Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    OOOOOOOOH, WAT ZIJN JULLIE LIEF!
    Kreeg gewoon tranen in mijn ogen van al die harten onder mijn riem.

Ichtus, wat erg van jouw moeder (lees het nu pas....schaam)! Dat was schrikken of niet? En dat stukje naar Dwaas toe....mooi mooi. Echt omschreven zoals het is en zoals het voelt.
    Ik hoop dat het snel beter gaat met jouw moeder.

Dees, wat een schattig filmpje van Luuk, ben gewoon mega verliefd!

De rest allemaal een heeeeeele dikke knuffel en ik ga jullie enorm missen. Jullie zijn mij echt dierbaar! Allemaal fijne dagen en tot zondag (of als het niet gaat...eerder...)!
    Love ya all!

Liefs van ons

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dag lieve suus....

en geniet he meid...!

dikke knuffel..

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve meiden....

lekker vrij vandaag... hopelijk gaan sizzel en ichus veel plezier hebben vandaag...

Dees meid... gewoon doen wat goed voelt meid.. kus

eh suus doe mickey de groetjesn van me!

en verder weet ik het eignelijk niet

misschien straks

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo lieve meiden en beebs.

Hier een prima nacht gehad, maar wat er met Angela aan de hand is ik weet t niet.. zal wel weer een sprongetje zijn. Ze is niet te genieten en vanmorgen al vroeg wakker. Normaal huilt ze nooit als ze honger heeft en nu... KRIJSEN! en na de eerste fles slaapt ze vaak tot 11 uur a half 12 en nu om 9 uur pff.. het is dat ik er toch vroeg uit moest, omdat ik zo visite krijg, maar leuk is anders. Heb hier het hele huis al schoon en heb Angela net in de box gelegd, maar nu ligt ze weer te huilen, dus breng haar zometeen maar weer naar bed. Tja ik weet t ook niet.

@ Ichtus.. meis ik kreeg kippenvel van jouw stukkie voor Dwaas.. ik hoop dat het binnenkort ook beter gaat met je mams, want hoe moeilijk ook.. het is en blijft je mams. Heel veel sterkte en een hele dikke knuff.. en wij zijn er voor je.

@ Mystery.. modem binnen ja.. nog niet goed.. tjonge, volgens mij heeft heel Brabant en Limburg er last van... hoor er nl meer mensen over

@ Naatje.. kolk kaduuk.. tjonge zul je net zien zeg. Maar goed dat ze op je werk nog een handkolf hadden, anders had je niks gehad zeg..tjonge..

@ Dees.. wat fijn dat de glazen bol klaar is.. ben echt super benieuwd en hoop dat je hem ons kunt laten zien met de meeting.. en anders dan op foto.. en een tattoo.. jaaaaa die wil ik ook.. maar ja.. het geld zit ff niet mee

@ Suus.. meiske.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier..en ik weet zeker dat je zult genieten. Zodra je zondag weer thuis bent wacht je meisje op je.. en dan ben je weer lekker thuis.. geniet er nou maar van meis.. dikke knuff

* Veegt Maja even op *

Verder weet ik t ff niet meer...

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lieverd, een hele fijne vakantie toegewenst! Gaat echt lukken! Zal aan je denken.
    Dikke kus!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    morning,

als ik jullie zo lees dan ben ik altijd een beetje jaloers haha... wat jullie een slechte nacht noemen zou voor mij een topnacht zijn ;)

maar goed hier om 22:00 uur laatste voeding en toen begon het 00:30 Fenne wakker & huilen, dus speen er in... 1:15 Fenne weer wakker: speen er in... 02:30 Fenne wakker & enorm huilen, dus opgepakt en luier verschoond even geknuffeld en weer terug in bed... dan moeten Vin en ik omstebeurt nog zo'n 4 keer er uit om de speen er weer in te doen voor ze slaapt. Toen om 04:00 Fenne weer wakker, honger! Om 06:00 uur nog keertje speen en uiteindelijk om 08:30 uur met haar opgestaan... welcome to my world! en het gekke is, ik ben niet eens meer moe na zulke nachten, ben het inmiddels gewend! ;) :confused:

ik heb wel terug gelezen maar is niet veel blijven hangen...

Ichtus & Sizzel: gaat jullie meeting door? Veel plezier dan vandaag!

Suus: heeeel veel plezier in Disney & Parijs! You go girl! knuff!

Maja: zit je me nou uit te lachen? :(

Naatje: balen vd kolf!

uhm dus... tot zo ver mijn geheugen :oops:

ik werk van 13:00 tot 21:00 uur vandaag... x

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen lieve dinnetjes!
    Hier echt weer een vreselijke nacht gehad! Rosalie was gister op ons bed in slaap gevallen. Helemaal geen probleem natuurlijk. Alleen ik ging nog even een wasje draaien en ophangen enzo. En had aan Vin gevraagd of ie haar ondertussen in dr eigen bed wilde leggen. Maar dat heeft die lummel dus niet gedaan en toen de kat op het bed sprong en op haar ging staan werd ze wakker en wilde ze dus niet meer in dr eigen bed slapen! En ja jullie raden het al...ik heb bijna niet geslapen en de rest van de mensen hier heerlijk!

Straks ff verf en schuurpapier halen...en dan kan ik beginnen met verven van me stoelen :)

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik word helemaal GEK!
    Heb net mijn auto gezien op LPG, maar het is helemaal in Maastricht... Ben nu druk bezig om mijn vriend zover te krijgen dat we daar gaan kijken!

Oja, en ik heb motortje voor mijn kolf voor 5 euro :D

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @wen; Dat is idd een slechte nacht, maar wat je zegt, je raakt gewend aan die moeheid :)

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Ariel; Mike slaapt alleen maar in ons bed :oops: :oops:
    Vind het super gezellig....

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    T is toch echt niet te geloven he...ik zit hier in 10 min gewoon met tranen in me ogen...en ik rol bijna van me stoel af van het lachen..... :(

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat valt er te lachen dan :rolleyes:

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als Vin weer is op de bank in slaap is gevallen vind ik het ook super gezellig....Alleen als hij in bed ligt dan word ik iedere keer wakker als hij beweegt! Bang dat ie tegen Rosalie aanstoot, op dr gaat liggen, de deken over dr heen trekt of wat dan ook. En zo'n kleintje word nu natuurlijk ook weer vaker wakker door bewegingen van papa en mama. Maar ja om een lang verhaal kort te maken....Ik heb dus vannacht op een stukje van welgeteld 30cm gelegen....dus ik heb overal spierpijn en ben onwijs moe!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maja (geloof ik) lag in een deuk...en een stukje verder lees ik bij Diaantje *veegt Maja even op* Vond ik wel grappig :)

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zet het wiegje naast mijn bed, en dan slaapt Mike tussen mij en het wiegje, zo kan er niets gebeuren. Zelf slaap idd een stuk slechter, en beetje spierpijnachtig gevoel, maar dat bekkie van Mike maakt alles weer goed :)

OMG ik ben zo hyper...

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waarom ben je zo hyper? :rolleyes:

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nouja we gaan dus niet vandaag kijken, maar morgen, heb al vrij geregeld, nu maar hopen dat ie er morgen nog staat [-o<

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ben proberen aan het bijlezen maar het is toch wat veel :D

Ichtus, wat een verhaal van je moeder! Heel veel sterkte voor jullie

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    heb je al gebeld? dan kunnen ze em toch wel ff voor je vasthouden?

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh leuk, hoop voor je dat het wat is :)

Deel Deze Pagina