Dus dat zijn 2 ontzettend leuke en mooie dagen achter elkaar... Wij wilden Jaydee ook dolgraag dopen, maar ik krijg hier ontzettende ruzie door met me schoonmoeder. En daar heb ik geen zin in. Dus door dat Stomme, verschrikkelijke mens (sorry voor mijn taalgebruik) gaat het niet door...
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar wat Jaydee weegt, ik moet morgen met haar naar het cb.. *even Jaydee uit bedje halen*
Niks van aantrekken joh! Mannetje's familie is helemaal niet gelovig, Leo dus ook helemaal niet! Maar toch laten wij Nora dopen. Zij kan later zelf kiezen wat ze met het geloof wil doen, of ze de comunnie wil doen enz..Ik ben Katholiek en wilde het wel heel graag. Nora wordt gedoopt in de doopjurk van mij en mijn zusje die gemaakt is door mijn moeder die 'm weer van haar trouwjurk heef gemaakt! een witte lange jurk is het. Heel traditioneel!
Ons doopjurkje heeft mijn vader, mijn broertje, zussen van me vader en ik aangehad..maar ik wil een vriendin en mijn broertje als doopgetuige...en mijn schoonmoeder is daar zooooo kwaad over...dus daar heb ik geen zin in..
Goed gedaan dus Nora! Veel plezier morgen en meiden, allebei een dikke knuffel van mij. Ik ga even verder stoeien met het filmpje, hij kan hem ineens niet vinden
Even snel, want er ligt er hier een op het nieuwe speelkleed mijn aandacht te trekken. Debie, het is gelukt en je mag het geld overmaken. Tess is er nu al weg van...ha ha ha. Thanx nog voor de tip Wen.
ik heb een vraagje... als we naar de meeting komen, moet jaydee dan bij ons staan bijgeschreven op het paspoort of is dat naar Belgie nog niet nodig? Ik kan het nergens vinden... HELP?
ik gebruik trouwens van alles en nog wat Wen...Dove om me in te smeren 's ochtends en 's avonds..heb erg droge huid...pcle creme voor me striae..euhmm dag creme van de kruitvat (vind ik het lekkerst) en owjah..ook nog de nachtcreme variant ervan..en euhmm..cremevoeding voor in m'n haar..hihihihihi
Praten is zeker goed Deesje! Ik hoop echt dat je snel weer lekker in je velletje zit! Dat heb je zo verdient!
Dank je wel missn, maar we hebben het volgens mij nog niet over eten gehad vandaag... (muizensaté niet meegerekend) Hier boerenommelet met spinazie en gebakken aardappeltjes.
Hihi boney, ik zei het omdat het ineens zo rustig was hier.. Wij eten makkelijk, soep, worstje, salade en stokbrood..yummie..