Over roken. Hier roken we absoluut buiten. En als de ventilatie luikjes in de tuindeuren openstaan gaan zelfs die dicht. We willen absoluut niet dat het binnen komt. Dus wij staan ook altijd gezellig samen buiten. (schept best een band...) En als het regent? Nou, dan ga ik niet. Zoveel rook ik toch niet. Leuke foto wen.
Ik wilde net naar bedje gaan en las over dat verbieden maarre, wwar heb ik het ovrer verbieden gehad dan? Ik vind dat ze het niet kan maken maar verbieden kan ik het niet nee. Nu wel truste. Morgen naar de bedrijfsarts en daar zit ik ook al niet echt op te wachten
echt helemaal super.. Ze liggen nu samen, naast elkaar, te slapen...hihi.. zoooooo lief en aandoenlijk..
Lieve Dees, heel veel succes morgen meis! Ik zal aan je denken! Knufff...wil je Lukje een dikke kus van Jaydee geven..ze vind hem erg leuk en vind het jammer dat ie al uitgehuwelijk is hoor....
Nee meis zo bedoelen we het niet.. ik bedoel dat wij niet kunnen verwachten in iemand anders z'n huis dat daar gerookt wordt.. uhmmm hoe zeg ik dat nou.. Daar ging het ook niet over, maar zo kwam het net ff ter sprake. Wij snappen jou wel tuurlijk.., maar zo was het niet bedoeld.. althans niet naar jou toe
Ik vind het ook niet kunnen dat dat vrouwetje blowt.. ik vind dat schandalig.. en voor dat kind heeeel erg.. kunnen ze er niks aan doen dan? Ik neem aan dat als zij bevallen is en nog dat doet.. dat ze het kind weg kunnen halen toch uit huis?
zo ff over de pagina's heen gescrolled... leuke schoentjes voor Tessa gezien! sorry Dees, maar die vriendin van jou maakt me echt boos... roken, 2 jaar geleden gestopt toen we in dit huis gingen wonen, hier wordt er binnen dus niet gerookt, ook geen uitzonderingen op verjaardagen... uhm... poep en pies in de gang, lekker sizzel en ichtus die het leuk gehad hebben... top meiden! uhm... was het volgens mij? ik heb gewerkt, was prima dagje... ook gaat het internet shoppen goed, weer 3 leuke kleding setjes voor de winter in maat 74 / 80 besteld haha...
en de kinderen niet vergeten he Sizz..haha nee hoor, mannen en vrouwen gaan maar lekker apart Ik ga filmpie kijken meiden... Tot morgen! Slaap lekker allemaal..knuff!
thnx nog niet wat het was hoor, maar gaat zeker de goede kant op... nog kilo of 4 a 5 denk ik (van de 28 )
Ik let wel op de kids.. no problem! (als ze maar niet allemaal tegelijkertijd de fles moeten.. dat ga ik niet redden..hihi! )
Goedenavond meiden! sorry ben ff niet veel aanwezig druk ,druk pfff met als gevolg al heel de dag giga koppijn! morgen weer werken! en donderdag lekker niks dus klets ik weer gezellig mee! Kan iemand mij updaten? nog belangrijke dingen gebeurd?