Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    komt hier met bakken uit de lucht......... :( maar ja volgende week wordt het zomer :) en ik ben dan een weekje vrij ;)

2. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Heb je ook al eens een stuk banaan gegeven?
    Ik wil over een maand beginnen.
    En dan wil ik beginnen met een stuk banaan of een hele wortel.
    De stukken moeten zo groot zijn dat ze niet in 1x in dr mondje kunnen.
    Ik ben zooooo benieuwd hoe ze reageerd! Heb er echt zin in.
    Ga me er alleen nog ff verder in verdiepen deze maand. Ff boek verder lezen. Staat een hoop in. Ook recepten enzo.

3. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Deborah heb je nog de brief opgestuurd?

4. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Tis hier nu net weer ff droog, maar het was hier ook net aan het gieten...

5. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ook stukken banaan gegeven en vorige week een kwart rijpe peer en dat vond ze heerlijk ze heeft hem tot de helft opgesabbelt zo lief zal volgende keer een foto voor je maken :)

6. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vindt er geen snars aan, je zit gelijk aan huis gekluisterd, net met boodschappen was het gelukkig droog ;)

7. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    he maja, vervelend. Maar daar had de ostheopaat ook moeten letten toch? Niet te veel zorgen maken meid. Bij Fenne trekt het zelf ook weg

haha ik zie net dat joma zegt dat gewone flessen met een 123 speen niet zo goed gaat! hier dus weer wel. Maar dat kan idd zijn omdat de voeding dikker is

Ik wil ook stukken gaan aanbieden straks. Maar finn pakt echt zelf nog geen stukje banaan vast om het dan ook z'n mond te stoppen... Die vliegt dan door de kamer denk ik!

8. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat komt door de voeding ja de comfort is echt een stuk dikker dan gewone melk of moedermelk ;) hier pakt Gwen alles aan en stopt alles in der mondje , dus met eten proeft ze gelijk dat het eetbaar is zegmaar.

9. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    hij wordt nu uitgeprint! We hebben hier geen printer dus moest het naar het werk van schoonpapa mailen. en dan gaat ie op de bus!

10. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nog 2 dagen werken en dan lekker anderhalve week vrij! :) morgenochtend komen mijn vader en mijn stiefmoeder Gwen ophalen en ze blijft dan voor het eerst een nachtje daar slapen, spannend hoor zeker voor mij! hun vinden het helemaal geweldig en zorgen echt heel goed voor haar ze zijn echt trots met haar!

maar zit er mee in mijn hoofd , grrrr die moedergevoelens :rolleyes: , moet me niet te druk maken maar vindt het super spannend!

11. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke mooi, ben benieuwd meid, wat staat er allemaal in eigenlijk??

12. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    hij pakt het ook wel aan en het gaat 1 x in de mond en vervolgens beland het ergens anders! haha hij wil het wel want dan gaat ie meteen miepen, maar het lukt niet heel erg.. Ach komt vanzelf! Ondertussen kletst ie wel aan een stuk door dus ik denk dat dat bij hem net effe sneller gaat dan bepaalde motoriek. Vind het ook prima om hem te voeren! Vind het wel gezellig! en als het dan wel lukt dan doe ik beide!

13. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zal ik hem hier neerzetten?

14. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik wil ook beide doen, want ze moet en van een lepeltje kunnen eten en ook uit de hand!! ;)

15. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik ben wel benieuwd :rolleyes:

16. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dit is de voorbeeldbrief:

Plaats, ………………….. 2008

Betreft: loonvordering

Geachte mevrouw, heer,

Reeds herhaaldelijk heb ik verzocht over te gaan tot betaling van het loon/vakantiegeld dat ik nog van u tegoed heb over de periode ………

Aangezien u tot op heden nog geen gehoor heeft gegeven aan dit verzoek, sommeer ik u thans om genoemd tegoed binnen vijf werkdagen na dagtekening te voldoen door overschrijving op mijn giro/bankrekening nummer …..…… en een deugdelijke specificatie te verstrekken. Indien betaling ook dan uitblijft, zie ik mij genoodzaakt om verdere rechtsmaatregelen te nemen waarvan de kosten te uwen laste zullen worden gevorderd.

Bij gebreke van tijdige betaling van bovengenoemde bedragen, zeg ik u hierbij tevens de wettelijke verhoging aan wegens vertraagde betaling ex art. 7:625 Burgerlijk Wetboek (BW), hetgeen kan oplopen tot 50%, en de wettelijke rente ex art. 6:119 e.v. BW.

Indien u meent wel voldaan te hebben aan uw verplichtingen, dan wel de ingestelde vordering betwist, gelieve u mij uw standpunt schriftelijk binnen vijf werkdagen na heden kenbaar te maken onder overlegging van bewijsstukken.

Hoogachtend,

(handtekening)
    Naam: ……………………………
    Adres: ……………………………….
    ……………………………….

Ter voorkoming van vertraging, zend ik u een afschrift van deze brief per gewone post.

17. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ik ben benieuwd meid! hoop dat het allemaal nu vlotjes verloopt ;) en anders aangifte doen dat kan hoor !

18. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh ik ontdek net dat het lievelingsshirtje (van mij) van Finn tussen natte doeken in de wasmand heeft gelegen en dat er nu spik inzit! :( dat krijg ik er niet uit! Na maar effe naar de H&M kijken of ze hem nog hebben

19. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik hoop het! en anders idd naar de politie! nooit gedacht dat ik dit ooit zou moeten doen...

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh das minder :( krijg je het niet uit met een sopje biotex?

Share This Page