wij gaan dat dus vanavond laten doen! zekere voor het onzekere. Vooral wanneer er iets zou gebeuren met jullie is het van groot belang dat ze bij jullie in het paspoort staat!
Ik denk dat ik het morgen dan maar even ga doen, als ze bij mij word bijgeschreven moet mijn vriend dna ook mee
Ben even aan het bijlezen @Ichtus, wat naar zeg van je moeder. Sterkte met je moeder! @Diaantje, nu rustig aan doen hoor, je moet je rug nu echt even ontzien! @ikea, ga woensdagmiddag even ikea shoppen @boney, weer leuke foto's van Tessa @Dees, wat kan jij mooie foto's maken zeg, ben jaloers Aan iedereen die ik ben vergeten een grote knuff Oh, Sofie wordt al weer wakker. Ze heeft nu maar anderhalf uur geslapen vandaag, drie keer een half uurtje Ik ga ze even voeden en ben er vanavond weer. (als mannetje niet op de laptop wil)
Ik gebruik helemaal niets Wen. Heel af en toe een bodylotion van Dove, maar dan moet ik in een gekke bui zijn. Ik krijg juist van gezichtscreme een vette of droge huid en als ik niets gebruik is er buiten de rimpels om niets aan de hand. En tja, die rimpels....als je de 30 gepaseerd bent komen ze ineens allemaal om de hoek kijken. Jammer dan, ik ben niet zo'n smeertype. Hier was Tess mega onrustig vandaag en wat er aan de hand was.....geen idee. Nu ligt ze wel lekker te pitten gelukkig. Ik denk ook steeds meer aan een sprong, maar dan wel die van 26 weken. Want vooral dat niet willen dat papa en mama weggaan is aan de orde. Ze klampt zich echt vast aan je!
Pffft, ik weet niet wat er met Tessa aan de hand is. Niks is goed. Niet bij me, niet naast me, niet in de wipper, niet op speelkleed enz enz... Alleen maar huilen. Ga maar met dr naar boven. Lekker masseren en badderen. Misschien komt ze beetje tot rust. Daarna lekker drinken en slapen. Tot later.
Ik smeer Nivea of Vichy Het filmpje komt eraan, kheb een heel gevecht met pc en mobiel gehad maar hij is nu aan het uploaden. Daarna even eten maken en eten en ondertussen Luuk voeden.
Zo. Eten op. Macaroni met tonijn, was lekker. Lune is weer terug van de creche, ze heeft weer groot lol gehad. De leidsters verbazen zich erover dat ze zo'n lawaai kan maken (lees: kletsen, gillen, rare geluiden maken). Er kwamen zelfs van de andere groep leidsters op het lawaai af hihi.. Ze ontwikkeld zich volgens mij eerder op taal/geluiden dan op motoriek. Maar de leidsters vonden het jammer dat ze er maar 1 dag in de week is, ze zijn helemaal gek op haar. Lief he? En ik moet eerlijk zeggen dat ik een dagje zonder Lune ook wel lekker vind.. Ben eind van de middag nog heerlijk met de honden naar het park/bos/strandje geweest, eind gewandeld. Ik vond het zo lekker! Lekker buiten, verstand op nul en genieten van de zon, het prachtige park, water, bos en de honden. Super! Hmm, sprong.. Ik weet niet meer wanneer Lune in een sprong zit en wanneer niet. Ze heeft meer periodes dat het niet echt lekker gaat dan wel, dus die sprongen snap ik niet haha.
Tess en Tessa zo te zien een sprong? Luuk is nu 25 weken en was 3 weken te vroeg. Het sprongetje zal dus nog wel even op zich laten wachten. *Zucht*, het filmpje schiet niet op. Gelukkig huilt hij niet van de honger ofzo maar ligt met papa samen gekke bekken te trekken en prrrrrttttttttttt te doen met hun tong
Hallo dames, hoe is het hier? Ik was idd een paar dagen in Nederland. Heb hier nog niks bijgelezen Ik was vandaag bij het ´consultatiebureau´ ze weegt nu 6640 gram en is 63 centimeter alles was goed, en ze heeft een prikje gehad groetjesssssssssss