@anoek.. das niet fijn zeg..pittig hoor...bah.. @dees.. zooo luuk is lekker gegroeid dus.. is gewoon 2 kg zwaarder dan marijn..ahahaha...en pas weer als ie een jaar is? hier krijgt marijn over een maand de 3e prik en 6 wk later de 4e... zal in belgie wel anders zijn uiteraard... Borstontsteking op komst.. volg het advies van bones op en hopen dat het morgen weer over is....dat je dat nu nog moet hebben zeg...bah... Hoe ist nu met Olaf..hoop dat ie een beetje van zich af heeft kunnen praten en dat t heeft opgelucht...knuff voor jullie allebei.. En stoere Luuk.. geen kik geven he.. BINK! @Joma.. wat een lekkere foto's zeg.. goed eten hoor.. knap.. hier nog aan de potjes prut.. heb nog niks gehoord op cb over fruit en groente.. heb er ook niet naar gevraagd hoor.. was benieuwd wanneer zij erover zouden beginnen..nog niet dus.. ik volg toch mijn eigen plan..hahaha.. de rest alweer kwijt.. ben ff stil van het nieuws van dwaas...ga maar ff koffie pakken....
Dwaas, dat is rotnieuws, ik hoop dat ze snel vinden wat het is en dat het niet is wat ze nu denken. Heel veel sterkte meid voor jou en je familie en een hele dikke knuf
Lieve lieve Dwaas, ik weet niet zo goed waar ik voor jullie op moet hopen, maar ik denk aan jullie en leef met je mee!
Leuk dat Gwen zo'n lekkere eter is, Joma. Ik had vandaag verse broccoli en aardappel, maar had er wat teveel aardappel door gedaan. Ze kreeg het maar moeilijk weg, droge prut. Later nog een portie pure broccoli ontdooid en dat was lekkerder. Hoeveel geef jij Gwen? Ik heb een ons afgewogen, maar dat krijgt Juul niet op hoor...
Luuk mag wel fruit maar groenten zijn beter te verdragen omdat ze minder zuur zijn. Olaf lijkt opgewekter moet ik zeggen. Ik heb op het cb verteld dat ik een dreigende borstontsteking had en buiten het kolven ook Luuk steeds als eerste aan de ontstekende borst leggen. Ik ben ook flink zweterig en rillerig dus ik zit op het randje. Vanavond onder de douche weer masseren en tijdens het voeden ook masseren. In het ziekenhuis heb ik hem zo weg gekregen dus ik denk dat het nu ook wel gaat lukken. Morgen misschien thuisblijven als ik me zo voel. Een collega van me had ook een borstontsteking en ze zegt dat ze er aan is geopereerd. Ik wist niet eens dat ze dat konden, opereren aan een ontsteking. Ik twijfel wel aan haar verhaal omdat ze wel vaker rare dingen heeft. Daarbij heeft ze vanaf volgende week vakantie en ze is blijkbaar al vertrokken. Even een Magnum happen, jammie. Luukje slaapt en krijt rond 21.00 de laatste voeding. Meteen even tempen dan want van die 2de prik kunnen ze wat koortsig zijn. Inderdaad enten ze hier anders dan in NL. Hier kreeg hij ook druppels tegen Rotavirus bij de eerste 2 entingen.
lieve dwaas.. jeej meid.. had echt gehoopt op beter nieuws.. ik ga een kaarsje aansteken voor je paps.. Heel veel sterkte.. Denk aan jullie.. kuzz
Dees.. borstontsteking.. ieeks.. dat lijkt me dus zoooo veel pijn doen.. Hoop dat het allemaal meevalt.. knap hoor meid hoe je het allemaal doet.. Soms is het voor een mens gewoon een beetje teveel allemaal. Maar echt super dat jij en Olaf zo goed gepraat hebben! Tuurlijk snappen we dat je soms even afstand neemt! hele dikke knuff meid.. denk aan je!
@Dees fijn dat alles goed was en is gegaan bij het cb! en luuk groeit goed! @Mrijn ja je kan het beste meer groente doen en heel weinig aardappel, en dan evt beetje groente vocht erbij tegen het droge!en ja het is machtiger eten dan uit een potje vooral met aardappel erbij , ik maak gewoon een beetje en zie wel wat ze op eet! vol is vol hoor dat merk je vanzelf wel en dan hebben ze voldoende hoor!
Hier best redelijk geslapen. Ik merkte wel dat ik bij elk piepje van Nora wakker was.. en ff moest gaan kijken of dat er niets was.. gelukkig heeft ze heerlijk geslapen tot 08.00 uur.. Ik moet wel zeggen dat de schrik er goed inzit.. vind het zo eng wat er gister gebeurd is.. heb altijd gezegd "dat gebeurd mij niet.." nou dus toch.. En wat hakt dat erin..
@maja meid ik zag dat nu ook bij bryan vandaar dat ik ichtus zoveel vragen stelde erover ga het nu eens met osteopaat over hebben maar ik ga er toch vanuit dat als de osteopaat en de therapeut zeggen dat het goed is het ook wel goed is maar kan me voorstellen dat je er onzeker van word dat word ik namelijk ook @hapjes ik ben even gestopt met ftuihapje en groente wil namelijk eerst ff kijken hoe bryan reageert op zijn hyperallogeen voeding @adres deesje kan iemand me dat ff pben @dikke knuffel voor dwaasje
wij mogen niet komen misnn hahaha weet trouwens al welke vlaai ik meeneem, 1/2 leudalvlaai en 1/2 oud limburgs
voor als julli enog langs komen vanavond.. DIAAN KIKKERT THIRZA Heb van jullie nog niks ontvangen.. Kan alleen vanavond nog dus chop chop.... anders sja.. helaas pindakaas...