Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ach meis toch.. heel begrijpelijk hoor.. en uiteraard ook van Olaf.. het lijkt me een echte binnenvetter.. jij ook trouwens..niet handig als je dit samen moet verwerken.. Maar tis duideijk dat jullie op de goede weg zijn.. het besef en erkenning is er en dat is altijd de eerste stap. vanaf hier kan het eigenlijk alleen maar beter gaan met het juiste portie hulp van buitenaf....

Traan maar lekker.. daar heb je ze voor....en nu t huis weer aan kant is heb je er ook ff de tijd voor... neem die tijd ook he...zet t meest treurige nummer op wat je kunt vinden en jank en schreeuw ff heerlijk van je af.. mij helpt dat altijd het beste, maar wie ben ik he...

Love ya...

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mooi he.. zijn we ook errug blij mee.. als marijn op die kamer heeft gelegen.. (kids wisselen af.. eerst jur nu lisa dan marijn.. al ie er waarschijnlijk af gaan, maar voorlopig genieten we er nog ff van..en de kids ook.. ze ontdekken steeds iets nieuws.. achter het bed van lisa is ook nog veel gras met kleine verstopte dingetje en beestjes, maar dat zie je door het bed nu niet... bed staat daar nu voor veiligheid van lisa.. anders moet t onder t raam staan en dat vertrouw ik met haar niet zo...zit wel beveiliging op maar toch...

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en weer ff weg...

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mrijn: hoest eigenlijk met rollen van juul? Tessa heeft er nog steeds niet echt zin in... Ook rolt ze nog niet van buik naar rug als ik ze op haar buik leg.
    De laatste dagen doet ze niet eens een poging om het weer te proberen... Luilakje ;)

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ineens doet ze het wel Bones, let maar op

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, daar ben ik me ook wel van bewust. Zeker na het Sizzel avontuur van gisteren.
    Vanmorgen had ik ze even alleen op bed. (ons bed) Ze sliep dus ik ben ff naar beneden gegaan. Heb eerst het hele bed afgezet met kussens en de wieg tegen het bed aan. Ze kon echt geen kant op. Maar toch ging ik elke keer kijken....

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiske, heb je m'n sms gehad? Niet dat ik hem naar de verkeerde heb gestuurd...

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dikke dikke knuff voor dees! en voor Luukje voor z'n prikjes alvast!

Id kaart: moet de vader daar ook voor mee? anders wordt het erg lastig! ik wilde dat morgen even doen, maar ja marc kan echt niet mee...

draaien: hier ook geen zin in. Ja op z'n zij.

Opvolgmelk: ik ben aan het twijfelen of ik dan ook friso comfort 2 moet nemen of de gewone... Ik denk dat ik eerst comfort neem en als dat goed gaat bouw ik af naar de normale

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    trouwens te gekke muurschildering Ichtus! prachtig!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn is me toch veel moe! dat was ie het weekend al maar ik dacht dat het kwam omdat we in maastricht waren; andere omgeving, veel rustiger. Gister en eergister avond heeft hij gehuild, gehuild! Al lang niet meer meegemaakt... Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik iets merk van een sprong. Hij is nu 24 weken en een week te vroeg geboren. Dus dat zou goed kunnen!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debora, ik ga ook nog geen id kaart halen. De grenzen zijn open en als we aangehouden worden volgende week zijn we gewoon opeens heel blond. Zeggen we gewoon dat we dachten dat dat pas vanaf 4 jaar of zo is. Haha.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ff dweilen...
    Dan weer terug met een bakkie leut!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja haha! huh id kaart?

Waar kun je me oppikken boney? was voor jou het makkelijkst?

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor, heb net even gekeken, telefoon zat nog in mijn tas en had het dus niet gehoord!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dweil ze!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Weer terug!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga eens ff zoeken debora. Had jij het adres al van Dees? Anders pb ik ze wel ff.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees dikke knuffel voor jou en OLaf!

ID kaart hier ook nog niet bijgeschreven hoor!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ichtus hele mooi muurschilderingen zeg! hebben jullie dat zelf gedaan?

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee heb geen adres

Deel Deze Pagina