jeetje mina meiden wat een kletskoppen hier weer knuf dees.. wat een mafjoekel zeg.. meer woorden heb ik er niet voor... ik weet dat sommige VKs weleeens zeggen dat je af en toe gewoon moet roken voor de stress.. dat zeiden ze tegen mij ook toen ik in het ziekenhuis lag.. nou doei doei pipeloei..mij niet gezien.. nu wel mmmmmm nu kan ik er echt weer van genieten... maar goed dees laast het langs je heel glijden.. knuf kattenbak heb ik ook niet meer gedaan maar daar heb ik ook zo n hekel aan hahha
ik wil ook niet dat Finn in de rook komt, en bijna iedereen rookt. Alle 2 de oma's m'n pa, de vriend van mijn ma, m'n pa's vriendin, m'n broer.... En ze gaan allemaal buiten staan! Doen ze automatisch als Finn ergens is, hoef ik niet eens om te vragen
haha sinds ik zwanger was heeft Marc ook de taak van de kattenbak op zich genomen, vind het ook een rotklus!
hier is het dus blijven "plakken" en mij hoor je niet klagen Maar ik doe bijv. wel de was enzo. Dat vind hij niet zo leuk! En dat vind ik weer niet erg. Zo doen we alle 2 wat he!
hier rookt niemand van de vrienden... gelukkig! Van mannetjes kant rookt iedereen.. maar zodra wij komen is het huis rookvrij! Dan rookt er gewoon de hele dag niemand.. super dus! en voeden.. Nora ligt lekker te keuvelen met pappa die ziek aan het worden is.. dus stel het voeden nog maar ff uit.. ff vader-dochter momentje!
nou ik ga dan ook maar naar bed word toch niet gemist hahaha doei doei slaap lekker allemaal over het roken trouwens , iedereen zijn eigen keus lijkt me , maar een ander verbieden niet te roken dat kan niet ...... ( in het algemeen bedoel ik dan he )
zit nu me zin na te lezen en t komt er niet uit zoals ik bedoel geloof ik , ik weet ook op het moment niet echt hoe ik het verwoorden moet , dus vergeet me tekst over roken maar even whaha sorrryyyy
Ik snap je wel mystery.. je kunt niet iemand verbieden om in iemands eigen huis niet te roken.. Dat klopt zo zie ik het ook. Hier niet.. hier rookt niemand binnen.. buiten of onder de afzuigkap...
owwwwww gezellie toch.. Danny loopt dan ook mee, want die rookt zware shag haha.. nou ja.. of hij loopt maar lekker alleen.. hihi
hier word alleen maar buiten gerookt... In ons oude huis nog el onder de afzuigkap, maar hier niet meer. Ben er wel happy mee
hier rookt ook niemand binnen ook niet onder de afzuiger overigens...dat vind ik ook eng heb dan altijd het rare idee dat het naar de slaapkamers van de kinderen gaat... maar dat is mijn kronkel... wij staan dus altijd samen buiten te roken... hahah