Ging super goed op het consultatiebureau... weegt nu 7680 gram en is 66,5 cm.. arts was helemaal in love op Elise.. haha..
haha nou dat zegt iedereen tegen mij, dat ik gewoon de winkel moet leeghalen maar: 1 er ligt niks aan waarde (vind ik) en 2; dan ben ik een diegf en kom ik nergens meer aan de bak! De rechtwinkel wist mij te vertellen dat als zij het niet kunnen betalenhet uwv het overneemt, mits ik geen ontslag neem. Nou dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb gezegd dat ik niet kom werken totdat ik betaald krijg! Dus dat was gunstig!
zooo wat ben ik blij dat dit achter de rug is zeg.. hoewel het nu eigenlijik pas begint valt er toch een hele last van me af...ben meteen weer een stuk lichter..hahaha.... Oh ja.. zit toruwens onder mijn gewicht voor de zwangerschap.. nu 70 kg..(vanmorgen) was gister nog 71 dus weet niet hoe dat kan, maar toch leuk om te zien.. nu naar de 65, maar heb geen haast.. gaat eigenlijk vanzelf...nu met de spanning vanafgelopen tijd zal het ook wel sneller zijn gegaan dan normaal....elk nadeel heb z'n voordeel...hihi
@debora.. owh das iig goed nieuws dat uvw het dan overneemt.. hoop dat je het geld snel krijgt meis....knuff
6e ziekt..ik heb niet het idee dat dat het is eigenlijk. Ze heeft nog steeds verhoging 37.9 ze slaapt veel. Maar geen enkel pukkeltje meer. Ze heeft net lekker een broodje gegeten en een halve banaan en 100 cc diksap...ze vind het heerlijk...
Ja ze krijgt al broodje..ben gister op het cb geweest en ik mocht er mee beginnen...ze is helemaal door het dolle als ze het broodje al ziet..
misschien is dat voor Finn ook wel wat. Met dat zuur van hem. Nu was het de appel, laatst bij banaan en das toch niet zo zuur? Nou ja eerst maar de groentes probern
debora; fijn dat je dan geld krijgt via uwv. en ilse bedoelde ik spreekwoordelijk (?) ziek, niet echt. ze slaapt bijna niet overdag en zeker niet in eigen bedje. ichtus, kan me voorstellen dat er een last van je schouder valt, leuk is anders, maar een helmpje is niet het eind van de wereld en je weet nu waar je aantoe bent. en over een paar maanden heeft marijn een heel mooi rond koppie
wat zouden jullie doen? die brief moet opgestuurd worden maar ik heb geen adres... weet niet in welk dorp ie woont. Heb wel de adresgegevens van zijn autobedrijf en van de winkel in Heusden en hier. Hier komen ze nooit, in Heusden als het goed is wel. Waar zouden jullie het heensturen?
ja moest het aangetekend en gewoon versturen zei die vrouw van de rechtswinkel Denk idd dat dat het beste is!