Jeetje, wat schrikken met Nora! Gelukkig is alles oke. Volgens mij overkomt het elke mama wel eens.. En juist op de momenten dat je er niet op verdacht bent natuurlijk... Ga nog ff wat fotootjes plaatsen, heb de smaak te pakken
Let niet op haar vestje hahaha! Vind het ding helemaal niet leuk, hij staat haar ook niet. Maar deze hebben we gekregen en het was te koud voor haar andere vestje.. Dit is de eerste keer in de wandelwagen trouwens, ze vond het heeel leuk! Beetje rondkijken...
Maja..we hebben dezelfde kinderwagen Jaydee zit al een aantal weken in de wandelwagen en ze vind het prachtig.
Trouwens, hypo-allergene voeding. Lune krijgt pepti, wordt gegeven bij een koemelkallergie. Ze moest erg wennen aan de smaak. Het ruikt naar oude kaas Maar inmiddels drinkt ze het met smaak op. Maar je kan het beste opbouwen denk ik. Dus eerst 1 schepje oude voeding vervangen door hypo, dan 2 schepjes etc.
Ja? Wat grappig! Ik vind het een ideale kinderwagen! Alleen de kinderwagenbak is zo klein.. Naja geeft ook niet, ze vond het in de bak toch niks meer aan en nu dikke lol!
Oe, ik heb trouwens nieuwe vazen gekocht. Wil ik eigenlijk ook nog wel even laten zien hahahha! Even foto maken...
goeie avond meiden, mijn werk dag zit er ook weer op...pfff het was echt super rustig ik heb me echt kapot verveelt ik trek het echt niet meer op het werk ik weet dat het nog maar 6 dagen in totaal zijn maar als het zo rustig is dan zijn 6 dagen heel erg lang en veel. we zijn net thuis van mijn ouders (frieten dag) meteen dylan in bad gedaan toen we thuis kwamen en die ligt nu heerlijk te slapen dus heeft mama ff tijd voor te forummen
Ik hoorde trouwens vanmiddag van een vriendin dat die nieuwe magnum met amandel, caramel en belgische chocola gigantisch lekker is.. Ik kan nu aan niks anders meer denken..