Even een vraagje en dan ga ik even slapen. Wanneer krijg je het burgerservicenummer binnen van de kleine?
nou die knip op zich heb ik niet gevoeld ,moet zeggen heb er nu op dit moment van het dichtbranden, meer pijn aan dan de volgende dag na de bevalling van het hechten dus dan weet je wel hoe het voelt........
joma; de knip idd niet gevoelt, maar de dagen daarna wel, en nog steeds. dees hier na 2 weken het bsofnr binnen.
vandaag de HA nog gebeld voor Gwen haar oogje want ze heeft nog steeds dat oogje die onstoken is iedere keer, die bacterie wil niet weg.......zo zielig :en hij zei wel bellen als niet over is ( maar heb nu wat anders gekregen en net opgehaald bij de apotheek geend druppels maar gel en bacterie dodend, dus hoop dat het snel werkt, iedere ochtend kan ze maar 1 oogje open doen die ander zit dan van de vuilligheid dichtgeplakt .....en ja dat is dan verhard en dat schoonmaken doet dan ook zo ,n pijn bij zo kleintje. maar ja gaat nu vast snel over....
nou hier even ego... het is echt een gekkehuis... gister natuurlijk manlief "geholpen'' alles is perfect gegaan en tot nu heeft hij er geen last van... gelukkig echt moest ik een uur later gister weer naar het ziekenhuis.. ben namelijk bijna aan het leegvloeien... dus ik naar de GYN op advies van de HA en echo gemaakt geen resten van placenta gelukkig... alleen een HB van 5.4 das minder maar komt vast goed.. ze wilde me eigenlijk houden maar daar had deze dwaaz natruurlijk niet zoveel zin an... nou ik denk dat het voor mij dan toch eindelijk tijd wordt het wat erustiger aan te gaan doen... normaal lees ik echt alles nu moest ik 20 paginas doorworstelen.. kan iemand mij de hoogtepunten geven.. dan probeer ik weer mee te gaan lezen vanaf nu kusjes
@dees. dikke knuf en nu rusten meis... heet bsnnr had ik ook binnen een week binnen. staat op de inschrijfbev. van burgerlijke stand en ook op het pasje van de zorgverzekering.. @Boney.. AUW borstontsteking.. was er ook erg bang voor, maar tot nu toe nog geen last mee...dacht eigenlij kdat je dat alleen in het begin kon krijgen.. 1e 2 wken ofzo.. kan dus nog langer.. zal er op bedacht zijn.. @Suus.. meis wat moeilijk zeg. die observatie, maar wel goed.. hoe moeilijk ook nu kun je zelf die uren ook een beetje bijtanken in de weten schap dat er goed voor haar gezorgd wordt... En hulp zoeken zag ik ook als falen hoor, maar uiteindelijk is het wel beter.. ik heb echt een jaar nog last gehad van dat huilen. Ik gaf Jurian echt overal zijn zin in. als ie maar niet zou huilen. Ik werd er echt misselijk van en hing dan binnen notime boven de pot..Ik kon het gewoon niet verdragen. Na 1 jaar besefte ik gelukkig dat dit zo niet langer kon omdat ie anders strontverwend zou worden. Ik kon vanaf dat moment consequent nee zeggen en het huilen stap voor stap negeren.. Nog steeds is de angst voor een huilbaby erg aanwezig hoor en laat ik marijn ook niet lang huilen, maar ik kan er beter tegen... @Joma.. AUW.. dichtbranden? dat kan niet fijn zijn geweest.. kun je weer opneiuw gaan beginnen met genezen.. blegh.. knuf voor jou meis.. @Wen..lekker hoor dat fenne het zo goed doet..wordt het al tijd voor de kapper? @Dwaas.. leegvloeien? DOE JIJ S RUSTIG AAN ZEG! ik kan je niet echt een update geven omdat ik het zelf amper allemaal kan volgen..hahaha.. ben nog veel te druk met ritme vinden hier.. wil nog niet echt lukken, maar goed..dat komt wel... Ik moet ff dochterlief van een banaan voorzien en ga daarna nog ff was vouwen.. dus tot later.. ik krijg vanavond bezoek dus weet niet of ik hier nog kom vandaag, maar ik doe mijn best.. Oh ja.. heb marijn laten wegen.. Hij is in 1 week 400 gram gegroeid.. JOEHOE! hij weeg nu 3890 gram.. IK IS TROTS EN BLIJ!
Zo wij zijn weer terug van het shoppen..niet echt veel gekocht voor mij even een nieuw telefoontje...een goedkopere..die duurdere teleoons gaan bij mij allemaal kapot...dus werd er goed ziek van elke keer... En verder wat kleine dingetjes,..en voeding en slofjes voor Jaydee haha..echt schattig..! Nu moet ik gauw gaan schoonmaken want het is hier echt 1 grote bende..! Tot vanavond meiden!
ik heb het sofinummer ook nog niet binnen. maar toen ik de izz belde om nora bij te laten schrijven bij mij op de polis bleken zij het nummer wel al te hebben. maar ik heb dus nog niets gehoord! belastingdienst loopt wel verschrikkelijk achter heb ik gehoord! ik wacht dus nog maar even af!
Ff ego. Heb ook niks terug gelezen. Ik ben alleen maar bezig met voeden. Tessa krijgt nu steeds maar 1 borst omdat die andere steeds leeg is als ze komt en het doet ook erg zeer als ze drinkt. Maar blijkbaar heeft ze niet genoeg aan die ene. Ze komt dus zo om de 2 uur, maar dan is hij nog niet helemaal gevuld. De gekolfde melk wil ik niet geven. Stel dat er een flinke ontsteking zit dan zitten er ook bacterien in en dus krijgt ze dat liever niet... Daarbij spuugt ze ook veel vandaag, dus ze krijgt niet zo veel binnen. Ik merk wel dat het vele kolven oplucht en de harde schijf lijkt al wat minder hard. Ben dan ook met niets anders bezit dan kolven en masseren. Dus dan mag je ook wel resultaat verwachten. Ik probeer nu even te gaan liggen. Daar was nog niks van gekomen. En m'n hoofdpijn is nog steeds niet over. Tessa is nu even stil dus ik probeer het ervan te nemen. Wil wel uitgerust zijn, want morgen wil ik eindelijk eens naar de stad om ff te gaan showen en shoppen...
goedemiddag.. ik heb veel gelezen en ben het allemaal weer kwijt volgens mij.. ff proberen! @ Suus : Ik kan me helemaal voorstellen dat het verschrikkelijk is om Tess zo achter te laten.. alleen weet je dat het het beste is voor jullie meisje.. hoe moeilijk het ook is! Mag je er wel bij blijven? Ik ga ervan uit dat je mag blijven slapen toch? Is hier in ieder geval wel! Zou Nora opgenomen moeten worden, dan blijf ik ook! @ Boney.. borstontsteking..pfff... Hoop dat het snel over is meid! Knuff. en inderdaad, goed de borst leeg laten drinken of kolven. Dat is het enige wat je kunt doen! (hoorde ik van de kraam!) @ Dees: Heel veel beterschap voor jullie allemaal daar.. Hoop dat Luuk die ellende bespaart blijft.. hij heeft het al zo te verduren! Dikke knuff! en nog een vele grotere Knuff omdat je vandaag Thijs* zo erg mist... Denk aan je.. @ Ichtus : Marijn doet het dus super goed! Heerlijk zeg! Weet hoe het is als ze ineens goed aankomen! Zo'n heerlijk gevoel! had ik 2 weken geleden ook met Nora! Was 430 gr aangekomen in een week! Super dus! Ben benieuwd wat ze vrijdag weegt! @ Joma : hmm.. viel dat weer even tegen bij de gyn zeg! En dichtbranden.. auw! En vooral daar.. Wanneer zou het nu dan helemaal genezen moeten zijn.. want zo schiet het natuurlijk niet op! @ MissN : haha.. dus niet teveel gekocht voor jullie meid! Goed zo! hihi @ Dwaas.. *Sizzel geeft dwaas een trap onder der kont* Rustig aan doen nou he meid! Je lichaam geeft nu dus duidelijk aan dat je teveel doet! Nu dus verplichte rust! ennuh.. een update.. hihi.. kben zelf nu nog alles aan het bijlezen! hihi Hier verder een rustig dagje gehad.. gisteren had Nora echt zo'n dag zoals Ichtus die beschreef uit het boek "oei ik groei". Gisteren dus veel mee gehaffeld en veel op de arm gehad. Dan was het goed. Ze kwam toen ook weer om de 2,5 uur om te drinken. Hier dus ook aan toegegeven. Vandaag is het weer een hele andere meid! Lekker rustig, komt weer om de 4 uur en lekker vrolijk en wakker! een heel verschil met gisteren dus! Ben wel blij dat het dus maar 1 dag was en geen 2 weken!
Bij mij staat hij al op het formulier van de kinderbijslag.. Heb van de belasting zelf nog niets gehoord.
op het formulier van de kinderbijslag staat bij mij toch alleen het sofinummer van mijn man. Niet van Nora. Dit omdat hij het formulier heeft ingevuld. Nora heeft een ander nummer wat ik heb doorgekregen van de ziektekostenverzekering.
Sorry dat ik zo ego ben maar sta te tollen op mijn benen Even een knuf aan iedereen die het kan gebruiken (op afstand, wil jullie niet aansteken). We hebben nog niks gehoord van kinderbijslag of BSN nummer dus ik zal morgen er eens achteraan bellen
zo nou sizzel toch heb je me een aardige update gegeven hoor... JOMA meid wat naar... ook trouwens voor gwen en haar oogje dat is zoooo zielig dees dikke knuf... en beterschap voor jullie twee en ja ik heb vandaag nog best druk gedaan maar vanaf nu doe ik lekker niets... mijn eten is al klaar dus als manlief thuis komt kunnne we eten nu ga ik lekker op de bank hangen en pootjes omhoog knuffel
ik heb ook nog iets gelezen over de meeting ik neem manlief wel mee hoor.. of hij nu wil of niet...maar wij gaan natuurlijk al eerder naar dees.. dus hij wil vast nog wel een keer mee en een demo natuurlijk altijd voor in...! zie je stukje bij beetje kom ik weer helemaal bij
SUUS... goed hoor dat er nu hulp komt... hopelijk is alles snel veholpen en kunnen jullie lekker genieten van elkaar! poe he... volgens mij heb ik alles nu wel gehad of niet... nee MYSTERY... ik heb hier ook zon hongerlap... wellicht en hopelijk heeft dat te maken gehad met haar sprongetje haha leuk woord WEN ik wou je nog even zeggen wat een leuk koppie heeft fenne zeg... zo wijs... en prachtig haar heeft ze dat van jou?
@dees: hele dikke knuffel voor jou en beterschap! Voor alle andere mama's die het kunnen gebruiken natuurlijk ook!