Ze slaapt na de laatste voeding op zich wel rustig maar zodra ze dan weer wakker word is het weer een ramp..
Oh heel herkenbaar! Peuterpuberteit is ineens heftig losgebarsten. Niet eens zozeer als ik met Kaylee bezig ben, want dan wil ze alleen maar knuffelen en kusjes geven. Maar als ik wat voor mezelf wil gaan doen zoals forummen dan doet ze echt alles om mijn aandacht te krijgen. En als er iemand anders bij is dan is het echt vreselijk. Ik kan niet eens normaal met Nico praten! Als ze/we bij mijn ouders is, dan is ze echt een kleine tiran. Luistert niet meer, is ongelovelijk kattig. Ik hoop echt dat het een kortdurende aanpas fase is. Want ik wordt er zo moe van, ik kan al die prikkels tegelijk echt nog niet verwerken in mijn hoofd. En daar reageert ze dan ook weer op.
- Pijnlijke gezichten trekken; - Hoofdje naar achter trekken; - Weinig slapen; - Zuur spugen, en daar dan heel erg bij huilen; - Regelmatig kokhalzen; - Kort nadat ze een fles hebben gehad, weer willen drinken (dit is om het zuur niet meer te voelen). -zeer gulzig eten -regelmatig tong uitsteken Zeer gevoelig bij het aankleden (vb. mutsje opzetten is gelijk aan huilconcert) Dit zijn de symptomen die Jaydee heeft..
ja..daar denk ik dan ook weer aan idd... Zouden alle kindjes van deze leeftijd niet die symptomen vertonen... Ik ben dan ook wel weer overbezorgd he..
ja dat snap ik maar ik bendan zo van je kan alles wel een naam geven , ik ben heel nuchter hoor, maar het schijnt rond de 6 weken normaal te zijn dat ze periode hebben van huilen weinig slaap en uittesten van mamma enz..
Ja daarom Joma.. Maar je gaat je toch druk maken om dat soort dingen..en ik zeg ook al tegen Quincy(me vriend) van..het is morgen vast en zeker al een stuk minder..ik probeer positief te blijven... En ik hou zo ontzettend veel van me meisje dat ik het niet eens heel erg vind dat huilen..ik word alleen erg moe...maar goed dat komt ook wel weer goed..! Maar ik ga morgen toch weer even met het cb overleggen dat ze zo moeilijk in slaap komt en zo ontzettend in paniek raakt als ze in de box ligt of in der eigen bedje.. Want daar maak ik me wel zorgen over... En ik kan niet de hele dag met haar op de arm lope..
nee precies dat iedee heb ik ook , ik hoor het wel van je cb hebt gesproken, ben benieuwd wat ze adviseren maar moet zeggen ik ben ook moe ppff
Knuffel voor de mama's met de huilende babies. Lijkt me erg zwaar hoor, als je je kindje niet kan troosten. Daisy, fijn dat je bevalling zo snel ging! En wat een prachtige meid.
Veel babietjes hebben wel 'klachten', maar als ze echt dagen ontroostbaar zijn en heel erg huilen zou ik er wel even achteraan, dat lijkt me namelijk niet normaal. Rond de 6 weken hebben baby's geloof ik ook een sprongetje. Dan zijn ze ook huilerig en willen veel of juist weinig eten. Maar als Jaydee eeg veel last heeft wat je ook echt aan haar ziet zou ik gewoon even de huisarts of het cb bellen, daar zijn ze tenslotte voor! Hier moet je niet in je eentje over gaan tobben, het is heel fijn om het met iemand over te hebben die er meer van weet.
Ja..daarom ga ik al deze dingen haar ook voorleggen morgen als ze belt..en al is het niks ze kan me er wel van overtuigen en me gerust stellen.. Want ik word er zelf ook erg onrustig van en dat merkt ze ook.. Ze is trouwens na 6 en half uur huilen in slaap gevallen nu net..
ja hier slaapt ze nu ook een half uur maar wil er zo badderen morgen ochtend moet ik voor controle naar de gyn dus wordt het krap, ben benieuwd of ze na der bad en de fles moe is , ik hoop het.. nou ik ga weltrusten meid
Weltruste Joma... En hier heb ik iets te vroeg gejuichd mevrouwtje is alweer aan het krijsen.... Ik ga zo lekker douchen met me meissie! Trusten lieve dinnetjes! Tot morgen!
Heej Dames. jeetje zeg.. wat naar dat jullie beebjes zo huilen.. dan mag ik nog in mijn handen klappen met maar een half uurtje per dag ofzo.. misschien iets langer..hooguit een uurtje. Ik dacht dat dat al erg was, maar als ik dit zo lees.. jeetje.. Heb net telefoon van mijn schoonmoeder gehad.. m'n schoonzusje is aan het bevallen.. die was 18 maart uitgerekend.. en haar man.. de broer van Danny, die was gisteren jarig.. dus 2 na elkaar.. wel erg grappig hoor. Ze had al 5 cm ontsluiting.. pff heb nu al medelijden met dr.. moet er niet meer aan denken zeg. Angela ligt nu lekker te slapen en mama gaat ook zo.. papa wacht op haar totdat ze weer wil eten.. hopelijk komt ze weer om 4 uur, want dan hoeft mama er niet uit, maar dat zal wel niet.. haha Nou voor de dames die gaan slapen.. weltruste en tot morgen.. ik ga dus ook zo.. truste meisjes..
Voor MissN en natuurlijk de andere dames.. Een Tip: Koop het boek: Oei ik Groei.. Ik kreeg het bij Jurian.. Er staat veel in over de ontwikkelingssprongetjes wij babys.. wanneer die ongeveer plaatsvinden en ook hoe de baby reageerd enzo.. vaak door huilen/jengelen.. en veel bij mama willen zijn.. dan zijn ze helemaal van slag omdat hun wereld groter wordt en dat kunnen ze allemaal nog niet verwerken.. het is simpel eng..daarom weer veilig terug naar mama.. Als jurian weer s veel huilde en jengelde ging ik lezen en ja hoor t klopte weer precies met de leeftijdsweek waarin hij zat.. Dat gaf mij altijd een rustig gevoel.. Niet dat het huilen dan stopte maar wel dat ik er gewoon weg niets aan kon doen en er lekker aan kon toegeven.. het lag dus niet aan mij.. op een of andere manier gaf dat de rust die ik nodig had om er tegen te kunnen.. Ik heb persoonlijk heel veel aan het boek gehad.. dacht er aan toen Joma schreef dat het wel normaal kon zijn bij 6 weken.. dus wellicht een tip... Zal s kijken in het boek wat er staat rond 6 weken...