lieverds ik ga er weer vandoor ben beetje van slag nu ik mijn schoonbroertje net gesproken heb hij is echt van slag af het was ook zijn eerste serieuse relatie dus komt voor hem heel hard aan sorry dat ik zo egoistich ben
Jeej op 1 dag een eetstoel en een schommelstoel gescoord! Kan zo 2 schommelstoelen ophalen voor 45,-- Dus ik ga ze alletwee mooi maken en dan die ene weer lekker doorverkopen!
Sterkte Vivian... Dees, het filmpje blijft tussendoor steeds laden bij mij, zo kan ik hem niet normaal kijken Maar is toch echt een poepie hoor die Luuk.. Suus, meid het wordt even slikken en waarschijnlijk ook wel even flink huilen als jullie weggaan. Maar geloof me, als je eenmaal onderweg bent en je hoort hoeveel plezier Tess heeft kun je ook genieten! Echt hoor, komt helemaal goed! En het is maar een paar daagjes. En lukt het niet, ga je weer terug, heel simpel. Meis, heel veel plezier en lekker genieten! Weet niet of ik je nog spreek dus bij deze alvast Nog 9 minuten en 17 seconden, is de appelcake klaar.. *kwijl*
Suus, alvast een hele fijne dagen in Parijs! Ga er nou maar gewoon lekker van genieten. En zodag kom je hier gewoon zeggen dat het goed is gegaan en dat je het super hebt gehad. En neem peter maar mee in je achterhoofd, verder blijft hij natuurlijk gewoon lekker bij mij
Maja: raad 's wat ik net gedaan heb? Dees: wat een schattig filmpje weer... lekkere kletskous zeg... knap hoor! Sizzel & Boney: doucheze... (speelwijze a la Boney ) Vivian: snap dat je je klote voelt nu... knuff!
nou dacht ff mijn boeken voor school te bestellen kom ik niet verder via internet omdat ik een machtingin moet invullen voor het versturen maar mijn werkgever betaald mijn boeken en dat is bij boekhandel bekend maarja nu kan ik niet verder hahaha
Suus, fijne tijd in Parijs. Lekker samen genieten en je kleine Tess wordt vast vreselijk verwend Het komt allemaal goed hoor! En ik spreek uit ervaring. Ben al twee keer een week zonder mijn kinderen op vakantie geweest. Lekker samen met mijn zus. Wel elke dag gebeld hoor! Dees, leuk filmpje zeg van die kletsend Luuk Ik ga woensdag naar Ikea om het speelkleed te scoren. Kijk ik net of het op voorraad is, niet dus Misschien wordt het morgen wel weer aangevuld (positief blijven denken haha) Ga even het zonnescherm naar boven doen, het wordt hier een beetje donker in huis!