar stomp verliest veel vocht en haar suiker is nu wel weer veel te laag..dus ze gaan de hoeveelheid insuline nu aanpassen.. ze kan gewoon moeilijk eten. heeft de puf er niet voor.. ze is op.. we kunnen alleen maar hopen dat ze nog 1 keer zichzelf kan opladen.. ze heeft al zoveel meegemaakt.. kan me voorstellen dat het gewoon klaar is nu .. als ze nu t hoofd laat hangen dan is het snel over...en ik kan haar eerlijk gezegd geen ongelijk geven als ze het niet meer zou kunnen opbrengen.. maar goed.. dit hebben we vaker meegemaakt, dus ook nu zal het wel weer met een sisser aflopen... i

k ben er dus ook niet veel..was vannacht om 2u thuis ensliep pas om 3.30u. dat na de nacht van gister was nou niet bepaald een opsteker...

@sizzel...Morgen gaat wat mij betreft gewoon door hoor.. Tenzij het met mijn mams veranderd...maar dan bel ik je...en je hoeft niets mee tenemen hoor... maar vlaai is altijd lekker... (als ik t dan toch voor t zeggen heb.. geen kersen aub..YAK)hahaha....Kheb er erg zin in.. Mocht Nora nou te verkouden zijn voor je eigen gevoel dan hoor ik het wel, maar voor marijn hoef je het niet te laten hoor....

@REST.....DIKKE KNUF....

en nu stort ik in.....*snik*

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, weer fris en fruitig! (niet helemaal, maar doe alsof, dat helpt ook wel)

Naatje, wat balen zeg! Dan kom je erachter hoe belangrijk zo'n ding is, of niet?
    Anoek, kan me jullie onrust nog goed herinneren! Ik vind het zo lekker voor je dat het nu zo goed gaat en je volop kan genieten van je meisje! En die familie.. Poeh, dat is niet makkelijk! Maar jullie gaan er goed mee om zeg! Niet schuldig voelen, ben je mal! Mijn moeder springt ook altijd direct op als er een geluidje uit de babyfoon komt. 'Moet ik wat doen?' roept ze dan. Of 'Moet ik erheen?'.. 'Nee' zeg ik dan altijd, meer niet.. :) Laatst vroeg ze niks, Lune jengelde wat en mijn moeder stond na een paar minuutjes op. Dus ik zeg 'wat ga je doen?' .. 'Oh, even naar Lune.. of mag dat niet?' Eh.. Nee dus 8)
    Maar dit is niks vergeleken met wat jij verteld. Wou het toch even kwijt hihi..

Wen, ik durf het bijna niet te zeggen maar de kans is groot dat ook wij dat leuke speelkleed kopen bij de Ikea hahaha! (en ik had hem al op internet gezien voordat jij hem gekocht had hoor! heus heus heus wel!)

Zo, dan ga ik me nu op mijn casemanagement verslag storten. Wish me luck :(

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach lieve, lieve Ichtus.. Pff, wat een zorgen en verdriet meis.. Wat zul je je machteloos gevoeld hebben. Ik weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen om je beter te laten voelen. Stort maar even in hoor, dat kan erg opluchten. Hele dikke knuffel! Echt een hele, hele, heele dikke!

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik zag dat er wel een blad is voor de triptrap, heb een link geplaatst, 2 blz terug geloof ik. Misschien wel handig?

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou het motertje maakt nog wel geluid, dus misschien hoef ik em alleen even schoon te maken met alcohol...staat op de site van Medela. Dus dat hoop ik dan maar [-o<

@Ichtus; Getsie! Wat naar zeg! :( een dikke knuffel voor jou

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ichtus wat een naar bericht zeg, ik snap dat je je beroerd voelt. Ik hoop dat je moeder de moed heeft om weer op te krabbelen. Dikke knuf meid en als je je verhaal kwijt wilt, we zijn er voor je

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    maja good luck

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jemig Ichtus, wat een drama voor en met je moeder. Ik hoop dat ze snel wat opkrabbelt en weer wil en kan vechten voor haar gezondheid. Dikke knuffel voor jou!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Even snel:
    Jeetje Ichtus. Wat een verhaal en wat een zorgen zeg. En ik hoop ook echt voor je dat ze zich nog een keer op kan laden... Valt niet mee zoiets.

Anouk, heb de link gezien. Thanks.

Wen: ik welk sprongetje zou Fenne dan zitten? Tessa zit duidelijk in de 19 weken sprong, maar Fenne is toch 2 weken 'ouder'.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie: Over die kinderstoel. Dat met die schroeven en met de hand vestellen was ook het enige verschil wat ik kan ondekken. Maar hoevaak verstel je zo'n ding nou? Ze groeien echt niet meer zo hard als in het begin. Dus misschien 1x in de 2 maanden?
    En ik ga niet meer naar het centrum vanmiddag. Maar als je toch bij prenatal komt...? Kun je het misschien gelijk even vragen.

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Boney, dus bij 19 weken hebben ze een sprongetje?
    Dan kan Mike daar nu best last van hebben....geloof ik....hij is van 1 maart, maar wel 1 week "te laat" geboren :rolleyes:

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja naatje, bij 19 weken ongeveer. Je moet uitgaan van je uitgerekende datum. Bij Tessa was dat 25 febr. Dat is vandaag 20 weken.
    Maar dit sprongetje en de volgende komen vrij snel achter elkaar. Ze kunnen dus zo van de ene naar de andere 'springen'. Ik merk sind 2 dagen echt aan Tessa dat ze anders is. Terwijl ik van de vorige sprong eigenlijk niks heb gemerkt.

Deel Deze Pagina