Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    missn op verschillende sites staat dat er geen grenscontrole is maar je wel je kind moet laten bijschrijven of eigen paspoort moet geven

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    yep.. jullie moeten er beide bij zijn.
    We hebben het net laten doen. Bijschrijven in de paspoorten. A.s. maandag zijn de stickers klaar en worden ze in de paspoorten gezet!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sizzel heb je dan wel of geen pasfoto van je kind nodig

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hij is leuk suus

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Supermummy, hoe was het in NL?
    in ieder geval is ze goed gegroeid die kleine meid van je!
    en hoe gingen de prikjes?

Dees, die foto met dat tongetje... helemaal geconcentreerd bezig... lache!
    Fijn dat er iemand op je werk is waar je even mee hebt kunnen praten over Thijs*.

maja: wat leuk dat de leidster zo dol zijn op Lune... dan breng je haar in ieder geval met een lekker gevoel weg!

hyves: wordt er nog iets met die gezamelijke hyves gedaan dan? kom er eigenlijk ook nooit... :oops:

Hier ligt Fenne gewassen en al in bed... ze geeft nu de hele tijd van de hele hoge gilletjes als ze aandacht wil of als ze even aan het mopperen is... herkenbaar? Ze moet er soms zelf om lachen...

En de borst geven is ineens lastig joh, ze wil tijdens het drinken overal naar kijken... dus ze probeert met de tepel in de mond haar hoofdje alle kanten op te draaien, maar helaas heb ik niet zulke flexibele tepels... :rolleyes: ;)

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Bedankt voor de tips...ik lees ook op verschillende sites dat dit voor Belgie nog niet nodig is...

Ik denk dat ik voor de zekerheid woensdag toch maar even ga.. het zou toch vervelend zijn als er toch iets gebeurd he..

Suus...koffer inpakken.. :(
    Gatsiee...

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ah leuk! en hier rolt ze er ook vanaf hoor... maar ja, ze gaan straks toch de hele kamer door en je kunt moeilijk een speelkleed kopen die zo groot is als de kamer... of noemen ze dat vloerbedekking? :( ;)

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wel een pasfoto nodig. wil je de kleine in allebei de paspoorten laten inschrijven dan heb je dus 2 pasfoto's nodig!

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hier word er al een week of 3 verschrikkelijk gegild..en ze heeft zo'n ontzettende lol erom...ag..het is wel gezellig hoor...

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, gaan jullie al bijna op vakantie? Vandaar koffer van Tess inpakken?
    Leuke foto, gaaf kleed! Ik ga hem ook zeker kopen hihi.. Als we Wen toch niet hadden ;)
    Dees, wat weer een prachtige foto's! Vind vooral die met dat tongetje erg leuk!
    Supermummy in NL? En niet even buurten? :) Heeft ze last van de prikjes?

Ik heb een appelcake in de oven staan :oops:

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ook grappig.. pasfoto's laten maken! Humor! Nora vond het maar wat grappig en interssant! de 2e foto was meteen goed!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jammie.. appelcake... deel je dadelijk uit maja?
    Ik lust wel een stukkie! hihi ;)

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh appelcake... en ik zit me net te bedenken dat ik een appel ging eten... die klinkt ineens saai zeg!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) :) :) Die cake klinkt inderdaad lekkerder...

hm.. heb hier nog en mango liggen.. dat klinkt dan weer een stukkie exotischer! hihi ;)

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Yep Maja, morgennacht rijden we naar Parijs. Eerst nog even morgenmiddag tranen met tuiten huilen waarschijnlijk....bah bah.
    Ik ben dus vanaf woensdag tot zaterdag afwezig hier, maar denk wel aan jullie hoor!
    En daarna kan ik lekker uitkijken naar de meeting.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hey Suus... gaan jullie nu al naar Disney dan?

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga zo slagroomvla eten....zo.....nu jullie weer....

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden

sorry heb niet bijgelezen want internet valt hele tijd weg hoop dat hij het nu even doet ;)
    krijg net te horen dat mijn schoonbroertje en zijn vriendin uit elkaar zijn bah wat vind ik dat erg :cry:

kan iemand me ff update geven (sorry dat ik zo lastig ben)

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Yep, morgen dus.....

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik denk het. Ze is al een paar dagen niet zo in dr hum. Inmiddels zigt ze te slapen. Heb ze niet meer gebadderd. Massage was al genoeg voor dr. Daarna was ze erg moe. Dus maar gevoed en in de wieg gelegd. Ze is vrijwel meteen gaan slapen.

Deel Deze Pagina