topsetje dat! blijft ook super mooi... echt goede kwaliteit.... heb dit setje in fuchsia in maat 56 (past ze nog steeds, valt erg groot) en nu ook in maat 68 gekocht...
en toen was mijn forum tijd al weer op... ben aan het werk tot 9 uur... hoi allemaal... doei allemaal... knuff!
Ik heb een nieuwe banner! Ff snel gemaakt. Zal me er eens in gaan verdiepen. Vind een BV banner wel leuk.
BUDDY NIEUWS VAN DWAAS!!! heb net gesmst met Dwaas! en haar en familie sterkte enz gewenst! KREEG DEZE SMS! Nou hij moet voorlopig blijven hij gaat heel hard achteruit nu.... Het is geen Embolie.... Nu verdenken ze het ervan dat het toch in zijn hersenen.... NOU dat mogen we hopen van niet..... We zijn er helemaal stuk van x ze komt waarschijnlijk vanavond nog ff online..
@Dwaas denk aan jullie! en je mag me altijd smsen of bellen meid! KNuffffffffffff en dikke kus voor je pa, hoop zo nog dat het alsnog meevalt......
Ben aan het koken maar wil even laten weten dat hij 8230 gram woog, 66 cm is en hoofdje 43 cm Hij heeft niet gehuild met de prikken en de arts zei dat ze dat niet vaak meemaakte met die 2de prik. De 1ste deed niet zo zeer zei ze. Nu hoeft hij pas weer als hij een jaar is. En ipv af en toe fruit mag ik vanaf volgende week heeeeeeel langzaam gaan beginnen met groenten. Fruit is te zuur i.v.m. zijn reflux
Lieve Dwazie... ik weet even niet wat ik zeggen moet... wat een vreselijk nieuws... ik denk aan jou en je familie... dikke kus!
Jemig, wat een rotnieuws van dwaasje.. Veel sterkte meis... Dees, geen fruit ivm reflux? Ik ben met Lune naar de dietiste geweest en die zei dat het niet uitmaakte. Lune heeft ook reflux. Apart toch hoe verschillend de adviezen zijn..
heb tramadol dus zou eigenlijk wel iets moeten doen. Gebruik het vooral voor de nacht, durf het overdag ook niet echt, word er duizelig van
Jemig dwaas... ik schrik me rot.. hoopte zo dat het vandaag mee zou vallen... en nu gaat het allemaal ineens zo snel....Denk aan je meis.. en heeeeeel veel sterkte voor jullie allemaal....