Suus ik begrijp het heel goed! Ik zou ook het gevoel hebben te falen, maar denk eens even vooruit. Als Tess in het ZH goed word behandeld en jij kan met iemand praten waar je eens even goed je hart kan luchten dan zijn jullie daarna allebei een ander mens. En heb je een heerlijke vrolijke baby en ben jij een vrolijke moeder. En je bent absoluut geen slechte moeder. Juist door hulp te zoeken laat je zien dat je het allebeste wil voor Tess. En daar zal echt niemand je op aan kijken.
Boney, auw, lijkt me heel pijnlijk. Laat je even weten wat de ha zei? Suus, je moet je niet schuldig voelen, het feit dat je met Tess naar de ha gaat is een teken dat je heel veel om haar geeft en het beste met haar voor hebt. Dat met een overdosis aan liefde is alles wat een kindje nodig heeft en dat krijgt ze bij jullie. Snap heel goed dat het niet leuk is maar wie weet komt er iets uit en kunnen ze jullie helpen. Ik ben net terug van de ha en kreeg al het aanbod om Sarah een nachtje bij hem te brengen (heeft zelf 5 kinderen). Ze heeft hele actieve darmen en daar heeft ze last van. Kreeg ook het advies om over te gaan op andere voeding dus ik leg haar even in de wandelwagen en ga naar de winkel. Maar meteen halen dus. Liefs Anoek
HA gesproken. Zolang ik geen temp ga ontwikkelen kan hij er niks aan doen. Ik moet m'n borst zoveel mogelijk leeg houden en de plek blijven masseren (AUW) Zodra ik koorts ga krijgen dan mag ik bellen en krijg ik een kuur.
Luuk is helemaal ontspannen bij de osteopaat vandaan gekomen. Hij ligt nog heerlijk te slapen. Ik moet nu over 2 weken weer. Ikzelf ben toch wel ziek. Ik sta te tollen op mijn benen, misselijk en zo slap als een vaatdoek. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik moet overgeven . Vandaag maar eens veel rust nemen tussendoor. Nu maar hopen dat mijn zoon me dat gunt.
Welke voeding kreeg je geadviseerd? Ik hoop dat het snel helpt, die kleintjes met pijn zien is verschrikkelijk.
Fijn dat die osteopaat Luuk zo goed kan helpen. Ik had er hier ook veel hoop op, maar helaas kan de osteopaat niets voor Tess doen. Nu lekker het bed in Dees en goed uitzieken. Wat een ziekenboeg bij jullie. Trek je het nog wel een beetje?
Voor alle meiden met huilende baby's, heel veel sterkte, hoop dat ze de oorzaak vinden en er wat aan kunnen doen. Boney; hier ook de eerste 3 weken veel last gehad van borsten met schijven die pijnlijk zijn, en echt kolven kolven kolven, en aanleggen. Zelf gaf ik wel de gekolfde melk met een flesje aan ilse omdat je anders weer meer gaat aanmaken en weer meer last krijgt. Hier soms 's nachts veel last van omdat ze dan minder komt en sta geregeld 's nachts even te kolven. Ik kolfde, dan die borst nog leeg laten drinken door haar, zij krijgt er meer uit dan de kolf. succes ermee. net weer teveel geld uitgegeven, Kaartjes eraf halen en snel in de kast stoppen.
ook ikm heb oei ik groei, erg leuk boek. (nog bedankt suus) En ik heb dummies baby's eerste jaar, ook erg leuk.
Nee, totaal niet eigenlijk. Emotioneel een wrak en lichamelijk nu ook niet veel. En dan een kleintje met veel pijn dat moeilijk slaapt en een man die erg zielig is als hij ziek is. Mgoe, hij geeft hem nu wel de fles zodat ik even de betalingen enzo kan doen op de pc.
Goeiemiddag dames, @ Dees.. een hele dikke knuffel voor jou.. en heel veel beterschap gewenst.. @ Boney.. jee meis.. een borstontsteking.. ik hoop het echt niet voor je.. sterkte er mee meis.. @ Wen.. nou hopen dat jij het dan idd vermeden hebt.. auw wat lijkt me dat zeer doen.. @ Suus.. jee meis.. heel veel sterkte gewenst... hopen dat het wat uithaalt die obsivatie. Dikke knuff @ Anouk.. ja hoor wil wel een dagje ruilen.. kan jij ook ff bijkomen.. heb je wel verdiend hoor.. Dikke knuff ook voor jou Mijn vriend en ik zijn gisteravond om half 12 oom en tante geworden van Kees en hij weegt 6 pond en is 50 cm. De broer van Danny is vader geworden.. haha zo heb je alles in 1 maand he.. en mama en tante.. ben echt supertrots, want ikzelf heb geen broers of zussen en Danny heeft maar 1 broer, dus ik ga zo even naar ze toe.. ben echt benieuwd.. M'n schoonmoeder belde vanmorgen haha en die zei al.. het is zo'n verschil met die van jou en die van hun.. die van jou is een reus en die van hun een kabouter haha.. Tja ik ben zelf vors en Jessica is heel dun.. maatje 34 normaal, dus wat wil je.. Hier weer een goeie nacht gehad. Angela heeft erg goed geslapen.. om 9 uur heeft ze de laatste fles gehad en ze kwam om 2,10 uur, dus dat was wel fijn en daarna om 6 uur heeft ze weer de fles gehad. Alleen om half 7 heeft ze alles weer uitgespuugd.. alles zat onder zelfs de vloer..pfff balen joh. Nou heb ik haar vanmorgen de fles gegeven met dat johannesbroodpitmeel en nu blijft het goed liggen gelukkig.. ze is alleen de hele tijd zo aan het persen.. zou dat daarvan kunnen komen, want ik ben er gisteren mee begonnen. De cinababy begint volgens mij nu ook te werken. Kusss
Jee Dees, dat dacht ik al, kon ook niet anders. Teveel in 1 keer..... Ik hoop dat je een beetje jouw hart kan luchten en een beetje kan ontspannen. Dikke knuffel van mij! Diaantje: gefeliciteerd met Kees! Wat leuk dat jullie dit samen kunnen delen. Voor hun ook de eerste? Veel plezier met kraamschudden.
Ja het voor hun ook de eerste.. hij is op 10 maart geboren en Marco (papa) was op 9 maart jarig haha.. dus 2 achter elkaar.. ze was 8 dagen te vroeg.. nou netjes toch.. Nou ik ga ff aankleden en dan ga ik maar eens even daarheen.. ik denk dat ik ff met de wandelwagen ga.. als het niet gaat regenen iig. Tot strakkies.. kusss
Hier wisselt het nog al....dan weer een flinke plensbui en dan weer een zonnetje. Maar leuk hoor! Een neefje en zo kort op elkaar. Kunnen ze later mooi samen spelen.
Kreeg bericht van Lotte. Hij mag open blijven zolang wij willen. Dus als hij dicht kan hoor ik het wel, dan stuur ik wel weer een bericht. Alleen Nika moet zich nog melden toch? Misschien een idee om aan haar te vragen of ze het erg vind als hij al dicht gaat?
Suus, ze krijgt nu de friso comfort voeding maar ik denk dat ik een andere fles moet gaan halen, de voeding is erg dik. Ik hoop dat ze snel minder last heeft van de krampjes. Diaantje, gefeliciteerd, erg leuk zo kort op elkaar. Dees, kun je niet iemand in huis halen voor een paar uurtjes zodat je zelf even kunt rusten? Beterschap, zit je ook niet mee zeg. maar ze slaapt nu dus ik ga zelf ook weer even liggen
hier is het wat meer huilen en jengelen 2 dagen geweest en nu nog een beetje ,daarvoor was het nooit maar schijnt er nu bij te horen ,dus iedereen krijg die periode
@ Dees een dikke knuffel en beterschap @ Boney auw een borstonsteking bah ik hoop dat het meevalt! @ Suus jee meis ik zou ook een traantje geven hoor ,maar hoop dat die observatie van 24 uur wat uitbrengt! dan heb je het misschien niet voor niks gedaan! @ Anouk hoopt dat de andere voeding helpt! @Ichtus o ik ga ook eens kijken voor zo,n boek thanx meid voor het opzoeken!
Hier vanmorgen Gyn geweest voor controle, bah de hechtingen waren niet allemaal opgelost dus moest hij eruit halen, ik had trouwens nog een openwondje zitten ook die was al die tijd nog pijnlijk en open van de week bloedde het zelfs ,kwam door irritatie of onstekking van de inwendige hechting, dus hij heeft het dichtgebrand ..........dat deed behoorlijk zeer hij zei nog je mag wel ff slaan ppfffffff kan er nu nog niet op zitten en moet iedere keer ff spoelen met de douchkop, dus ja nu nog niet genezen van onder.... zit lekker mee weer...........
Joma, das balen van de hechtingen. Ik moet volgende week dinsdag naar de vk toe, ga vragen of ze even wil kijken, mijn wond is ook nog open en bij het poepen soms een druppel bloed. auw. Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik doe liever heel de bevalling opnieuw dan die klote knip.