nou meiden ik ga mezelf en Elise klaar maken om naar het CB te gaan ik gok zelf op 7400 gram en 64 cm... ben benieuwd
Ik ben de laaste keer bij het CB geweest op 5-6-2008 en moet nu pas 14-8 terug komen... Hier is alleen op maandag inloopspreekuur.. en volgende week moet ik al gaan werken, dus dat gaat helaas niet lukken.. zo jammer he.. Ik wil ook graag weten hoe groot ze nu is en wat ze weegt
dat ga ik ook krijgen diaan, ook alleen op maandag inloop, ga volgende keer eens vragen of ik dan af en toe eens binnen mag lopen op een andere dag
nou de rechtswinkel heeft mij een loonvorderingsbrief gemaild! die kan ik dan opsturen! Fijn! En ze zei dat ik in mijn recht stond en dat het niet uitmaakte dat er geen schriftelijk contract was! pffff gelukkig Dwaas: succes op het cb! Diaan: das idd jammer dat je niet even kunt gaan.
Nou het is te hopen dat jij je geld krijgt, want dit vind ik wel erg asociaal.. heb je niet meerdere collega's die je ff kan zeggen dat ze lang op hun geld kunnen wachten.. dan zit de zaak iig zo dicht..! het is toch schandalig
ja er zijn idd meer mensen geweest die niet betaald kregen, maar die zijn allemaal weg. Iedereen neemt ontslag... gek he!
Goedemorgen.. hier een beetje druk.. moet nog zoveel doen.. (* nou ja.. ik vínd dat ik veel moet doen..*) heb nu net boodschappen gedaan, hachee gemaakt (die staat nog lekker te pruttelen) naar het cb geweest met een paar vragen en nu straks naar de hema om te kijken of mijn album klaar is! Ben zooo benieuwd! nu nog ff snel op marktplaats kijken wat er allemaal is... blijft leuk..hihi
Ze hebben nog 2 outlets en 1 kinderkleding winkel. Ik weet dat de meeste van die kinderzaak al weg zijn, maar op de een of andere manier blijven die van de outlets wel! En daar komt dan soms iemand van. Vorige week was de winkel de hele week dicht behalve woensdag want toen was ik er nog