GA jij je s ff schamen.. GEEN SORRY ZEGGEN HOOR! en doe waar je je prettig bij voelt..begrip allom hier! knuf
Ik ga afsluiten. Doen jullie het hek dicht? Ik ga spullen voor morgen klaarzetten. Vanaf morgen ga ik de dinsdag werken. Dus niet meer elke week de woensdag. Misschien tot morgen vroeg, anders tot morgen middag/avond. Truste.
@Boney we doen het hek goed dicht hoor! werkse morgen! @Dwaas hoe is het meid? en met je pa is hij nog naar het ZH geweest ? Ben nu echt ff douche ...........tot zo
ze heeft iets meer kleur.. en praat wat meer.. maar is nog wel errug afwezig en kan zich niet echt concentreren..moeilijk hoor. .het lijkt iets neurologisch, maar volgens de artsen kan dit ook bij erg laag hb..we moeten maar op de artsen vertrouwen, maar dat vind ik errug moeilijk... Hoest met jou paps nu?
hihi joma ik dacht dat je aan het douchen was... het ging goed in het ziekenhuis het onderzoek is hem meegevallen... en donderdag krijgen we de uitslag en dan ga ik mee naar het ziekenhuis... BOTJE slaap lekker en werkse morgen
nou dat schiet ook niets op als ik niets terug schrijf... dat van die kleur ichtus herken ik wel... mijn vader kreeg ook meer kleur..na zijn transfusi... het is moeilijk he vertrouwen op artsen... ben er ook slecht in... gelukkig ga ik zelf weer mee donderdag met hem...dan ik ook weer mijn vragen stellen... knuffie meis
Bones.. werkse morgen en slaap lekker... @joma.. en nu snel douchen jij.. je gaat bijna stinken...hihihihi @dwaas.. ja dat controlfreak gebeuren hier ook heel erg.. kan het niet hebben als ik de boel niet onder controle heb en dat is de afgelopen tijd nogal het geval...maar heb besloten dat we nu allemaal wel genoeg ziek zijn geweest.. Fijn dat het onderzoek is meegevallen..dat is in ieder geval iets positiefs.. als je het al zo mag noemen..hoop dat de uitslag ook mee zal vallen...zal ook wel relatief zijn.. moest gisteravond erg aan je denken in het zh.. ineens kwam jouw verdriet en zorg erg dichtbij... ik kan alleen maar dankbaar zijn op dit moment dat het beter gaat...
ja ik zeg nu altijd... je kan je indenken hoe het is voor een ander als je weer eens zon verhaal aanhoort.. maar het haalt het niet bij de realiteit... soms kan ik het zelf niet eens bevatten...
ga zo marijn zijn fles maken...en dan duik ik er ook in.. misschien dan nu een goed nacht maken... zou t me gegund zijn? hihihi..
hihihi ja ik stonk zeker hoor heb vanavond bij me ma geholpen met de vijver weghalen was een hele grote en er zat 28 kub water in hoor! maar hij was al leeg en ik heb er 1,80 diep ik gestaan om alles eruit te slopen dus was JOMA ALLA BAGGER @dwaas spannend dan weer meid het wachten hoor, maar denk aan jullie hoor! Knuff fijn dat je donderdag mee gaat! en ook geslaagd voor de kadootjes hihi hier ook hoor
Ichtus je hebt pb terug! Dwaasje..fijn dat je donderdag mee gaat! Ik duik me bedje in, tot morgen meiden! Knufff
Dat je het niet kunt bevatten zal ongetwijfeld een roes zijn en adrenaline.. ik vermoed dat je jezelf ook niet toelaat om aan jezelf te denken.. zoals dees ook vaak zegt...als je naar je zelf kijkt komt je eigen gevoel te dicht bij de realiteit en dan moet je het onder ogen zien.. dat is vaak te moeilijk.. nu ben je er voor je paps en de rest van de fam.. je kunt jezelf nog even op een zijspoor zetten..zo is het vaak net alsof het leed niet jouzelf treft maar een ander en kun je het met een onrealistische afstand waarnemen en een ander tot ware steun zijn....waarschuwing.. de werkelijke klap komt dan wel des te harder aan als de realiteit jou gaat zoeken...maar neem maar van mij aan.. die klap kom je wel te boven, met een terugblik van dankbaarheid dat je het goed hebt gedaan en dat je het zo als grote steun voor iedereen hebt kunnen en mogen doen.. Dit zal die harde klap opvangen zodat je niet met een rotvaart op de grond smakt...vallen doet pijn, soms vreselijke pijn, maar het cliche is waar de tijd heelt alle wonden (soms langzaam) ook al zal er vaak een litteken blijven als eeuwige herrinnering...de tranen zullen het verzachten...