Meiden goede morgen.. Net alles bijgelezn en ga ff kort reeagerren.(typelectisch..pfff) @Dees.. Lieve lieve schat.. Ik geef je nu alleen ff een hele dikke knuff.. uit je verhaal lees ik jullie kracht en kan nu ff de woorden niet vinden.. Ik vind t top dat jullie samen verder hulp gaan zoeken.. zal uiteindelijk het verdriet verzachten wanneer je het kunt gaan delen... @Mrijn.. zo voelde ik me ook hoor na geboorte van Jur en ook na die van lisa en ook nu... @Wen.. Fenne dus oook zo'n forse afwijking eerst... nu toch mooi verdwenen zeg.. ben benieuwd hoe het nu is vandaag...KNUFFF @Linda.. geef geen bv dus kan je niet helpen.. hoop voor je dat het snel beter gaat... @dwaas.. heel veel succes en sterkte vandaag in het zh.. @mystery FELIDE PIEP! dat je maar een oud mens mag worden..hihihihi @Sizzzz. hoest met nora en jou.. nog een beetje geslapen? Ik ga zo met marijn naar het bureau.. alsof ie nog niet genoeg heeft gehad krijgt ie zo ook nog 2 naalden in zijn lijf gejast...nou ik voel me ook geweldig.. NOT, maar dat komt wel weer....Marijn heeft trouwens de nachten ook weer uitgevonden.. pffff 4u vannacht...jank..maar goe.. daarna wel weer gaan slapen dus dat viel weer mee.. zal wel weer aan het jumpen zijn ofzo....hahaha... TOT LATER ALL>...... KNUFFFFFFFFFFF
ik ga voortaan eerder klagen over fruit, heb net gemengd fruit geprobeerd maar dat ging al een stuk beter. Is net mama, die houdt ook niet van fruit, wel van smoothies. Ik ga zo zelf fruit en groenten maken en dan ga ik het invriezen in zo´n ijsblokjesding. Hoef ik niet zoveel weg te gooien. is het bij jullie ook zo´n somber weer? Bah, waar blijft de zon. Heb net aankomstkaartje gekregen van vrienden, ze zijn afgelopen zondag thuis gekomen met hun adoptiekindje. VInd het zo ontzettend leuk voor hun. Na zoveel jaren wachten, eindelijk een zoontje
Goedemoggel meiden... Heb alles een beetje gescand.... MYSTERY VAN HARTE MEID... en zoals ICHTUS zo leuk zegt dat je maar een oud mens mag worden DEESJE LIEVE DEESJE... je ben zon toppertje..weet dat ik er voor je ben he...if u need me.....een hele dikke knuf meid MRIJN meid een werkster zal je goed doen, het eerste jaar is moeilijk voor veel moeders niet omdat ze niet genieten van hun wondertje maar omdat de omschakelijk van blije vrije vrouw naar op en top moeder vaak veel te groot is... en ook veel te mooi is... probeer dan ook naast moeder en vrouw van ook gewoon MRIJN te zijn. ICHTUS meisje wat wil ik MARIJN graag even knuffelen zeg dat arme ventje... maar gelukkig is het allemaal voor een goed doel... JOMA ik vind het toch zo geweldig hoe jij het elke keer voor elkaar krijgt op iedereen te reageren moest ik even kwijt. Verder weet ik het even niet meer. Ben onwijs zenuwachtig voor vandaag..heb dus ook weer heel slecht geslapen...maar goed ik trek me er wel doorheen liefs Nathasja
Goeiemorgen allemaal. Mystery.. van harte meis met je verjaardag.. Fijne dag.. @ Joma.. leuke foto hoor van Gwen met de pap haha @ Sizzel.. gelukkig meis dat alles weer goed gaat Ik schrok ook even foei.. @ Ichtus.. Ahhh die foto met dat gips om Marijn zn hoofie.. zielig hoor, maar gelukkig gaat hij er niks van merken en hopen dat het helmpje goed zijn werk gaat doen.. Super! @ MissN.. Jaydee aan het brood haha geweldig.. en jaja wat zijn ze kieskeurig he! Ik luste vroeger ook geen korstjes.. en nu nog niet haha @ Debie.. poets ze meis.. @ Dees.. Tjonge meis.. Wat is het toch allemaal moeilijk. Het lijkt me idd niet makkelijk om samen t eleven met gevoelens die jullie beide geen plek kunnen geven. Hij denkt er zo over en jij weer anders. Dat botst. Snap ik erg goed. Het is een groot verlies wat jullie hebben moeten doormaken en nog steeds doen. Jij bent daarin denk ik iets meer er mee bezig dan hij, lijkt het, maar zo is het denk ik niet. En jij denkt dan dat hij er niet aan denkt, maar hij laat zijn gevoelens minder zien.. en dan heb je weer een botsing. Ja zo zijn er meerdere dingen. Ik vind het heel erg goed dat jullie hulp gaan zoeken, want jullie komen er beide niet meer uit zo en uit elkaar gaan zou ook niet goed zijn, want jullie hebben samen hetzelfde meegemaakt en jullie hebben Luukje. Als het nou echt maar dan ook echt niet anders gaat.. tja dan is het niet anders, jullie moeten beiden aan jullie zelf denken. Pff weet ff niet wat ik nog moet zeggen.. Ik wil jullie iig heel erg veel sterkte wensen en succes bij de therapie hiervoor. @ Anoek.. wat heb je aan je schouder dan? Wat goed dat jullie allemaal al fruit en groente geven. Helaas wil ook het verse hier er niet in. Ik ga eens proberen om een bord pap te geven ipv een fles. Ze wil gewoon niet happen en gooit alles er net zo hard weer uit. @ Ichtus.. meis veel succes bij het CB.. Vannacht prima nacht gehad. Was pas laat thuis uhmmm half 1 ofzo en ik zal even uitleggen waarom Gistermiddag naar mijn oma geweest permanenten. Heb daar gegeten en rond 19.30 uur wilde ik naar huis gaan, dus mn moeder thuis afgezet en dacht ineens.. ow shit.. ik heb mijn randomreader (rabobank) nog bij mn moeder liggen, dus ik zei ik loop ff gauw mee naar binnen. Had Angela in de auto laten staan, want die sliep, ik was ook met 30 seconden weer terug. Nou daar kwam het gezeik.. Sleutel wilde niet meer omdraaien in het contactslot ik dacht shit wat is dit dan.. nou nog een paar keer geprobeerd.. sloeg hij me op het stuurslot, dus ik haal de sleutel eruit en probeer het nog een keer.. nou geen beweging in te krijgen.. ik haal hem er weer uit en toen brak mijn sleutel af.. gelukkig niet in het contactslot, dus daar was ik al blij mee.. nou ja wat je blij kunt noemen. Reservesleutel had Danny.. en die was beunen voor de baas met de auto van de zaak, waar hij niet prive mee mag rijden. Shit en nu.. ik mn beste vriendin gebeld en gezegd hoe het zat.. ow zegt ze moet Danny de sleutel even brengen dan breng ik hem wel. Nou ik Danny gebeld.. had hij de sleutel niet bij zich, dus moest eerst naar huis en dan zouden ze elkaar treffen en de sleutel afgeven, want Danny moest zijn collega ook nog naar huis brengen.. Nou om 23.00 uur komt ze aan.., dus ik zet Angela weer in de auto..ze zegt ook nog zo.. probeer eerst de sleutel ff.. dus ik zo nee joh.. dat gaat wel.. het is de reserve sleutel.. dus ik Angela geïnstalleerd in de auto.. wil de sleutel omdraaien.. JA NOT! Nog niet.. g*dver! Owwwww wat was ik kwaaaaaaad.. ik dacht ja nu moet ik de sleutel niet te ver draaien, want dit is mijn laatste sleutel.. Ik dacht ja shit en nu dan.. Dus toen heb ik de Route Mobiel maar gebeld.. daar ben ik lid bij sinds 2 weken ofzo haha. Nou die zou er met een half uur al 45 minuten zijn.. dus ik ging met Marieke ff buiten een sigaretje roken.. en ik schrik me de pleuris.. komt zon grote auto-ambulance vrachtwagen de straat in rijden om 23.30 uur. Toen begon ik te trillen ik dacht NEE he.. gaat me dit nu echt gebeuren? Dus ik zei tegen die vent.. zoooo Jij bent goed voorbereid.. haha moest hij lachen.. dus hij ff bezig geweest en kreeg het in eerste instantie ook niet voor elkaar.. toen ff met een hamertje getikt en hij deed het gelukkig weer zeg tjonge.. was blij dat hij niet die ambulance op hoefde.., nou Angela weer in de auto geïnstalleerd en naar huis gereden.. en lag om 1 uur op bed.. En Angela slaapt nu nog.. ze heeft vanmorgen om 6 uur de fles gehad.. en ligt prinsheerlijk te slapen.. en mama kon niet meer slapen.. pff. Sorry voor mijn lange verhaal.. OOOOOEEEE ik hoor Angela.. ga dr gelijk zo ff ophalen en dan een bordje pap proberen..
jeetje wat een verhaal diaantje... dat zal even schrikken zijn geweest... achteraf misschien ook wel lachwekkend....
Hoi! Mystery gefeliciteerd meid! Dees... dikke knuffel! fijn dat jullie naar elkaar hebben kunnen uitspreken dat het zo niet verder kan en dat jullie hulp gaan zoeken samen... jullie komen er zeker weten uit meid, jullie zijn zo'n krachtig stel samen! Mrijn: meis, lees dat het allemaal even veel is voor je... ik moet zeggen dat ik ook erg blij ben dat ik werk hoor... 3 dgn in de week vind ik perfect, even de boel de boel laten en tijd voor mezelf... en dan is het nu extra lekker dat ik na vandaag 3 weken vakantie heb, daar heb je dan echt zin in! knuff... Debie: hier heeft Fenne ook nog geen schoentjes aan hoor... ze heeft wel 2 showpaar gekregen, die heeft ze paar keer aangehad toen we naar buiten ging, maar verder vind ze op dit moment blote voetjes het allerlekkerste... ook sokjes schopt ze zelf uit uhm... Anoek: wat leuk voor die vrienden van jullie... ga je snel op 'kraam'visite? Leuk joh! en lekker dan... geen vervanger voor je HA... niet het weekend in gaan zonder hulp he?! Ichtus: ze gaan as woensdag weer meten, niet vandaag... maar ben ook erg benieuwd! Dwaas: sterkte in het ziekenhuis! Joma: lekkere slaapkop is Gwen toch! Hier weer drama vannacht... ik heb oei ik groei er net maar eens bijgepakt en ik herken alles vd sprong van 26 weken... Fenne is pas 21 weken, maar lijkt er toch echt op dat ze die kant al op aan het gaan is... ik herken niets van wat ze na die sprong kunnen, dus het zal wel lang gaan duren ben ik bang... Willen jullie mijn nacht horen? 23:00 laatste voeding 00:30 wakker & erg overstuur... knuffelen en luier maar ff verschoond 01:30 huilen 02:30 huilen 03:00 huilen, honger? dan maar ff drinken... 06:00 huilen 07:00 huilen 08:30 opstaan! gelukkig gaat ze wel meteen weer slapen als ik de speen kom brengen, maar zonder dus echt niet... vermoeiend! hihi maar ik red me zelf wel hoor... gelukkig zijn dit uitzonderingen, volgens mij komt het door de sprong...
Jeetje wen...wat een nacht zeg..! Jaydee heeft lekker fruithapje gehad en ligt nu heerlijk te slapen...rond half 1 krijgt ze een broodje smeerkaas...kijken hoe ze dat vind..
Pff Wen, ik krijg al wallen als ik je verhaal over je nacht lees... Je klinkt nog aardig vrolijk en nuchter, maar je zal inmiddels toch wel op instorten staan of valt dat mee? Diaan: wat een nachtelijk avontuur zeg! Fijn dat Angela zo te horen overal lekker doorheen slaapt, Juul zou allang helemaal van haar padje zijn geweest. Lieve Dwaas; sterkte vandaag!
Dwaas..nogmaals sterkte vandaag.. Ichtus..succes met de prikjes vandaag! Ook een kusje voor Marijn van Jaydee
Angela zit hier Pippie langkous te kijken haha.. ze heeft een schik... Oh ja en heb net een half potje fruithapje gegeven.. ze deed nu de mond wel open.., maar heb niet het idee dat ze hier genoeg aan heeft, dus zal dr zo nog maar een fles geven
jeetje WEN wat zal jij toch gebroken zijn... of wen je aan aan zulke nachten... bedankt meiden voor het sterkte wensen voor vandaag ik heb het nodig denk ik
Marijn, succes met de prikjes, Luuk moet om 18.00 uur vandaag ook. Wen, poeh, heftige nacht zeg! Diaan, sjee, wat een avonturen zeg Euhm, Mrijn, werkster heb ik niet maar ma komt elke week helpen gelukkig. Zonder zou ik het niet redden. Anoek, sterkte met je schouder zeg en van harte met je vrienden. Joma, leuke foto en heerlijk dat ze zo slaapt. Leuk trouwens allemaal, die hapjes. Tepelkloven, hier werkte Purelan erg goed.