goedemorgen, haha weer veel gelezen over roken en idd iemand verbieden in zijn eigen huis niet te roken, dat gaat niet, alleen heb ik de keus gemaakt dan niet meer bij die mensen op visite te gaan. ff verder lezen
Mogguh.. Jaydee is toch niet zo lekker..vanaf tien over half4 vannacht is het alleen maar huilen. Ben dus erg moe nog steeds. Ik weet niet wat ze heeft hoor, ja iets verhoging nog.. Ik ga straks even met m;n vader pasfoto's maken van Jaydee en dan naar het gemeentehuis om Jaydee bij te laten schrijven. Misschien vanmiddag ook nog een buggy kopen en nieuwe slaapzakken. Dwaasje, veel succes bij het cb vandaag! Diaantje..succes bij de HA! Boney..ik snap je verhaal erg goed van een andere baan. Kikkert..werkse!
de rest gelezen, maar meer geklets. haha ik werd gister gebeld of ik mee ga lunchen met mijn werk, maar natuurlijk ff over de laatste zw kilo's, raak die laatste echt niet kwijt, sta al 4 wk stil
ze hebben er nu 1 in de aanbieding bij de prenatal. Zo ontzettend vaak gebruiken we hem toch niet. We hebben een mooie buggy van quinny, maar die kan ik niet meenemen op de fiets, dus daar gaat het alleen om.
Owjaa...me broertje is vandaag jarig, hij is 16 geworden Hij is nu bezig voor z'n scooter certificaat, dus ik ben hard bezig aan het duimen. Ik ben ook de eerst keer gezakt dus hoop niet dat hij zo sjaggie thuis komt...
duimen missn! Zo ik kom even binnenvallen en ben meteen chagi! Ik ging even onze polis van de rechtsbijstandverzekering nakijken.... Pas op 28 mei afgesloten dit jaar. (daarvoor verzekerd via het bedrijf van Marc, en toen een paar maanden niet, per ongeluk) Zit er een wachttijd op van 6 maanden bij arbeidsconflicten! Daarvoor vergoeden ze niks... g*dver! ooh ik kan wel janken
Goede morgen dames... Heb nog niet veel teruggelezen hoor.. gister gewerkt..ging redelijk.. ze hadden vervangend werk geregeld zodat ik het wat rustiger had. ook voor vrijdag zit ik goed.. ik is dankbaar.. Straks met Marijn naar t Roessingh voor zijn hoofdje.. ben benieuwd wat ze zeggen.. zal straks ff foto plaatsen van gister als t me lukt.. mairjn kwam vanmorgen erg vroeg dus mijn schema is een beetje in de war..ik kan het wel rekken met fruit denk ik. moet om 11.45 in zwolle zijn.. wel een rottijd hoor...maar goed tis niet anders.. Gister met Siz was echt super gezellig.. ondanks dat het niet zulk mooi weer was en de kids niet echt samen konden spelen vond ik het erg fijn .. theeft mij echt goed gedaan.. Sizz is een ware schat en nora ... ja ik heb er gewoon geen woorden voor.. WAT EEN PRACHTMEID...Hollands Next TOPMODEL!... Kijk nu nog meer uit naar de Meeting... Nu de slaap uit mijn ogen wrijven.. brood maken en aankleden.. om 10.45 komt schoonmama en ga ik mijn vader ophalen...die gaat met me mee..ed moet werken.. Oh en met mijn mams gaat het gelukkig weer een stukje beter... KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF Vanmiddag kom ik lekker teuten...
Goedemorgen meiden Gelukkig doet mijn internet het weer. Gisteren heb ik vanaf 11 uur 's ochtends zonder telefoon, tv en internet gezeten Het zou pas na 0.00 uur opgelost worden. Nou, saaie avond was dat! Mannetje had een fimpje opgezet van Sylvester Stalone, maar ik houd niet zo van dat vechtersbaasje. Zijn er hier nog belangrijke dingen gebeurd? Heb even geen tijd om het terug te lezen Vanmiddag lekker met mijn moeder naar Ikea. Helaas hebben ze het kleed nog niet op voorraad Dus als iemand nog naar Ikea gaat voor de meeting.... Ga nu mijn meisje badderen, voeden en dan nog even een idkaart aanvragen voor haar, zodat ze volgende week mee kan naar Belgie Fijne dag allemaal
@roken mijn ouders roken ook en die letten 2 dagen per week op bryan maar dag voordat hij komt zetten ze alle ramen op en roken ze alleen nog maar buiten of in de keuken @debora migraine bah dat kan zo snel op komen he hopelijk voel je je beter @wen wat is fenne toch een schatje die haartje echt geweldig @Mystery super een mamafiets ben je bijna jarig? @deesje sucses bij de bedrijfarts he meid @sizzel ik help je wel met op de kids letten als iedereen gaat roken met zijn 2tjes kunnen we al heel wat meer flessen aan @dwaasje kun je me je site nog xtje geven had hem op de andere pc staan maar die is gechrashd
@kikkert wat geweldig dat dylan nu stukken beter slaapt, ach meis die 2 weken zijn om voor je het weet en dan hebben we lekker tegelijk vakantie alleen begint voor mij het aftellen daarna pas nog 4 weekjes na mijn vakantie jeetje wat ben ik blij als ik daar wegkan @missn geloof dat je man wel moet tekeken voor het paspoort ook bij bijschrijving dat was hier namelijk het geval was ik voor niets gegaan @debora kun je niet naar de rechtswinkel gaan kijken of hun misschien kunnen helpen in ieder geval advies geven dat schrikt je baas misschienal wat af @
was ff aan het bijlezen (tot pag 1864..) maar marijn is wakker... MissN.. jemig wat gaat Jaydee lekker zeg.. en wat wordt ze groooooooot....fijn meis dat het zo goed gaat... @dees.. was het leuk bij vriendin.. stik jaloers kan ik begrijpen ja... en stoppen met therapie.. wat zei ze? hebben jullie iets anders kunnen vinden? Glazen bol.. ben benieuwd hoe ie is geworden.. @dwaas.. wilde jullie niet van je stuk halen hoor.. sorry... @naatje.. moooie auto... @maja.. hoe wast bij dietiste? @debie.. heb je mail ontvangen.. heb nu van iedereen iets binnen..DAMES ONTZETTND BEDANKT! en nu snel naar marijn... KNUFF