Moet ie examen doen dan? Vast en zeker dat ie het gaat halen! @supermummy; Wat een geweldige foto's weer! Ik ben ff kolven, tot zo dames! Oja heb nog een mailtje gestuurd naar autobedrijf, dus ben benieuwd of ze hem toch vasthouden.
Ariel; als ilse bij ons slaapt dan leg ik haar tussen ons in op het aankleedkussen, dan ben ik niet bang om op haar te rollen en ze heeft dan gewoon een slaapzakje aan en dus geen deken over zich. misschien ook proberen de volgende keer. naatje; hoop dat ze de auto voor je vast houden. supermom; leuke foto's Ik heb net weer heerlijk geld uitgegeven, ze hebben weer zulke leuke dingen bij de prenatal
Ik heb trouwens dat kookboek van de ah gekocht, opperdepop, erg leuk boek met handige recepten en hoe te bewaren en maar 9 euro
Ben weer terug van het cb.. Jaydee weegt nu 7008 gram! We mogen 1 fles laten vallen, dus dan zit ze nog maar op 3 flessen. En ze mag van alles eten. Broodjes enzo...super! Jaydee heeft alleen de 6e ziekte. Maar het is al bijna weer weg. Gelukkig! Die vrouw vond Jaydee een anwinst voor Purmerend en ze was al zo ontzettend ver in der ontwikkeling. Ik ben helemaal trots