Zo! Mijn foto's voor vandaag! Ik heb supermummy al een paar dagen niet gezien (over foto's gesproken) Maar ging die niet dit weekend of zo naar NL? En de nieuwelingen Cassie en Lizz of Liss zijn ook al ff niet meer geweest. Ik ga me weer even nuttig maken hier, maar wilde ff foto's showen.
ichtus: jeetje wat schrik ik van jouw verhaal... meis, wat is het toch veel wat er allemaal op jou af komt... ik vind het heel naar voor je moeder en natuurlijk ook voor jou... ik hoop toch zo dat ze snel de kracht heeft om te gaan vechten... dikke knuff boney: ja, geen idee welk sprongetje... zou natuurlijk gewoon die van 19/20 weken kunnen zijn, maar begreep van Mrijn dat de 26 weken sprong z'n aanloop al doet vanaf 22/23 weken, dus dat zou ook kunnen... ach geen idee, maar ze is in ieder geval anders... veel drinken, veel slapen...wanneer ik haar neer leg om te gaan slapen is het even paniek, zo erg dat ik haar bijna weer wil oppakken, maar na paar minuten slaapt ze heerlijk... ze doet allemaal nieuwe dingen, en wil van alles, maar de helft lukt niet dus steeds mopperen... maar moet zeggen dat het allemaal prima te doen is hoor, ben alleen wat drukker met haar dan normaal... maar Tessa dus ook? Wij gaan wel lekker gelijk op met die dingen he? Grappig... Naatje: ik duim voor je mee dat de kolf alleen ff schoongemaakt hoeft te worden... Hier nog steeds in huispak... wilde rond 12 uur gaan douchen toen de bel ging... vriendin met haar 2 jarige zoontje en dochtertje van 4 weken waren aan het wandelen en kwamen even koffie drinken... leuk! Dus ik een snelle deo onder oksels tot nu... tot hier mijn persoonlijke hygiene verhaal van vandaag... Dus ik ga NU douchen! Fenne slaapt net weer...
Hey Tessa... knappe meid! En wat lijk je toch ontzettend veel op je mama...! Ze heeft echt jouw neusje Boney... zie echt veel van jou in Tessa...
Echt geweldig die foto met die capuchon! Ik vind die sprongetjes ook moeilijk hoor....de laatste paar dagen wil ie wel meer aandacht, maar dat wil ie eigenlijk altijd al, kan zich hooguit een kwartiertje vermaken en dan is het mopperen
Vind je echt dat ze op mij lijkt? Haha grappig. De meesten zeggen op Peter. Zelf zien we het echt niet. Maar bedankt. Ik heb echt precies het zelfde met Tessa. Zeker met dat inslapen overdag. Ze zet het dan op een krijsen als ik haar neerleg. Maar ik wil haar niet steeds oppakken. Wel blijf ik even in de buurt, praat tegen haar en laat weten dat mama er nog is. Dan word ze snel stil. Maar als ik gelijk weg ga en ze hoort of ziet me niet meer dan is ze echt over stuur. Maar ik kan haar wel elke keer op pakken en troosten, maar ik denk niet dat we daar veel mee opschieten. Ze moet ook leren dat ze moet gaan slapen. En zodra ze door heeft dat mama er gewoon altijd is als ze weer wakker word dan gaat het vanzelf weer over. Ik denk dat Fenne misschien al in de aanloop zit naar een volgende sprong. Doucheze (hoe schrijf je dat) meid. Ik ga koffie maken. Moet nog een beetje was weg stijken en alles is weer gedaan. Tessa slaap inmiddels weer. Ff mama tijd nu.
Ja hoor Maja... jij kan ook niks zelf bedenken he? hihi... ik vind het alleen maar leuk dat zoveel hier 'm ook willen, betekent dat ik iets gekocht heb wat leuk is en dus niet met een oerlelijk kleed zit opgescheept... Maar ben er zojuist achter gekomen dat 2 jarige jongentjes het kleed ook nog steeds leuk vinden... meteen overal op drukken en aan voelen... wilde ook meteen de schoentjes uit en er op liggen... geslaagde aankoop
Naatje heb jij het boek Oei ik groei ook? Ik zat gisteren het hoofdstuk van de 19 weken sprong te lezen en het was of het zo over Tessa geschreven is. Ze wil idd ook wat meer vermaakt worden. Maar vooral dat dromen.... Ze kan echt een hele tijd op het speelkleed op de grond liggen dag dromen. Beetje voor zich uit staren en verder niks. Ff boek er bij pakken hoe het ook weer beschreven stond. Ik kan het zo snel niet vinden, maar er staat ook zoiets al dat ze opeens stoppen met het maken van bekende geluidjes. Ze worden wat stiller. Ze wachten zeg maar op het doorbreken van weer een nieuwe vaardigheid. Ze gaat ook wat met haar hoofdje hangen terwijl ze dat heel goed rechtop kan houden.
Goedemiddag, Ichtus; sterkte met je moeder meid. Naatje; balen van je kolf, hopelijk doet hij het weer goed na het schoonmaken boney; ben nu net pas terug van mijn werk dus ga vandaag maar niet meer naar de stad, ga nu maar morgen. Zal het idd even vragen. Ik heb zoiets van doe die goedkope maar, paul natuurlijk de dure. haha Heb nu echt kriebels in mijn buik omdat ik zo het kdv moet bellen, is toch echt te gek voor woorden
WEn. Ik heb een fijn speel kleed van moeders voor moeders gehad. Maar die is niet zo groot en geen anti slip. Er zitten wel andere stukjes stof op om te voelen, maar geen speeltjes of piepjes of zo. Hoe heet hij? Zal ik eens kijken op de Ikea site.
Oh debie, ik voel met je mee... Het word zo 'echt' dan. Morgen moet ik werken anders konden we ff samen gaan naar prenatal. Maar als jij het wil vragen zou fijn zijn. Vind het echt raar dat dat gewoon 100 scheelt.
Ik het uitstel van executie ze bellen mij in augustus om afspraken te maken. Dat werkt dan niet boney; wilde ook eigenlijk naar alexandrium, daar zullen ze er nog meer hebben
Ja, ik zie het echt... is niet iets wat ik tegen iedereen zeg, vind het zo'n standaard opmerking om te zeggen dat een baby op papa en/of mama lijkt, maar meen het nu echt haha strijkze (douchen was weer even uitgesteld omdat ik me bedacht dat ik eerst broodjes wilde haha)
Hoi meiden, Ik kom snel even langs, heb weinig tijd vanmiddag. De kinderen zijn deze laatste week voor de zomervakantie iedere middag vrij, dus weinig tijd om even te forummen. Ik hoop vanavond meer tijd te hebben, ook om op iedereen te reageren! Fijne dag allemaal
@ ichtus.. jeej meis.. zit allemaal niet mee zo zeg.. pfff... Morgen krijg je een hele dikke knuffel van me.. en natuurlijk gaat het morgen gewoon door! maar als je je er niet toe voelt dan bellen hoor! dikke kus
oja.. ichtus.. ik rij hier dus op tijd weg.. maar zal bij nijmegen wel vast staan ivm de vierdaagse! Ik sms wel wanneer ik hier ga! 1,5 uur rijden is het sowieso, dus tel daar nog ruim 30 min bij op! hihi