Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees..hihi ik snap dat schemas niet zo...word het de 26e wel of geen mooi weer?

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    diaan; jij hebt een lekker avondje gahad ;) ik hoor dat veel baby'n de eerste hapjes van het lepeltje slurpen omdat ze nog niet happen, lepen goed in mondje doen en laten sabbelen. of aan bovenlipje afvegen.

wen; Ilse werd toch ook tijdje 's nachts steeds wakker en slapen als ik speentje gaf. Ben speen vanaf toen gaan afbouwen, alleen als ze moe werd geven, zodra ze slaapt uit haar mond trekken. Begin werd ze dan meteen wakker, na ongeveer een week niet meer en sliep ze weer beter. Misschien te proberen met Fenne

Hier bedacht ik dat als ik goed wilde opruimen ik ook eens de kasten moest doen, gevolg is dat het nu helemaal een zooitje is :rolleyes:

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Debie..datr met die speen ga ik ook eens proberen..ik wil dolgraag dat Jaydee zonder speen slaapt..bedank voor de tip

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier boodschapjes gehaald, en nog een leuk setje van Name It en nog een broekje en sokjes

net heeft gwen 100 gr fruit op en een halve bruine boterham en smaakte haar goed!

@Wen wat een nacht zeg, hopenlijk gaat ze aankomende nacht de schade weer inhalen!

@Diaantje wat een Verhaal!

@Dees klopt het wordt volgende week zomer!

@Ichtus meid hoe is het met jou? red je het nog met alle drukte en je kids? wel ook aanjezelf denken meid! knuff

bla.bla.bla toen wist ik het niet meer...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees: Het is al een hele stap dat jullie samen zover zijn dat het niet langer kan zo en dat jullie hulp nodig hebben. Dat is alvast 1 stap in de goede richting.

Meiske, je mag mij je nummer wel pb-en

Tepelkloven: Ik heb er ook opeens weer last van. Nu denk ik dat Tessa wat anders hapt dan normaal ivm tandjes of zo. Ze zit me ook wel eens te bijten de afgelopen dagen :confused: Als m'n borst dan leeg is en ze wil nog lekker ff sabbelen, gaat ze met haar tandvlees over m'n tepel heen en weer rollen :rolleyes:

Ichtus en marijn: Veel suces bij het CB en de prikjes. Arm joch...

Wen: lekkere nacht heb jij gehad! Jeetje zeg. Kan het niet de 21 weken sprong zijn? Of de overgang naar de volgende sprong? Tessa zit duidelijk in de 21 weken sprong. Maar omdat jij gisteren zei dat dit een zware sprong is. Dat merk ik bij Tessa ook. Je ziet echt aan haar dat dat kleine lichaampje al die ontwikkelingen en veranderingen soms helemaal niet aankan. Ze zit zichzelf dan in de weg. Maar goed, ik ben nu 5 dagen vrij en kan ze dus volledig aandacht geven en helpen waar nodig.

Diaan: WAt een belevenis zeg. Haha, achteraf wel grappig zo iets. Doet het altijd goed op verjaardagen en leuk voor Angela later!

Speentje: hier gelukkig bijna niet meer. Overdag probeer ik het eigenlijk helemaal niet. Alleen als ze gaat slapen overdag. Maar Tessa spuugt hem zelf gelukkig uit als ze bijna slaapt. Ze heeft eigenlijk nooit met speentje doorgeslapen.
    En 's morgens na de 1e voeding leg ik haar weer gelijk terug in bedje en dan hoeft ze helemaal geen speentje meer.

Euh... Sorry als ik iemand ben vergeten. heb het min of meer uit m'n hoofd gedaan.

Mystery, fijne dag vandaag en van harte gefeliciteerd.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo daar ben ik weerterug...

Wilde ze verdorie weer de prik uitstellen.. arts erbij en t hoefde gelukkig niet.. pakt ze na wat kletsen over lisa de eerste prik.. zeg ik nog.. JEMIG WAT EEN NAALD... echt MEGA... kijkt ze en zegt: OH JEE.. DAS DE VERKEERDE NAALD.. ik dacht al.. die gaat dwars door zijn hele been heen..dik en errug lang

========================> (zolang en ook zo dik als het niet dikker is...JAK.. gelukkig net op tijd...

ma goe.. overleefd... wijkverpl.kundige komt wel ovlgende week ff hier langs om over lisa te praten.. die heeft het gillen ontdekt en ik kan dus geen fatsoenlijk gesprek meer voeren zonder haar geschreeuw en aandacht opeisen.. oplossing: NEGEREN, maar das moeilijker dan gezegd..zij gaat zich erin verdiepen om zo een passende oplossing te vinden..weet niet of ik blij ben met de hulp of me erger aan de bemoeienis, maar goed.. ik wacht t wel af...

oeh mooi weer.. lekker hoor...kan wel wat zon gebruiken hier.. hoewel het best lekker is nu hier..

Sommigen hier aan t brood.. leuk leuk.. ik begonook altijd met smeer kaas of biologische jam. niet dat ik biologisch eet, maar mee omdat er geen rotzooi in zit..(zit tussen mijn oren denk ik)
    er werd in ieder geval flink van gegeten...

Pap uit een bordje.. daar doe ik niet aan hoor.. veel te veel gedoe en kost me veel te veel tijd.. lang leve de papflessen..buiten dat vind ik pap vreselijk ranzig en ik vind t nog stinken ook en in een fles ruik ik t niet... Nu moet ik wel toegeven dat ik het wel gebrobeerd heb bij jur, maar die vertikte het om gewone pap (bambix) te eten dus die heeft t op Nutrix gedaan en bij lisa heb ik t niet eens meer geprobeerd...

ff snel posten.. mijn batt is bijna leeg..

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en weer regen bahhhhh

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    morgen!

Mystery gefeliciflapstaart!

Dees: meiske toch... Soms moet er even een bom barsten, en dan komt het daarna goed! Super dat jullie hulp zoeken!

Diaan: jezus wat verhaal... pfff

Ichtus: lekker zich bijna vergist in de naald ! vind zo'n dunne al erg genoeg....

En de rest weet ik niet meer want Marc was hier om te lunchen!

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jeetje ICHTUS alsof dat jochi nog niet genoeg te verduren heeft gehad.. gelukkig heeft hij de allerbeste mama en die let wel op....

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn heeft net een half liga koekje opgesabbeld. Probleem is alleen dat hij dat echt nog niet zelf kan vasthouden hoor!
    Ik ga denk ik kijken voor die danoontjes voor baby's vanaf 4 maanden. Omdat finn zo het zuur krijgt van de meeste fruitsoorten. Banaan doe ik dan wel lekker vers geven. Maar dan krijgen we toch een ritme met bijvoeden. En dan steeds blijven proberen met het echte fruit. Groente gaat wel goed, gister bloemkool op. Dat vond ie eerst niet lekker. Nu zonder problemen een half potje, vanavond weer en dan heb je dikke kans dat ie morgen een heel eet. Dat deed hij met de rest ook zo

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    lief he dat liga..

die danootjes vallen hier niet zo goed in de smaak...ze vind ze vies

MEIDEN duimen jullie voor mijn papa... vandaag krijgen we het vonnis te horen....

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dwaas, m'n duimen draaien....

Veel sterkte vandaag.

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    thnxx botje....

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ichtus ppff wat een gedoe weer zeg! dikke knuf voor jou en je kids!

@DWaas tuurlijk we duimen allemaal met jullie mee! knufff

@Deborah heb je die fruitkuipjes van Nestle al geprobeerd zijn veel zoeter!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    JOMA zit nu even te kijken he.. wij waren er beide toch van overtuigd dat gwen langer was dan Elise waarom is elise dan gisteren gemeten op 66.5 cm en gwen op 65 cm... volgens mij zegt dat dus toch helemaal niets

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou ja... nu moet ik echt gaan... brrrt schijt in mijn broek ervoor maar wat moet dat moet

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee hihi dacht het ook al, :) RAAR he? :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sterkte meid!! en hoop op goed nieuws en duimen draaien hoor!!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja dit heb ik net gekocht! dit setje is van Name It

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja schattig! Hoe ie dat opsabbeld! Wel effe een groot stuk in het mondje gekregen, maar hij doet effe wat met z'n tong en het zat weer voor in z'n mondje en hup lekker verder sabbelen!

Deel Deze Pagina