Blijkbaar mag ik niet naar Dees. Heb het al verschillende keren geprobeerd via de ANWB route planner, maar hij geeft steeds error aan Nu ook weer. Ga eens ff een andere proberen.
oh dees! foej ik zou ook wel willen maar het geld is op! heb ook nog eens het kindergeld op de verkeerde spaarrekening gezet dus kan er niet aan...
Ik ben helemaal niet bekend ik breda, maar het lijkt me het handigst als ik je daar ergens oppik. Weet jij wat handig is? Ook om met de auto te komen enzo?
ben ooit 1x in breda geweest! Denk dat het station het makkelijkst te vinden is? Voor mij ook het makkelijkst
BUDDY NIEUWS!! kreeg net een smsje van Natasja(dwaas) Ze is voorlopig nog niet thuis!!dus vroeg of ik het hier even wilde melden want haar vader word opgenomen, waarschijnlijk toch Embolie........ heb haar namens ons een dikke knuff gegeven !
Stopt de trein niet in een plaatsje vlak bij Breda? Dat is wat makkelijker zoeken, niet zo druk enzo en ook gratis parkeren. Als ik daar even op jou moet gaan staan wachten of zo.