Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @missn ja maar de laatste loodjes zijn het zwaarst ;) vooral als je steeds met een zwangere zeurende collega moet werken...ze praat echt de hele dag over har zwangerschap opzicht niks mis mee maar neit de hele dag!

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    magnum temptation?

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

HEERLIJK

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hmm..das inderdaad best irritant. En ja we weten allemaal wel dat de laatste loodjes het zwaarst wegn he ;)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, dat is hem!

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga even douchen meiden, tot zo.

Owjah..ik denk dat ik straks maar weer een filmpie moet gaan kijken :p
    Hahaha

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ooowww...die is zo verukkelijk... :)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow sorry beetje onduidelijk ik bedoel qua werk ;) . maar ze is nu pas 20weekjes en ze beweert dat ze haar baby al bij 16 weken voelde (eerste kindje) enz.... echt van die rare dingen waar ze mee komt och ja nog 6 dagen ben ik er vanaf

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    douche se

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    haha kikkert..ik bedoelde ook qau werk hoor.. ;) Ik dus een beetje onduidelijk ;)

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :)

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik had willen forummen maar zoonlief denkt er anders over. Morgen dan misschien :(

Ik wilde wel deze site laten zien (schoentjes). Ik ga er wat bestellen

http://www.roosjes.eu/index.htm

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

hehe eindelijk ff tijd om bij te lezen en te kletsen!

@Deborah hoop dat het werkt met die brief meid , en wat ook al werd gezegd doe anders aangifte tegen ze, want dat kan hoor!

@Dwaas wat goed dat Elise het goed doet en lekker aankomt ! en leuk he om die mooie dingen te horen over je meissie bij het cb

@Ichtus ach wat een foto die met het gips op marijn zijn hoofdje en het is voor een goed doel! en ja leuk dat je spijkerprint heb genomen echt een stoer mannetje dus straks! en fijn dat je je nu wat beterder bij voelt meid! Knufffffff heb je zeker wel verdient! en hoe is met het ......je weet wel lukt het een beetje? je heb het al zo druk meid! echt mijn complimenten hoor! je Bent een Geweldige mamma, en een goed persoon!

@MissN hoe gaat het met de 3 voedingen! hier vandaag goed gegaan, zal ze de dag indeling geven ! en met broodje ? hoe geef je dat als ik vragen mag?

WAHAHHAHA ben de meer dan de helft al weer kwijt..........

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Joma..hier is het goed gegaan met de 3 voedingen, gister ook al. Ik scheur het brood in 4-en en laat haar zelf de stukken pakken en eten. Gaat perfect en ja ook de korstjes!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hier trouwens vandaag aan de 3 voedingen! en ging goed!

als volgt

-8.00 uur fles 210 cc

-11.00 uur fruithapje/ potje of vers

-14.00 bordje pap Bambix vanaf 6 maanden

-17.30 groentehapje enz...potje of vers

-20.30 Fles 210 cc met Nutrix

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik denk dat gwen dat ook al kan geven, neem je lichtbruin brood?? doe je er wat op of niet??

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gave schoentjes Dees, ga er ook wat bestellen voor Gwen !! thanx ;)

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    doe er niets op..gister hadf ze bruin n vandaag kreeg ze wit. ik ga morgen even lichtbruin brood halen.

Bedankt voor je indeling, zo ga ik het ook doen. ik was nog een beetje aan het vogelen. Vind het toch moeilijk. Maar nu ik dit lees vind ik die wel ideaal eigenlijk..

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

fijn dat Juul het goed doet met bijvoeden!en ja die potjes groente is ook niet lekker zit geen smaak aan enz... maar ja ze happen het zo weg, als ik gewoon thuis ben maak ik het zelf vers, maar wat je zeg voor onderweg enz ideaal als ze het lusten ;)

en moest je nou al bijna aan het werk? en al zin erin?

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey meis,

was ik idd net 2 minuten te vroeg met aan je denken... ;)

getsie, ik had het al een beetje verwacht, maar nu dus echt waar... een helmpje voor Marijn... :(
    Vind het heel sneu, en dan eigenlijk vooral voor jou, want die kleine Marijn zal er niks van merken en ook niks van herinneren...
    Voor hem is het op hebben van zo'n helmpje waarschijnlijk precies hetzelfde als dat je 'm een luier omdoet... weet hij veel ;)

Bij Fenne was de afwijking op z'n ergst 1,1 cm... 3 weken geleden was dit al terug gegaan naar 4 mm... volgende week wordt er weer gemeten, ik ben erg benieuwd want ze ligt sinds 2 weken niet meer in de zijslaper, dus hoop dat niet verslechterd is, maar denk het eigenlijk niet...

Moet je na gaan, hier dus op natuurlijk manier al van 11 mm naar 4 mm gegaan, dus die 16 mm van Marijn wordt echt heel snel minder hoor... let maar op!

dikke knuff!

Deel Deze Pagina