zoooo ben dr ook weer ff.. @sizzzzz. je hebt pb.. x2.. laatste is denk het interessantst... Ik ga ff teruglezen...
ichtus, ik kom gewoon... ga ervan uit dat het niet besmettelijk meer is... Hij heeft korstjes.. dus ja.. volgens de folder van de ggd is het dan niet meer besmettelijk.. Daar gaan we dan maar vanuit toch?
grrr... en toch zegt mijn gevoel ook iets anders.. bah.. hoe dubbel kan iets zijn.. heb zo'n zin om te komen...
ah gos Sizzel, mijn gevoel zegt dat als je zo twijfelt dat je beter ander keertje kunt gaan... maar wie ben ik? trusten meiden!
pfff.. ik weet het ook niet hoor... voel me nu echt zo'n domme miep... kzit maar te googlen... (hoezo overbezorgde moeder...)
@sizzel als je twijfelt waarom bel je niet even de ha morgenvroeg daar kunnen ze je best zeggen wat je het beste kunt doen
voordat ik die te pakken heb is het 10.00 uur en dan is het nog ruim 1,5 uur rijden.. Ichtus moet om 15.30 uur ook al weer weg.. dus ja... het zou kunnen..
Gewoon bellen morgenvroeg Sizzel, je kan het beter zeker weten toch? Kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Wen, eh..eh..eh.. Wat heb jij gedaan? Ehm.. Chocokoekjes gegeten? Vaatwasser uitgeruimd (dat mocht dan ook wel een keer hoor, foei!) Gedouched? Onee, dat had je al.. Ehm.. Al je oude kleren gepast? Ik gok toch de chocokoekjes
sizzel even snel.... waterpokken als die opgedroogd zijn zijn echt niet besmettelijk... en als je zin heb om te gaan gewoon doen... het wordt morgen ook lekker weer dus je kan lekker buiten zitten... maar natuurlijk als het niet goed voelt niet doen... maar ik denk dat je wat misloopt....
goedenavond meiden! hier een gezellige dag gehad! lees niet alles terug nu zit bij me ma nog en blijven hier logeren ! Hier nog leuke kleertjes voor Gwen in de uitverkoop gekocht maat 74 en 80 echt gave dingen! Oja ben ook geslaagd voor de MEETING kadootjes hoe is het hier kan iemand mij updaten voor de belangrijke dingen? knuff voor iedereen
meeting kadootjes doet iedereen dat ? Ik ben helaas niet zon held in zon dingen verzinnen creatiefitiet is niet aan mij besteed nou meiden ik ga bryan fles geven en dan lekker naar bedje misschien kom ik morgen nog ff aanwaaien als de pc weer braaf meewerkt
Meeting kadootjes... Ik voel me bijna verplicht. Als iedereen wat doet... Maar ik ben dus absoluut niet crea bea... laat staan origineel...
Sjezus, wat was de cake lekker Ben dr gewoon beroerd van.. Ik ga zo pitten meiden, trusten! (kom vast nog wel even spieken maar zeg wel vast welterusten )
zoooo weer bijgelzen... gegrilde muizen.. te grote en *jaloers* ook errug kleine maatjes voorbij zien komen.. blupperprutjes enzo.... Prachtige foto's... de 2e van luuk.. He made my day! veel lekkere dingen... veel onzin.... en dus gezellig... viv... zwager relatie stuk.. sterkte aan die kant.. kan idd erg heftig zijn....knuf meis.. dees.. niet in haar hummetje.. hmmmmmm zullen we met zn allen een geneesmiddel uitvinden? kunnen we dat ook ff oplossen...KNUF MEIS sizzz.. pbtjes gehad... jijook weer terug.. sja sja sja.. moeilijk moeilijk.. hij heeft idd alleen korstjes, en slaapt veel.. twordt overgebracht door hoesten (doet ie niet) en huidcontact.. das niet nodig.. zijn ze nog veeeeeeeel te jong voor...hihihi.. maar zoals ik al pbde.. als je het niet vertrouwd of je er niet prettig bij voelt dan begrijp ik dat hoor! zou t uiteraard erg jammer vinden....maar dat spreekt voor zich... slaap er anders nog een nachtje over en laat het morgen weten.. ik heb verder toch geen plannen.... ik hoor t wel meis..... euh euh.. Missn.. je hebt ook pb... bones.. jep mail gehad... ...OKE! Mrijn.. Ook oke... Maja. ook super DEBIE! DENK DENK.. Morgen is de deadline.... kikkert... volgens mij ook mail gehad, maar weet t niet zeker.. zal zo nog ff kijken... @Suus.. Heeeeeeeeele fijne dagen meis... en GENIET GENIET GENIET!.. Tess geniet zeker.. niet omdat jij weg bent, maar omdat opa en oma haar strontverwennen...en alle aandacht geven die ze maar kan krijgen...en dan geniet ze nog meer van alle aandacht die ze vervolgens weer van jou(jullie) krijgt omdat je haar zo hebt gemist.. IEDEREEN BLIJ! en dan heb jij vreselijk genoten.... en zo hoort t ook....je zult zien dat ik gelijk heb...maar ook blij zijn dat je weer terug bent...DENK AAN JE.. en we zullen je MISSEN HIER! Net nog ff bij mams geweest.. de transfusie doet zijn werk.. ze heeft meer kleur en is iets helderderderderder (duidelijk fout zo he) nog wel erg traag en kan zich niet goed concentreren.. Ze wordt extra in de gaten gehouden.. de suikercurves schommelen heel erg van te hoog naar te laat en morgen wordt weer hb getest...maar goed tis enigszins optimistisch.... Vanmiddag met Jur en Lisa naar een grote speeltuin geweest.. Schoonmama wilde wel bij Mairjn blijven.. die heeft daat toch niks aan en is dan weer vanslag.. niet handig.. vervolgens heeft ze lekker alles ff gesopt.. en ging met mijn strijkgoed naar huis.. stond ze op.. nou oke dan..tot morgen.. dan krijgt ik alles gestreken terug...hihihihihi.. eigenlijk verdient ze een prachtpluim..af en toe dan... Marijn zoals gezegd voelt zich weer een hele piet.. lacht weer voor tien en slaapt tussen door weer klokjes rond... nu 19 wk dus ik wacht met angst en beven op de sprong.. ijdele hoop dat ie deze afgelopen week heeft gehad....maar goed.. nog geen enkel signaal van een sprong dus dat houden we dan maar zo...hihihi @wen.. ja ik moet woensdag naar t rev. centrum voor marijn en gipsafdruk..en suus.. neee niet in enschede maar in zwolle... zit t roessingh ook... @euh euh euh........mystery en nog meer zuiderlingen met vervelende internet verbindingen.. ligt vast aan de regio...kan haast niet anders...BUT dus.. IEDEREEN BEDANKT VOOR JULLIE MEDELEVEN... JULLIE ZIJN ECHT FAMILIE EN ZO DIERBAAR.... HEEL BIJZONDER! het zijn niet alleen woorden die ik lees, maar voel ook echt het meeleven van... LOVE YOU ALL......
@ichtus Digi knuff! En meiden niet verplicht voelen om wat te kopen! das niet de bedoeling ervan hoor
@sizz.. niet dom voelen meid.. alleen maar goed dat je je er in vediept.. ik ben hetzelfde geinformeerd als dwaas, maar voel je alsjeblieft niet gepusht he...gewoon je hart volgen met een beetje ratio! en je hebt pbtje..