oh er zijn meerdere pagina's haha... die had ik nog niet eens gezien... heel leuk ja! en dan laten voeren met fleece voor de winter... (zou ik dan doen) super!
Och Lieve Sizzel, wat zal jij geschrokken zijn! Hoe erg je ook rekening houdt met dit soort ongelukjes, voorkomen kan je ze echt nooit! Als ik zie wat voor capriolen Juul tegenwoordig uithaalt op het aankleedkussen, houd ik mijn hart ook vast hoor. Bezorgde meiden: niet nodig! Het gaat echt heus goed met mij, ben het thuis zitten alleen erg zat! Ik hou niet van huishouden e.d. en ik zit hier vrij afgelegen in de polder dus even bij iemand langs wandelen kan niet. Ik was altijd een heel erg uithuizig type dat dagen lang op concoursen bezig was en paard aan het rijden was en dat mis ik gewoon een beetje. Ik heb net even mijn oude trainingspaard gereden en nu kan ik er weer even tegen! Maar ik zou juul nog voor geen 100 paarden willen inruilen hoor! Het afscheid nemen van mijn oude leventje valt af en toe gewoon wat zwaar. Maja: wat een fantastische foto's! Heerlijk he, dat gierende lachen wat ze nu kunnen. Koos is nu 4 dagen thuis geweest en ik merk aan Juul dat ze hem echt ziet als grote clown. Mama is voor de luiers en flesjes (diet hij ook hoor) en papa is voor de enorme giegelbuien, lachsolvo's en hiklachjes. Zodra ze hem ziet, begint ze verwachtingsvol te stralen. Vivian: voel je niet schuldig, maar ben juist blij dat je er nu achter bent dat hem iets scheelt en dat er iets aan wordt gedaan! Heb je ABC-Dophiluspoeder gekregen?
logisch meid snap het het is ook een heel ander leven met zo kleintje, en snap best dat je het mist zulke dingen hoor is helemaal niet raar knuff
nee moeilijk he?... dus ik bewaar de site en bestel tegen die tijd wel, kan ik haar voetjes dan gewoon meten... maar ik wil wel 4 paar zie ik nu, die schoentjes zijn super! heb je die witte met roze gevlochten gezien? super! dees, bedankt voor de tip!
gelukkig dat je paard je weer even heeft opgepept Mrijn! Kan me het goed voorstellen hoor! je komt straks vast weer in een lekker ritme, en als juul wat groter is gaat ze gewoon mee, en dan kun je straks lekker met haar naar de paarden! Dat lijkt me super hoor
ja zijn echt geweldig denk dat ik ook dan wacht tot dan en dan opmeten hhihi wat ben ik toch weer blond ja die gevlochten staan achteraan ook echt geweldig hihi heb hem ook opgeslagen
trouwens Maja: wat een schattige foto's! Vooral die foto waarop jullie allebei zo lachen... enorm schattig!
@Boney, ik hoop dat je een leuke nieuwe baan vindt, waar je je fijn bij voelt! @Kikkert, fijn dat Dylan zo rustig slaapt. Die vrouw heeft echt veel goeds gedaan! @Missn, gefeliciteerd met je broertje @hapjes enzo, Sofie krijgt alleen nog maar bv, maar ik heb er echt al zin in om met de hapjes te beginnen @Maja, leuke kleertjes @Dwazie, fijn dat alles goed was op het cb. Wat worden onze kindjes toch groot he? @Beertje, weer een leuk filmpje van Damian. Wel vervelend dat hij niet zo goed in zijn velletje zit. @Ichtus. Dus toch een helmpje. Wel fijn dat je nog met andere ouders hebt kunnen praten.Ben je toch weer iets gerustgesteld. Ach, wat een zielig Marijn op die foto in het gips Vond ie duidelijk geen goed idee! @Debora, fijn dat je toch je geld krijgt! @kaal plekje, bij Sofie trekt het nog niet echt bij @Sizzel, dat was schrikken dat Nora was gevallen! Gelukkig is alles goed! En zoals anderen ook al zeiden, het overkomt meer mama's hoor! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. @Maja, wat een knap meisje heb je toch @Dees, leuke site met leuke schoentjes @Missn en Joma, goed zeg, nog maar drie flessen. Helaas wil Sofie nog 6 keer drinken @Wen, lekker dat Fenne zo goed heeft geslapen. Nu maar hopen dat ze dat vannacht weer doet! En verder een knuff aan iedereen die ik ben vergeten Vandaag poging twee gedaan om een id kaart aan te vragen. Zegt die muts op het gemeentehuis dat de vader daar ook een handtekening voor moet zetten. Had ze dat niet gisteren kunnen zeggen en een formulier mee kunnen geven De stoom kwam echt bijna uit mijn oren! Ben dus boos dat gemeentehuis uitgelopen (met formulier) en mag morgen gezellig weer terug Ik hoop wel dat ik het dan nog op tijd heb, anders heeft het aanvragen ook niet zoveel zin. Vanmiddag nog naar Ikea geweest. Wat leuke spulletjes gekocht, maar waar ik echt voor ging, dat hadden ze niet! Moet dus nog een keer terug (erg vervelend )
@ Mrijn : Tis ook niet niets allemaal. je leventje veranderd best drastisch als je een kleintje krijgt. Je kunt gewoon niet alles meer doen wat je eerst deed en moet overal rekening mee houden. En tuurlijk zou je juul niet in willen ruilen! Dat snappen we allemaal! Tis je kostbaarste bezit! Dikke knuff meid!
Meiske.. ik snap het helemaal van die id-kaart.. hier ook ivm bijschrijven paspoort.. manlief moest er ook weer bij zijn.. pfff.. wat een gedoe..