Meiden ff vraagje: Ik heb nr 3 speen van avent gekocht. Maar had ik misschien beter de 123 speen van avent kunnen kopen? Ik ben niet van plan om voorlopig een papfles te gaan geven, maar stel dat ik dat nou wel van plan ben, kun je die papafles dan ook geven met een nr 3 speen? En vanaf wanneer kan ik die nr 3 speen gaan gebruiken voor de flesjes moedermelk? Ze drinkt nu nog met nr 2 de flessen goed leeg bij Peter.
ja leuk he Gwen krijgt af en toe lange vinger en dat sopt ze voor de helft op en of liga en heb nu ook bambix koekjes gehaald
nummer speen 3 kan je wel al geven als ze goed uit nummer 2 drinkt, maar pap lukte hier echt niet met nummer 3 maar wel met de 123 speen
En als ik de 123 ga halen, kan ze daar dan ook de gewone moedermelkflesjes mee leegdrinken? Op standje 2 of 3 of zo? Geen idee hoe dat werkt hoor, ben daar niet zo ervaren in, in dat fles gebeuren
ik gebruikte eerst avent en ben overgestapt op de difrax ,voor gewone fles maar de pap fles gebruik ik altijd de AVENT
Nee de gewone flesjes gaan veel te hard met de 123 speen dus zou het niet doen, anders verslikt ze zich hoor heb ik geprobeerd vandaar!
Nou, dan laat ik het gewoon nog ff bij de nr 3 speen. Als ik dan besluit om toch pap te gaan geven kan ik die 123 altijd nog halen.
Sorry meiden, even ego berichtje.. Ik maak me ineens best veel zorgen over Lune haar (scheve) hoofdje.. Ik heb naar aanleiding van Fenne en Marijn hun hoofdjes even gekeken bij Lune, hoe haar oortjes staan. En die staan erg scheef Ik ga al een tijdje met Lune naar de osteopaat en de voorkeurshouding is echt minder geworden maar ze heeft wel aan 1 kant nog een plat hoofdje. Dat was volgens de osteopaat niet erg. Maar ik heb haar nog nooit bovenop Lune haar hoofdje zien kijken hoe de oortjes staan en dat deed ik net dus even wel.. Ik zal vanmiddag eens een foto proberen te maken. Maar er zit heel duidelijk een verschil in.. Verdorie
Maar thanks joma! Haha toch wel fijn die ervaren fles moeders hier. Ik zal jullie ook vast hard nodig hebben over een maand als ik begin met bijvoeden. Alleen jammer dat hier nog niemand aan rapley doet.
He getsie maja... Wanneer moet je weer naar de ostheo? En anders zou ik gewoon weer een afspraak maken. Dan kan er iemand naar kijken die er verstand van heeft.
ik geef soms Gwen ook wel stukken eten hoor en kijk wat ze ermee doet enz ...en gaat goed ze sopt erop en soms gaat het ook tot een soort van kauwen zonder tandjes dan
ja hoor boney met de 123 speen kun je ook moedermek geven. Wij hebben voor de pap ook een 123 en voor de gewone fles een speen nummer 4, maar Finn krijgt comfortvoeding en das dikker. En uit 3 krijgt ie niks