Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Marijn had waarschijnlijk na de geboorte een blokkade in zijn nek, maar die is kennelijk weer vanzelf weg gegaan, want volgens de fys en de arts bij het rev centrum zat er nu niks, maar goed mogelijk dat dit wel zo geweest is... bij marijn was vooral het verschil bij de oren goed te zien.. als je van bovenaf kijkt en de neus in het midden ziet moeten de oortjes netje horizontaal staan.. kleine afwijking kan en is nog normaal, maar bijmarijn is het dus een 1,6 cm vverschil en dat is veel te veel...

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Thirza.. prachtfoto zeg in het zwembad...echt super.. krijg er zelf ook wle zin ini om weer s te zwemmen...

@vivian.. niet schuldig voelen meis.. kun jij toch ook niet weten.. zou mij ook niet zijn opgevallen hoor...je bent echt geen slechte moeder....KNUFF

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Thirza wat een leuke foto van Aaron, waar heb je die zwemband gehaald? Wij hebben er ook 1, maar daar mag ze nog niet in

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meiden zit nu gewoon niet lekker in mijn vel voel me echt schuldig tegenover mijn kereltje vooral omdat mijn vriendin al vaker zei misschien is het wel zijn darmpjes maa rik weet moet me niet schuldig voelen maar doet het wel

@ichtus bryan is wel al hele tijd bezig met therapie en gaat erop vooruit dus misschien dat het daarom nog niet nodig is

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Gelukkig alles goed met Nora, Sizzel dit kan de beste overkomen! Dikke knuff!

Vivia..ook jij een dikke knuff..niet schuldig voelen meis!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat is het maar rustig hier vandaag

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hebben we in het zwembad zelf gekocht! Zit zo'n broekje in waar zijn beentjes doorheen kunnen. Erg handig!

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    moet wel zeggen dat ik ontzettend blij ben dat ik met bryan naar de osteopaat ben geweest .

Is er hier trouwens nog iemand die hyper allergeen voeding gebruikt? weet niet zo goed of ik in een keer moet overstappen of eerst maar eens 50/50

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oe zwemmen dat wil ik ook heel snel met bryan gaan doen gelukkig hebben we bijna vakantie kunnen we eindelijk eens gaan

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wij willen ook binnekort gaan zwemmen, waarschijnlijk gaan we zondagochtend.
    En dan 's middags gaan we naar sneakers. Strandfeest op Bloemendaal :D

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat een rust hier zeg..

Ik ga zo even een uurtje sporten.

Tot straks meiden!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    tis idd erg rustig hier vandaag... heb ik s tijd..hahaha....

@Mrijn.. gaat t wel goed meis... lees ik tussen de regels door dat je je eigenlijk zwaar kl*te voelt en niet weet waar je met jezelf heen moet? klinkt allemaal zo bekend namelijk en zo kan ik me dan ook errug voelen..

Doe je kalm aan en verlang niet teveel van jezelf...geestelijk dan he... (lichamelijk natuurlijk ook)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sport ze.. ik ga ff de laatste hand leggen aan t project...

tot later..

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou inderdaad heel rustig hier...

Mrijn: hopelijk voel je je snel wat beter en meid als je ergens over witl praten wij zijn er voor je he...dikke knuf meid

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ben ik ook weer ff snel..

bedankt lieve meiden voor jullie reacties! Jullie zijn schatten! En ichtus.. bedankt voor je sms-jes en het plaatsen hier..) Dees, ik ben je nummer kwijt.. (andere telefoon.. maar heb het inmiddels weer gevonden.. Je bent nog steeds mijn buddy...)

jeeeeeej.. wat schrok ik.. verschrikkelijk.. pfff.. En niet gewoon huilen.. Nee echt krijsen deed ze.... Ze viel ook echt hard...pfff.. doodeng vond ik het.. en ik stond keihard mee te janken..
    Voelde me echt een hele slechte mamma.. (Valt nu gelukkig wel weer mee..)
    Ik zei dus ook tegen de ha dat ik me nu een hele slechte mamma voelde.. en hij zei "juist omdat je je nu een slechte mamma voelt, ben je juist het tegenovergestelde.. een hele goede moeder.." Lief he..
    Nora ligt nu lekker beneden in de box te spelen..

Ik weet nu dus dat ze vanaf vandaag van de buik op de rug kan draaien... (ze deed alleen nog van de rug op de buik..)

jullie zijn schatten!

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh even een tip.... maar waaschijnlijk weten jullie dit allang..

het feit dat een baby meteen huilt na een val is alleen maar een heel goed teken... hoe harder hoe beter... op het moment dat een kind valt en even stil is en daarna pas gaat huilen dan heb je kans dat er iets aan de hand is...

wou ik even kwijt...

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik gebruik hypo-allergene voeding. van de nutrilon. Hij is (volgens ichtus ;) ) een heel stuk dunner dan de "normale" voeding.. Dus hou daar rekening mee. ivm verslikken e.d.
    Ik zou eerst een beetje mengen. De geur is ook echt heel anders dus de smaak zal vast ook anders zijn.. (jakkie.. ik vind het echt smerig!)

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    yep.. dat zei de ha ook.. ze was misschien 2 sec stil... van de schrik.. en zette het toen op een krijsen.. niet normaal! Gelukkig maar...

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    gelukkig maar....

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    tis inderdaad erg rustig hier..

heb deesje nog niet gezien vandaag.. hoop dat alles wel goed is..
    Denk aan je meis! Je moest vandaag toch naar de bedrijfsarts? Hoop dat dat allemaal goed is gegaan!

Deel Deze Pagina