Nou wen, das toch netjes dan? Heb je al een oplossing gevonden dat je toch naar de meeting kan komen? Sizzel, ik zou foto maken! Haha, dan maar wakker!
Hier 3 uur in de auto gezeten naar ichtus.. kwas echt gaar! Moet nora zo toch echt gaan voeden.. dus ga er zo één vast wakker maken.. pappa mag lekker blijven slapen.. die is echt beroerd.. oja.. net nora's neusje met het neuspompje schoongemaakt. Zat er bloed bij de snot.. (ja lekker..) Vind dat niet zo'n prettig idee.. maar gisteren bij de ka was alles nog goed.. Vind het toch raar. (Nora is al net zo verkouden als pappa en mamma begint ook al te snotteren..)
ja als nora toch moet drinken... foto foto! en bloed bij snot kan gewoon een adertje zijn hoor niets aan het handje.. alleen heel zielig voor Nora... Joma denk je een beetje aan jezelf meid
nou sizz ik help wel met de kids! Volgens mij is het ong 50/50 wie wel en wie niet rookt he? van wie er komt bedoel ik
meiden ik ga me bedje opzoeken! truste en slaap lekker allemaal! Knuff voor diegene die het kan gebruiken! doei doei
pompidompidom... zo stilllllllllllllllllllllllllllll! en ik heb ook helemaal niets meer tegen mezelf te lullen.... kinderen slapen en ik ben nog niet zo moe.... alleen heeel lui... morgen naar cb en mischien naar de stad...even geld uitgeven... pfft wat kansloos ben ik zit gewoon tegen mezelf te kletsen
heb toevallig vandaag weer even geschreven op het log... tranen stromen over mijn wangen.. mijn zusje belt net dat ik moet luisteren naar een nummer van grad damen....pfffffft heftig.....
Ow jeetje zeg.. tjonge.. zou je dat wel doen net voordat je naar bed gaat.. slaap je vannacht weer niet denk ik. Ik ga ff op je blog kijken