sooooo.. ik ben ook weer terug in het Limburgse land! Het was super gezellig bij Ichtus! We hebben heerlijk zitten kletsen over van alles en nog wat.. (jullie zijn natuurlijk ook de revue gepasseerd..hihi) Het was alsof we elkaar al jaren kenden! Tis nog maar de 2e keer dat we elkaar zagen, maar zoooo vertrouwd vond ik het aanvoelen! (toch Ichtus?) Ik had een lekkere appeltaart meegenomen, jammie! Lisa vond 'm ook erg lekker.. (als het maar van mamma's bord kwam..) Marijn is echt een heerlijk mooi knap kereltje! Nora vond dat ook! Marijn en Nora vonden elkaar erg interssant.. allebei grote ogen toen ze elkaar zagen! Heerlijk.. De handjes gingen al naar elkaar toe..hihi! Maar even lullig van de mamma's.. maar dat lieten we ivm de waterpokjes nog maar even niet toe! Nora keek het wortelhapje van Marijn bijna uit zijn mond... (Maar zodra wij ze iets geven spuugt ze het uit... ) Marijn had het met liefde willen delen volgens mij..hihi ik heb echt een heerlijke dag gehad! Ichtus bedankt meid! En geef Jur, Lisa en Marijn maar een dikke kus van me... (*Nora zegt tegen mamma dat mamma door moet geven dat Marijn een extra dikke kus krijgt van haar...*)
Jullie krijgen allemaal de groeten van Suus...en ze gaat ons allemaal ontzettend missen! Moest ik even melden hier.. Ze hebben Tess weg gebracht en gaan nu nog even slapen, vannacht vertrekken ze!
hallo lieverds hier niet zo'n lekkere dag , bryan schommelt weer in zijn temp pff erg vermoeiend zo . ook heeft hij de fles van 11 uur bijna helemaal laten staan , en de avondfles bleef er 100 staan , ( is niks voor bryan ) heb wel het idee dat hij zijn flessen beu word ... maar goed ... misschien morgen een betere dag , heb vandaag ook maar verlof genomen moest me id kaart aanvragen ze betalen me nu namelijk niet meer ivm dat hij is verlopen tis evenkut hier dus ....... eens kijken wat ik nog weet : @6de ziekte , maar dat was andersom , eerst koorts dan pukkeltjes maar goed , cb zal t wel weten @ suus fijne vakantie @ ichtus en sizzel fijn dat t gezellie was @ boney , leuke schoentjes meid @ supermummy , wat een scheetje uhmmm @ missn , lekker gegroeid die kleine ! de rest weet ik niet meer sorry
Mystery dat klopt hoor..eerst koorts en dan pukkeltjes...maar de koorts kan nog wel even aan blijven houden als de pukkeltjes er al zijn...
hallo meiden pfff wat kunnen jullie kletsen zeg het is niet bij te houden kan iemand me ff update geven ik ben weer helemaal bijgekomen sinds gisteren vind het nog steeds zielig voor mijn schoonbroertje maar het zij zo ik kan er helaas niets aan veranderen. @deborah ook weer terug uit het gezellige zuiden @sizzel leuk dat het zo gezellig was we verwachten wel fotos he en meer heb ik niet bijgelezen sorry meiden maar heb hele dag gewerkt en ben gaar
Goeiedag allemaal.. heb ff niet bijgelezen ga ik zo nog wel ff doen. Ben ff m'n haren aan het kleuren, vanmiddag naar de kapper geweest dus ben er bijna klaar voor. Ik kijk ook al helemaal uit naar a.s. zondag dan gaan we een hele dag naar Sanadome.. heerlijk. Ow shit.. zit me net te bedenken dat ik voor 9 uur naar het politiebureau had gemoeten. Ben mijn ID kaart kwijt en als ik een nieuw paspoort wil aanvragen moeten ze eerst een proces verbaal hebben.. nou ja moet ik morgen nog maar een keer proberen. Vanmiddag nog ff lekker naar de stad geweest en heb ff 2 witte rompertjes gekocht met spaghettibandjes voor angela, want ik had helemaal geen witte.. ja met opdruk, maar heb allemaal shirtjes met bijna geen mauw, dus dat ziet er dan niet uit. Heb dr net lekker in bed gelegd.. ze was doodmoe.. Ik ga ff teruglezen..
Ik kom me alleen even melden, kheb een k*thumeur. Vandaag bij die zwangere vriendin geweest en ze rookt als een ketter en blowt gewoon nog . Haar vriend is daar gisteren achtergekomen en ze hebben flinke bonje. Ja gek he! Ik heb gezegd dat ik dat wel kan begrijpen en dat ik er ook moeite mee heb, vooral omdat wij er 9 jaar over hebben gedaan. Ik zei ook dat ik de kindjes absoluut geen risico wilde laten lopen en nu nog niet. Ik denk er anders over zei ze en het maakte haar niet zoveel uit. Ik ben er letterlijk misselijk van en neem even afstand. God wat doet dat pijn zeg! Therapie is afgerond, zij vond het ook een goede keuze. Morgen werken en naar de bedrijfsarts, daarna misschien meer. Sorry meiden
lieve dees ik kan me voorstellen dat je dat niet normaal vind dat ze rookt en blowt is toch niet normaal enja vind je het gek dat haar vriend kwaad word als hij erachter komt geloof dat martijn helemaal over de rooie ging dat wil je niet weten. In ieder geval een ontzettend dikke knuffel vanuit hier meid
En ze heeft trouwens ook de kattenbakken schoon gemaakt omdat haar vriend het niet had gedaan. Ze wist dat hij boos zou worden omdat ze dat niet mag doen en daarom had ze het zelf gedaan, gewoon om ruzie uit te lokken
Jeej Dees.. daar zou ik ook niet tegen kunnen meid.. Knap van je dat je afstand neemt. Je kunt je niet voorstellen dat iemand zo onverschillig omgaat met het leven in haar buik.. ongelooflijk.. Het zou nog niet eens bij één van ons hier zijn opgekomen om dat in je zwangerschap te doen. En terecht dat haar vriend er iets van zegt.. en dan zeggen dat het haar niet zoveel uitmaakt.. Nou ja..dat gaat er bij mij niet in.. Je zou alles moeten geven voor dat kleine wondertje in je.. Ik hoop maar dat de kleine er niets aan overhoud..