Kom net bij de dietiste vandaan. Vanaf morgen gaat Lune aan de fruithap. 's Ochtends een hapje geven, 3 dagen hetzelfde hapje en als dat goed gaat volgende smaakje. Als dat een week of 2 goed gaat, groente proberen. En intussen mag ze pap, maar dat gaf ik al soms. Hoewel ze dat wel direct weer uitspuugt Maar als het goed gaat met de hapjes mag er een fles vanaf. Dat gaat dan wel goed denk ik want ze drinkt nu al 1 van de 4 niet leeg. Ben heel benieuwd hoe ze de hapjes vindt.. Lune heeft bij de dietiste trouwens lekker zitten poepen Ineens hoorden we 'prrrrt' en zagen we een rood koppie uit de cosi piepen. En vlak daarna een stank! Hahaha, vieze poeperd! Ze ligt nu te schommelen, zo een fles en dan naar bed.
Leuk Maja, hapje proberen... Ik kan ook niet wachten. Nog een maandje en dan gaan wij aan de banaan. Die Lune... Haha ff lekker je broek vol poepen bij de dietiste
Debie: die rotonde bij jullie daar, zijn ze daar nog mee bezig, of is dat inmiddels klaar. Anders ga ik anders rijden namelijk.
Ik ga weg. Even lans de slager hier (die heeft van die lekkere droge worst ) en dan naar centrum en dan (eindelijk) Tessje prinsesje halen! Tot later allemaal!
Nou hehe.. we zijn er klaarr voor.. ff melden vanuit hier.... Sizz en ik vermaken ons prima.... en dat met een constant slapende kiddies... Nora vermaakt zich rustig in de wagebak en marijn slaapt.. as usual.... ze hebben elkaar tussen de middag ff gezien.. en volgens mij was er wel aantrekkingskracht, maar daar zijn ze nog te jong voor (lees: voorzichtigheid geboden ivm waterpokjes).. over 2 weken mogen ze friemelen..hihihihi... grote ogen en graaiende handjes als voorzet...hahahaha... Nora is echt prachtig...wat een mopje zeg....zoooo mooi.... ik ben verliefd... ..we wilden ff hallo zeggen.. ik moet helaas zo werken en sizz gaat zo naar huis..jammer jammer... Sizz zal vanavond wel ff verslag doen.... KNUFFFFFFFF
@insmeren ik gebruik zelde body lotion e.d. ben ik te lui voor @vivian wat erg zeg van je schoonbroertje. @suus veel plezier meid geniet er van, het is zeker moeilijk om je kleine meid achter te laten maar probeer er toch van te genieten. @ariel sow hej doe maar ruig ook nog twee schommelstoelen @missn sow jaydee al aan de broodjes hihi..fijn dat ze het zo goed doet. @maja komt denk ik wel goed met die hapjes @de rest sorry vergeten! knuffel... morgen moet ik weer werken pfff nog 1 1/2 week en dan ben ik klaar. ik ben echt toe aan vakantie ik ben gewoon dood moe (nog steeds) ook moet ik weer gaan bloedprikken omdat ik denk dat mijn hb weer te laag is. voor de rest gaat het goed, alleen heeft dylan gisteren van 22uur tot 23uur geschreeuwt, ik had hem groentehapje gegeven met vis voor 6maand en ouder maar dat vas helemaal neit goed gevallen dus daar wacht ik toch nog maar ff mee.
meiden ff een vraagje: hebben jullie ook z'n probleem met broekjes voor jullie kleintjes? dylan moet maat 68 hebben voor de lengte maar dan is het weer te groot rond zijn middel, dylan is echt een lang small manneke...ik weet gewoon niet meer wat ik hem aan moet doen want ik vind eht ook niet uit zijn als hij z'n hobbezak aan heeft....
hier in de flat waar ik woon is een vrouwtje zwanger en die loopt al 1 1/2 week overtijd....bah ik zou er niet aan moeten denken
Ik ben weer thuis met m'n meisje. Heerlijk zeg... Heb wel lekker geshopt. Haha 4 paar schoenen... Voor Tessa natuurlijk! De laarsjes ga ik alleen nog 1 of 2 maten groter kopen. Anders ben ik bang dat ze ze in dec. van dit jaar al niet meer aankan. En die roze zijn veel te klein. Die ga ik dus ook een maatje groter halen. Verder die allstars...! Heb er al meer mee in m'n handen gestaan bij de name it winkel, maar niet gekocht. Ze zijn dan ook pas voor over 2 jaar of zo, maar vind ze echt geweldig. En dat voor 7.50! Ze hadden bij name it ook een te gek jasje. (zomer) Maar de maat die ze volgend jaar zomer zou hebben was er niet meer. En om nou al een jas voor over 2 jaar te kopen vind ik ook zo wat. Met dat jasje heb ik ook al vaker in m'n handen gestaan. Misschien dus toch eerder moeten kopen. Verder pampers bij kruidvat. Kreeg er een dvd van Bumba bij. Billen doekjes. Avent nr 3 speen bibi speentje droge worst finimal Euh euh, weet het ff niet meer en geen zin om op te staan. Ben ook nog bij H&M binnen gelopen! NIKS gekocht. Maar het is echt moeilijk om je daar in te houden zeg. Ze hebben nu ook voor de winter zulke leuke dingen. Maar dan wil ik eerst zeker weten welke maat ze dan heeft. Tis wel weer ff goed zo. Nu de boel ff opruimen. Heb net heerlijk met Tessa zitten kroelen, die ligt nu heerlijk op het activity kleed. Te luisteren naar die pokke herrie! Op het kdv was het trouwens weer goed gegaan! De leidsters zijn helemaal weg van haar. En zei vind de andere kindjes ook geweldig. M'n moeder belde net. Die zou vrijdag voor een ooglid correctie naar het ZH gaan. Belden ze vanmorgen die afspraak af. Er was een spoed geval tussen gekomen. Beetje knap als je op dinsdag al weet dat er vrijdag een spoed geval tussen komt Goed, nu echt aan de slag... Tot vanavond.
Halloooooo! Ik ben er weer! Terug uit het verre zuiden! Was gezellig bij m'n moeder, gelukkig! Finn was as usual weer een lachende blije baby, die alles prima vindt! Ik ga niks terug lezen want het zijn zo'n 80 pagina's Sorry! Dus als iemand me een update wil geven? heel graag! MMmmm m'n werk heeft niks van zich laten horen, belachelijk he!? Ga morgen naar hun bellen en de rechtsbijstand verzekering... Bah vind dit zo rot he! Nu loopt alles in de soep: geen geld= geen rijbewijs= geen opleiding en nieuwe baan= 1000 euro boete van de opleiding= depressieve ikke Nou als dat gebeurt dan zorg ik ervoor dat zij opdraaien voor die 1000 euro boete hoor! Dan komt er een rechtzaak! Maar goed we blijven positief he!
owja we zijn op "kraambezoek" geweest bij m'n vriendin. De kleine is inmiddels 3 maanden maar ja... Samen in de box! geweldig en wat lijkt Finn dan groot! Ze stuurt de foto's door en dan zal ik ze hier ook zetten!
Jeetje debora... Wat een ellende weer. Maar ik weet zeker dat je met die rechtsbijstand verzekering iig het geld er uit kan halen. Potverdorie zeg wat een gevolgen... Ik zou gewoon elk uur proberen te bellen. En ook paar keer sms sturen. Dan is er iig bewijs dat jij je best gedaan hebt. Je gaat toch zeker niet meer werken neem ik aan? Heb je je baas z'n naam al gegoogled? Wie weet wat daar uitkomt... Oplichter. Fijn dat het bij je ma zo goed ging. En eetsmakelijk!
jeetje debora wat een klote zooi zeg. Hopelijk krijg je alsnog je geld. Kun je niet tot die tijd van iemand wat lenen voor je studie?