Heb ik ook gehad vandaag.. tot 2x toe.. moest haar echt eerst troosten en rustig krijgen voordat ze wilde drinken.. zo zielig! Gelukkig dronk ze daarna wel goed.. Je voelt je dan zo machteloos
goedemiddag meiden! pff wat een drukke dag zeg, boodschappen de was ect.. je kent het wel en dan ook een kleintje die dus ook al niet wil slapen en beetje aan het jengelen is niet echt continu huilerig hoor!maar gewoon klaar wakker is en aan het zeuren zo noem ik dat dus dus herkenbaar vandaag en gister ook al!en dus graag bij mamma wil zijn....sorry vindt te veel om uitgebreid te reageren op iedreen...
@ mama's met huilende baby's een knuf voor jullie @ dees fijn dat Thijs* snel thuis zal zijn @joma mooi gedicht hoor! Ik ben vanochtend naar het cb geweest. Alles was prima. Sofie woog 4160 gram, dus was goed gegroeid. Ook is ze al 1 cm langer geworden Mmm, ze begint hier nu ook te huilen, dus ik ga ze even uit haar bedje halen. Is meestal zo weer stil als ze bij mij ligt.
Ik heb trouwens even naar reflux gekeken..wat dat inhoud en wat de symptomen zijn.. Jaydee heeft wel erg veel van die symptomen die bij reflux horen... Ik ga het morgen eens met het cb overleggen als ze bellen. Het huilen is trouwens nog steeds niet over..het is al vanaf 4 uur aan een stuk huilen...
hier heeft Gwen vanaf vanmorgen 11 uur tot nu nog niet, bijna niet geslapen mar 1,5 uur iedere keer wil ze bij mamma
ik heb eigenlijk niet meer gesnoept sinds ik bevallen ben. Heb veel minder trek. Maar nu is het echt heel erg. Ik heb nog niet zo lang geleden gegeten. Bietjes met spek. Een flink bord vol. Heb nu net een magnum naar binnen zitten werken en zit nu aan de witte paaseitjes... En ik kan niet stoppen met eten.
haha Boney...ik heb net een tosti staan bakken...en eb nog wel zin in wat lekkers...het is maar goed dat ik niet veel lekkers in huis heb...
Vind het gewoon rot voor jullie. Jullie klinken een beetje radeloos. Begrijp het wel een beetje. Tessa heeft hier zo'n 4 nachten achter elkaar gehuild. Ik vond het vreselijk. Van 0.00u tot 3.30u. Nu slaapt ze gelukkig al weer een paar nachten heerlijk tussen de voedingen. Maar ik vond die 4 nachten al erg. Laat staan als je kindje alleen maar huilt...
Kenmerken van een reflux: Heel vaak huilen; - Pijnlijke gezichten trekken; - Hoofdje naar achter trekken; - Weinig slapen; - Zuur spugen, en daar dan heel erg bij huilen; - Regelmatig kokhalzen; - Kort nadat ze een fles hebben gehad, weer willen drinken (dit is om het zuur niet meer te voelen). Een baby met reflux zal: vaak huilen uren na de voeding zeer gulzig eten regelmatig tong uitsteken bijna steeds een voorkeurshouding hebben hoofdje zal slecht in een richting bewegen 1 armpje zal minder vlot bewegen dan de andere vaak verkouden zijn (reeds aan 2 maanden) onrustige slaper met en overstrekte lighouding wordt niet graag geknuffeld Wat valt op bij huilbabys? - Huilbabys (huilen op zichzelf is al een teken van ongemak, pijn) trekken zich helemaal terug, de schoudertjes naar achter gericht, het hoofdje meestal naar een zijde gericht en de beide ledematen strak tegen het lichaam gedrukt. - Verder zal de baby wanneer hij de borst krijgt iets specifieks tonen nl. aan de ene borst zal de baby gemakkelijk zuigen en aan de andere borst zal hij gaan wenen (heeft pijn in de nek). - Ook vertonen veel huilbabys: Epistholonie : overstrekte houding in Ruglig Zeer slap spierstelsel Kwijlen vaak en zijn onrustig van aard Vaak onverklaarbare koorts aanvallen Tong wordt zeer vaak getoond (ter ontspanning nekfascia) Zeer gevoelig bij het aankleden (vb. mutsje opzetten is gelijk aan huilconcert) Zeer onrustige slapers , kunnen slecht de slaap vinden. Dit heeft allemaal te maken met reflux
Ik zie echt op tegen de nacht.. We gaan haar straks nog even masseren dan lekker douchen en dan de voeding en dan lggen we haar bij ons in bed op het ankleedkussen...hopen dat ze goed slaapt vannacht..