Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja zou ik dan ook doen meid!

2. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn is aan het miepen! we gaan maar effe wandelen! tot straks!

3. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke wandelse! ik ga strijken.........

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Bleehhh, wat een sufweer. Ik moest even naar het gemeentehuis en zou daarna een rondje 7bergen doen (best een leuk dorp als je Fijnaart gewend ben...), maar Juultje stortte in en het begon te zeiken van de regen. Juul ligt dus nu te slapen en ik heb maar lekkere broodjes in de oven gedaan.

Hahaha, die Boon, ontdekt gewoon een 21-weken sprong. Die bestaat niet lieverd, het is 19 weken of 26 weken en ik gok in Tessa haar geval op die laatste. Het is namelijk zo dat de sprong bij 26 weken achter de rug is en dus goed een paar weken eerder kan beginnen.

Joma: had je mijn vraag over de opvolgmelk nog gelezen? Ik vroeg me af of die voedzamer is. En is de bambix ook voedzamer/anders dan nutrix? Ik heb nog nutrix, maar als die op is, haal ik ook maar een pak bambix.

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ook wisten ze te vertellen dat het vervelend is dat Marijn nu zo vaak (wel 2x ) zoe ziek is geweest.. bijkomend voordeel.. door die flinke dippen krijgt ie wel een heel goed immuumsysteem.. hij is ook nog niet verkouden geweest en dat komt dus door zijn eerste griep en nu door weer die dip.. hij kan het goed incasseren.. PRACHTIG (lees dat met de nodige sarcasme.)

Verder zag ie er goed uit (op zijn krentenbol na).. Hier in hattem is het echt een waterpokkengolf en idd zagen ze de laatste tijd ook steeds meer babys met waterpokken.. dit hadden ze nog niet eerder zo veel meegemaakt..

*edit.. veel later had ik dit nog steeds niet gepost..haha*

ben erg druk ff in huis en wordt steeds gebeld..argh..

krijg je met veel vrienden..hihihi(grapje)

ik ga nog ff verder..

6. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    de opvolgmelk zal wel voedzamer zijn want ze gaan dan gaan ze ook vaak een fles minder drinken! en de bambix is ook een stuk voedzamer door de fijne granen die erin zitten! ;)

7. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn om te horen meid ! en ja het scheelt wel zijn weerstand is een stukkie sterker dan de meeste nu! ;) oh dus heel het dorp liepen de kids met stippen hihih wel fleurig hoor :) nee das wel bizar :rolleyes:

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Merk je verder iets aan hoe Gwen het vindt (krampjes, poepen)

9. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo net mijn nieuwe bankpas binnen! gelijk ff testen met internetbankieren!

10. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    geen krampjes niks gehad en poept heel goed veel beterder omdat het eten steeds wisselender wordt ook! ;)

11. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja en ze vindt het geweldig lekker allemaal! :)

12. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Haha ik las het later! hihi, maar toen kon ik het al niet meer veranderen...
    Tessa is nu bijna 21 weken. Daar was ik mee in de war.
    Dus misschien is dit nog een uitloop van de 19 en aanloop naar de 26? Tessa was 4 dagen te vroeg.
    Ach, we zien het wel. Ze is iig druk bezig met zich te ontwikkelen en zit gewoon niet zo lekker in dr velletje. Alhoewel het vandaag best goed gaat met haar.

13. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Nou jaydee heeft net pap van een bordje gegeten..ze zit veel sneller vol en heeft dus de helft laten staan..ze ligt nu heerlijk te slapen...

Poepen..Jaydee heeft nu echt drollen om het maar even zo te noemn..is dit wel normaal? waar het eerst nog helmaal zacht as is het nu een echte drol geworden... sorry meiden

14. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hihihi hier ook meer drollen , dus minder vieze boel :) en hoeveel pap had je gemaakt??

15. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ik zit te eten. Was ik weer eens vergeten. En dan kom ik er achter als ik bijna tegen de vlakte ga... :rolleyes:
    Tis echt weer erg de laatste dagen. Merk dat de BV veel van m'n lichaam vraagd

Had het vorige week op m'n werk. Ik had om 18 een flink bord warm eten naar binnen zitten werken. En om 19.30 word ik weer helemaal akelig. Zweten, beven en hyper....
    Heb ik m'n bloedsuiker eens geprikt op het werk. 3.4! Das veeeeeel te laag. Ik ging ook echt bijna tegen de vlakte.
    Al m'n energie gaat naar de BV. En dat is duidelijk te zien aan m'n kleine boedha-tje.... Haha die vaart er wel bij.

16. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    200..ze heeft zo'n 100 op

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hier nog niet echt drollen, maar wel anders dan het was. Ze heeft een paar weken om de dag gepoept en nu wel weer elke dag, maar een stuk vaster. Ik vind het wel ideaal, hoef nu die pepmousse niet meer tussen al haar plooien weg te vegen :)

18. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Boney..let je wel goed op jezelf..

Hier poept ze soms wel 3x op een dag...

19. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja had je 130 ml met 7 eetlepels?? staat dat bij jouw ook op de verpakking?

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihihi ja dat bedoelde ik :)

Share This Page