ik moet ook naar m'n baas bellen, maar iedere keer als ik m'n gsm pak, begin ik te trillen en gaat m'n hart kloppen als een idioot en leg ik dat ding weer neer
@debora kan me voorstellen dat je er tegeop ziet om je baas te bellen maar zou het toch doen het is immers jou geld. Nou meiden ik ga me ff lekker douche
heey lieverds heb er snel over heen gescrold , moet zo bryan aan kleden en over 20 min weg , moet zo werken , @ vivian , ben morgen jarig @ dees , nee was niet tegen jou bedoeld meis , was over t algemeen , daarom zei ik al t komt er niet uit zoals ik wilde ) uhmm uhmm uhmm de rest dikkkkke knufffff ben er weer weg van , tot vanavond Werkse voor degene die moette @ dwaasje , knuffie meis @ dees , succes vandaag doeiiii
ik weet het... Maar ben bang dat ik dan ga huilen, gewoon omdat ik zo boos ben, dat heb ik dan altijd weet je douche ze!
Goeiemorgen meiden.. Tjonge jonge zeg.. moest om 9.20 uur bij de HA zijn.. en wat denk je... GEWOON VERSLAPEN! Nou ja dan maar een andere keer hoor als mijn eigen HA ook weer terug is van vakantie. Angela is vroeger wakker dan normaal.. dit is al de 3e dag. Erg vreemd hoor, maar goed. A.s maandag ga ik beginnen bij mijn nieuwe werk.. als het goed is tijdelijk. Ik kan hier iig mijn eigen uren bepalen en werk dan in de ochtenden van 7.30-12.00 uur en dan de maandag, dinsdag en woensdag, maar kan die week erop weer anders zijn, net hoe het mij uitkomt. Het is inpakwerk, dus gelukkig niet zo zwaar.. beetje stickeren enzo.. ach het is iets en lekker dicht bij huis. In princiepe zou ik het met de fiets af kunnen als ik die natuurlijk had gehad haha. Heb me net lekker gedoucht en de was opgevouwen en weer nieuwe opgehangen en nieuwe was in de wasmachine gedaan en aangezet. Ik ben vandaag niet echt super veel van plan, al moet ik strax wel naar mijn oma permanenten, maar dat vind ik niet zo erg.. lekker op mijn gemakkie. Danny moet vanavond weer beunen, dus ik zei.. dan haal je zelf maar eten, dan eet ik wel bij oma.. Ik heb trouwens gisteren een potje tuingroenten gekocht voor Angela.. kijken of ze dat wel lust.. En anders gaan we het ook net zo proberen als.. ik weet niet meer wie.. laten wennen aan smaken.. eerst een paar keer van 1 soort geven. Angela heeft hier schik met een balletje/konijn van Difrax. die heeft ze gisteren van het nichtje van Danny gekregen die ook zwanger is. Nou heb haar ook even de voordelen van ZWP laten zien en ze was meteen verkocht, dus die zal zich vandaag of morgen ook wel aanmelden bij de Febr. mama's 2009. Ow Angela huilt.. brb
goedemorgen lieve meiden.... ICHTUS wat fijn dat het zo goed gaat met je moeder...en geen sorry zeggen hoor.. we waren ontroerd door je prachtige tekst.....je bent een kanjer VIVIAN de site is ..www.mijnlievepapaheeftkanker.web-log.nl DEBORAH meid denk echt dat je gewoon moet bellen hoor.. anders laat je manlief bellen of iemand uit je omgeving want dit kan echt niet... MISSN balen meid van je nacht hopelijk kan je snel wat inhalen... BOTJE bedankt meid voor je lieve tekst....je bent een lieverd, heb gisteravond ookde maan niet kunnen zien helaas maar heb wel aan je gedacht... nou meiden kusjes
Diaantje..ik heb Jaydee nu eerst 2 dagen een half potje bloemkool en een half potje fruit gegeven..en gister at ze zo een heel potje bloemkool. Heb haar erna nog een half potje fruit gegeven, omdat ze nu eigenlijk al die grote potjes mag hebben. Volgende week of morgen krijgt ze weer een paar dagen half potje worteltjes en fruit. En zo gaat het perfect
Finn heeft zaterdag toch een zuuraanval van het potje appel gehad! niet normaal. 's avonds om hal 11 kwam het nog steeds omhoog. Ik vind het maar raar het gaat dagen goed en dan ineens! gaat het weer mis...
Haha je moet dat bekkie zien bij bloemkool.. spuugt alles net zo uit.. bruine bonen vind ze erg lekker.. nou ja heb nog een aantal potjes staan en zodra ze dat wil eten ga ik over op vers. Ook het fruithapje enzo.
Dwaasje..ik heb ook je blog weer gelezen. Vind het toch best moeilijk om het te lezen..hb iets voor je achter gelaten!
diaan die van mijn zus aten geen potjes, alles uitspugen, vervolgens deed ze vers en dat aten ze wel, dus misschien eerst vers proberen
missn thnxx lieverd... je hoeft natuurlijk niet te lezen..als het te moeilijk is meid.. heb elise van de week gewoon een hele ligakoek gegeven... die heeft ze heerlijk lopen wegsabbelen lachen joh
Hier een soepstengel.. heerlijk vond ze dat.. alleen het grote stuk iets verder haar handje in schuiven dat ze hem niet achter in de keel kan steken
ja, koken en dan in de blender, je kan een heel klein beetje kookvocht of melk erdoor doen word het smeuiger
is iig het proberen waard idd. moet je zelf maar eens potje of vers proeven, smaakt echt anders geen van beide echt lekker haha