Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Truste Ichtus..en heel mooi gezegd en verwoord!

2. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    *doet het licht uit en het hek dicht*

Truste allemaal!

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    jeetje we zijn lees maurice en ik echt ontdaan door jouw stukje lieverd... hopelijk pakt het allemaal goed uit...je bent echt een kanjer.....

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    slaap lekker allemaal.....

5. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ichtus mooi omschreven zeg!

meiden ga me bedje opzoeken! trusten en vergeet het licht niet uit te doen!

knuffffffffff

6. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Doeg ik ga werken.

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Werkze bones!
    Ichtus, mooi omschreven meid, krijg er tranen van in mn ogen...

Trouwens, mogguh meiden!

Hier best vroeg wakker, Lune vond het nodig om om 5u wakker te worden. Gelukkig heb ik het met een speentje nog kunnen rekken tot 6.30u. Ze heeft net de fles gehad en we duiken zo ons bedje nog even weer in. Er komt tussen 8u en 12u iemand om onze deur te maken maar ik ga niet om 8u al klaar zitten hoor, dan wacht ie maar even tot ik uit bed en aangekleed ben :)
    Lune begint te miepen, die is weer moe dus ik ga weer.
    Fijne dag voor iedereen en werkze voor de werkende meiden!
    Oja, ik moet vanmiddag met Lune naar de dietist om een 'plan' te maken voor de bijvoeding. Kunnen we daar ook mee beginnen, leuk!

xxxxx

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Suus, heel veel plezier, je zult echt gaan genieten daar en het allerleukste, ze hebben daar zo´n lieve kleertjes en knuffels. Dus kun je Tess daar heerlijk mee verwennen als jullie terug zijn. Ik weet echt heel zeker dat jullie enorm gaan genieten en Tess is in goede handen. Komt goed meid. En je kleine meid een beetje loslaten, begint nu al.
    Dikkek knuf

Dees, wat een leuk koppie heeft die Luuk toch.

Vivian, zo vervelend als er een relatie stuk gaat, vooral als het dichtbij je staat. Knuf!

Ik ga even eten, mijn moeder komt me zo helpren met poetsen, lief he! Ik zit met een ellendige schouder zoals jullie wel weten en die hulp is zoooooooooooo welkom, ik ga er even eentje in bed leggen want ik weet niet wat ze heeft, is boos (van wie zou ze dat kunnen hebben, hmmmmmm geen idee ;) )

9. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Mogguh meiden...

Jaydee was om 7 uur wakker, en begon heerlijk te schreeuwen en te kletsen, dus mjn vriend mocht er weer uit. |Ik mocht namelijk blijven liggen, dus hij legt haar bij ons in bed en mevrouw gaat gewoon verder met schreeuwen en kletsen. Hmm, fijn dus.

Ik de fles voor der gemaakt, maar bij mij drinkt ze wel de fles leeg en bij me vriend niet. Dus ik geef hem tips, omdat ik gewoon wil dat ze de fles leeg drinkt. Dus "laat der lekker bij je liggen", "geef der fles gewoon op der eigen kamertje zodat ze niet word afgeleid". Nou dat deed ie dus normaal niet en nu wel..en...de fles is leeg :D
    Tjah...mama weet het heus allemaal wel hooor :)

Om 5 over 11 moet ik op het cb wezen. Ik ben zo ontzettend benieuwd wat ze weegt en hoelang ze is.
    Ik denk dat ze nu ong 7 kilo weegt ofzo iets...
    Nja....we zullen het straks horen.

Anoek fijn dat je moeder je komt helpen!!!

Maja Lune ook al zo vroeg wakker??? Succes bij de dietiste!!!!

Boney Werkse meid!!!

En natuurlijk alle andere een dikke knuff en voor diegene die moeten werken...WERKSE!

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Fijn dat het ietsje beter gaat met je moeder Ichtus. Wat kan jij dingen toch mooi omschrijven meid. Je bent een schat!

Fijn Dwaasje, dat je mee kan met je papa. Ik hoop op goed nieuws!

MissN, hier vaak net zo, mama knows best :)

Boney, werkse

Suus, nogmaals veel plezier meid. Probeer er wat van te genieten en even lekker samen te zijn.

Ik moet straks naar therapie en ik denk dat ik ermee ga stoppen. Ik heb mijn depri momenten maar die horen bij het rouwen. Zij kan daar weinig aan veranderen. En verder ben ik er zelf al voor een heel groot deel uit. Praten maakt me nu alleen maar erg nerveus. Ik praat er liever over met vrienden of familie ofzo.

Daarna naar een vriendin. Ze is nu 23 weken zwanger en ik ben stikjaloers :) maar leuk om haar weer eens te zien. Ze krijgt een knul dus meteen wat dingen van Luuk meegenomen die hem te klein zijn. Hij heeft zoveel nieuw spul dat hij nooit zal dragen (verkeerde seizoen).

Dus meiden, vandaag weinig hier.

Kussss

11. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Veel plezier Dees, succe bij de therapeut!

Depri moment horen inderdaad bij het rouwen. Als jij liever praat met vrienden of familie dan moe je dit gewoon aangeven en kun je inderdaad misschien beter de therapie stoppen.

12. 40plusmama

Nou weet je, ik zit al vanaf 2002 in therapie (met tussenpozen) en ik ben een beetje therapiemoe. Daarbij is rouwen een proces waar ik doorheen moet. Maar wie weet heeft zij een ander idee.

Kheb hoofdpijn zeg :( . Waarschijnlijk door het slechte slapen. Luuk is elke dag rond 5 uur wakker en slaapt dan weer verder maar ik slaap daarna dus niet meer. Ik heb hem vanmorgen om 7 uur dan toch maar gehaald (hij was half wakker) zodat ik ook wat beter uit kom met de voedingen. Om 10 uur krijgt hij weer en om 10.45 moeten we weg.

13. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees..ik zou het gewoon aan haar uitleggen en kijken hoe zij erover denkt. En wei weet komt ze inderdaad met een idee!
    Veel succes iig!

14. 40plusmama

Dank je.

Ik wil mijn tattooooo. Kheb alleen geen oppas voor Luuk en papa wil pas mee in de vakantie. Hij werkt niet op afspraak en dus moeten we er vroeg zijn. Om 7 uur de deur uit zo'n beetje om zeker te zijn van een plekkie.

Ooh en de glazen bol is klaar. Ik denk dat we hem in de vakantie gaan halen.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    hahaha nee het was de vaatwasser... :oops:

16. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    Ichtus heb je gemaild

17. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    Goedemorgen trouwens,

Ga het vandaag weer proberen, ff naar het dorp hihi

Suus; geen idee of jet het nog leest maar heel veel plezier, geniet ervan meid.

Ben verder een zeef, net alles gelezen en weet nu al iet meer wie wat geschreven heeft. Ga het zo nog maar eens lezen

18. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0

Whaaahaahhaa! Lig echt helemaal in een deuk! :)

19. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    morgen lieve meiden

hier gaat het ook prima , we hebben sinds eergisteren de 2de nieuwe modem , die we in middels in de BABYKAMER hebben moetten zetten omdat hij maar 1 meter van het israpunt mag staan , heb hem wel goed weg kunnen werken maar toch IN DE BABYKAMER :( :( :( GRRR naja het is niet anders, de verbinding is nog niet wat het moet zijn , hij valt regelmatig nog weg , dus verwacht nog niet teveel vanuit hier helaas
    IK MIS JULLIE ! :( * snik *

nou ik heb er overheen gescrold , eens kijken
    @ dwaasje succes donderdag
    @ ichtus, das schrikken van je moeder meid , sterkte
    @ deesje , ja meisje dat rouwen moet inderdaad toch , gewoon overleggen met je therapeut komt vast een oplossing .
    @ werkende dames succs vandaag, ik moet zo ook gaan werken ,
    @ diaantje , doe jij eens even rustig aan met je ruggetje meid !
    uhmuhmuhm
    owja
    @ maja ik las je stukkie over tandjes , ik weet wel dat ze daardoor slechter gaan drinken , dus het hoort er echt bij
    uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    mm
    mm
    @ joma , he bah vijver schoon maken da stinkt zo , ieks .

verder weet ik het echt niet meer , sorry ......

20. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen lieve mama's en beebs,

Weer een nieuwe dag... :D

Nou Mike heeft zijn voeten ontdekt hoor :) Hij doet ze nog niet in de mond, maar hij pakt ze wel beide beet haha, maar ook zijn handjes vindt ie nog zeer interessant... Hij is gister wezen douchen met papa, en is daarna lekker in slaap gevallen aan de tiet. Was echt vreemd die stilte opeens :) Het is zo'n lieve schat....

@Suus; Heeeeel veel plezier in Euro Disney. Ik ben zo jaloers want ze hebben daar echt leuk spul, dus dat wordt shoppen! En met Tess gaat het vast helemaal goed komen!

@Wen; Ik wou dat ik de vaatwasser mocht leegruimen, dat zou betekenen dat ik het niet meer op de hand hoef te doen :)

@Dees; Is het niet handig om de therapie aan te houden i.v.m. eventuele terugval :rolleyes: Zodat je niet gelijk om de wachtlijst wordt gezet in het geval je het weer nodig hebt. Je kunt het wel minderen bijvoorbeeld...

Oh ja mijn kolf is dus echt kapot, motortje draait wel, maar is niet vacuum genoeg. Heb al een motortje gezien op MP, dus hoop dat ik em snel kan ophalen. Vanavond gaan we naar mijn nichtje die is vandaag 4 jaar geworden, dus dat wordt gezellig maar druk. Ik hoop dat Mike er een beetje tegen kan, want normaal gesproken is het huilen als het te druk is :(

Ik heb geloof geluk vandaag, want ik krijg weer een massage! Jippie!

Ik ga maar weer eens aan het werk :)

Share This Page