Hij heeft er pas 2x kort in gezeten Boney maar tot nu toe bevalt het wel. Op youtube gaat het wel handig vind ik, kan rechtstreeks van je mobiel af. Komen de foto's, weer 3 gezichten
Dank je Wij hebben hier de stoel van het ziekenfonds gekregen maar het is dezelfde als die ze bij Prenatal hebben. Nadeel van deze is dat er hier een tuigje in zit maar dat gaan we oplossen
Wij hebben een kinderstoel waar ik en mijn broertje nog in hebben gezeten, super praktisch en hij is nog super mooi, wij hebben ook wel een tuigje, maar dat vind ik wel weer handig eigenlijk. Zal er vanavond even een foto van maken. Als ik me eigen laptop weer terug heb, dat ding was alweer kapot..
Thanx! Nora zat vanmorgen van neus tot kin onder de snot! zo zielig! Morgen zal wel lukken! Las verschillende dingen over de waterpokken, maar nu blijkt dat wanneer er op alles blaasjes korstjes zitten de waterpokken niet meer besmettelijk zijn! (ik wilde namelijk wel zeker weten naar de meeting komen en de doop van Nora zonder de waterpokken doormaken..hihi) Maar volgens mij had Marijn overal al korstjes op dus ik ga gewoon!
Wanneer word Nora gedoopt? Volgens mij heb je het wel al gezegd hoor, maar nog steeds een geheugen als een zeef. Dus sorry!
Over die waterpokken klopt, zodra ze allemaal kapot zijn, zijn ze niet meer besmettelijk. En je MOET gewoon naar de meeting komen.....! Hihi
Vanmorgen bij de ka was alles goed! ze hoefde niet meer terug te komen, maar als ik vragen had mocht ik altijd contact met hem opnemen! (zoo'n lieve arts!) Nora was nu 66 cm en woog 6930 gram!
hihi.. dat weet ik nu ook.. heb een paar.. ... mailtjes naar ichtus gestuurd hierover..hihi.. dat ik twijfelde enz. maar ik ga gewoon hoor! Ben veel te nieuwsgierig naar Marijn!