leuk is dat! Finn kreeg ook weer haartjes terug! Staat veel leuker! Langs brengen is niet echt een optie: hier komen ze te pas en te onpas binnen wandelen. En in Heusden... tja hoe kom ik daar? Is best ver... niemand met een auto. En ik durf al niet te bellen! waha laat staan langs gaan..
Jaydee der kale plek is ook alweer een tijdje weg Nu moeten der haartjes alleen nog wat langer worden
Ik ga Jaydee uit ebdje halen en even met sder spelen..ze krijgt nu om 4 uur geen fles meer he. Gister ook goed gegaan.. dus nu nog maar 3 flessen, bvest vreemd hoor Tot later!
Ha, Ik heb weinig te melden de laatste tijd. ik lees wel steeds mee, maar maak zelf niets mee en ben nog steeds wat futloos. Maar goed, ik heb mezelf even een schop onder mijn donder gegeven en ga nu even reageren op de laatste 3 pagina's. Och, die Marijntje... Tzit hem ook niet mee he? Een snoet als een krentenbol en dan ook nog zo'n koude plak kledder op zijn koppie... Maar goed, straks is hij helemaal de bink met zijn jeans skatehelm! Deborah: nog steeds geen loon en nu ook ondergedoken bazen... Hmm vraag me af of je niet gewoon aangifte kan doen. Voor mij staat dit gelijk aan diefstal en wie weet schrikken ze er wel genoeg van om over de brug te komen met je centen. Supermum: werk ze! Ik mag over 1,5 week weer en heb er echt zin in! Damian niet lekker in zijn vel, balen zeg! Ligt er geen sprongetje op de loer? Bijvoeden: gaat hier prima! Ineens lijkt Juul door te hebben hoe je van een lepel moet happen en u gaat alles met grote scheppen naar binnen. Vanochtend een heel kuipje prutapura met een halve liga gegeven en net bijna een heel potje broccoli. Het was voor het eerst dat ik een potje gaf, maar wat is dat ranzig zeg! Als ik zelf eten maak smaakt het tenminste nog ergens naar en zit en structuur en kleur aan. Dit was een zompig groen zalfje, brrrr. Maar, Juul at het zonder problemen en het is wel handig als ze potjes ook lekker vindt. Ik heb vandaag voor het eerst een flesje eruit gegooid en ik hoop dat we nu dat Juul niet vannacht ineens besluit dat ze te weinig heef gegeten. Ik zat nu op: 6u 210 + 7 + nutrix 9u 125 gram fruit +1/2 liga 12u 210 + 7 (60ml laten staan) 15u 100 gram groenten 18.30u 210 + 7 + nutrix 22u 210 + 7