ja hihi die indeling had me ma vandaag gedaan hihi als ik haar toch niet had en normaal zeggen ze bord pap sochtends maar doe het smiddags want vindt het nog wel makkelijk zo,n fles sochtends op bed geven, en dan nog ff bij me in bed of in der eigenbedje oja nou en wanneer geef je het brood?? en je kan er ook een klein likje smeerworst /smeerkaas op doen voor de smaak
ik vond ook moeilijk hoor indeling, dus kwam vanmorgen bij me ma en ik zei ik wil 3 flessen gaan doen, ik weet alleen niet hoe, ze zei oh ik kijk vandaag wel en het ging goed!
@Sizzel zit terug te lezen meid! schrok van het berichtje van het vallen van Nora! gelukkig is alles goed ! dikke knuffffff voor Nora, hoe is het nu met haar?
hallo liefjes hier gaat t prima , lekker gewerkt weer training gehad dus weer wat wijzer hihi @ voedingen , hier sinds vandaag ook op 3 voedingen , bryan wilde de fles van 11 uur niet meer , dus vervangen door fruit met sap of rijstwafel of zo mijn schema is : 07.00 230 + 3 nutrix 11.00 fruit met sap 15 00 230 17.30 groente 19 00 pyamapapje of fles 230 met nutrix @ ichtus ach gussie da koppie @ sizzel jemig meid ik schrik er van , gelukkig gaat t goed @ debora , kop op meid gewoon bellen ! uhmmmm @ dees , oe leuke site ! @ missn , ben je nie bang dat ze tniet weg krijgt dat broodje ? en hoeveel geef je dan @ fotos echt mooi allemaal hoor de rest geen idee meer
Tot zo..wij gaan filmpje kijken... Als ik nog niet in slaap ben gevallen kom ik nog wel ff hier kijken... Anders truste en tot morgen..Knuff!
Dees: waarom doe je dat nou? die website plaatsen...! helemaal te gek die slofjes... wil wel graag die zilver/fuchsia! Sizzel: ik schrok enorm van het sms'je over Nora... gelukkig alles goed zeg... bah, wat vervelend dat jullie dit mee moesten maken... maar je bent een super mama hoor! Mag ik vragen wat er gebeurde? uhm... waren er verder belangrijke dingen? nou goed, hier heeft Fenne vannacht voor het eerst na de laatste voeding om 23:30 tot 06:30 geslapen zonder wakker te worden...dus 7 uur zonder onderbreking... whaaaa wat een vooruitgang! nu hopen dat het niet eenmalig was... ze veranderd trouwens ineens zooo snel, dit is echt een zware sprong hoor, kan haar niet meer bijhouden... elke dag nieuwe dingen en elke dag lijkt ze wijzer...
Jaydee heeft vandaag bijna een heel broodje gegeten, in het begin at ze de korstje en op het gegeven moment at ze alleen het binnenste van het broodje en de korstjes gooiden ze op de grond... Hahahah..ze is slim