als er mensen zijn die het telefoonnummer van diaan/kikkert/thirza hebben willen jullie mij dat dan ff bpen? zou jammer zijn als ze te laat waren met inleveren...
lieve meiden ik ga er weer vandoor ff lekker douche en dan de bank op morgen om 6 uur weer op dus op tijd naar bedje toe Lieve DWAASJE voor je een heel speciaale dikke knuffel ik schrok toen ik het net las had zo gehoopt op goed nieuws wou dat ik iets voor je kan doen............dus nog maar een mega knuffel en zal zeker kaarsje voor je pap branden
was ff schema van Gwen opschrijven voor morgen voor bij me pa en zijn vrouw ze zullen wel denken een hele lijst
zijn jullie kleintjes ook eenkennig aan het worden? dylan heeft het op het moment best erg, hij wil zelf niet meer bij de stiefmoeder van mijn man en zo zijn er nog meer voorvallen op te noemen, en zodraa hij bij mij is is het hem goed
Dwaas: ik had gehoopt op beter nieuws. Je pa is het toch niet aan het opgeven? Blijf hem moed inpraten hoor! Ik denk aan je meid!
Lieve meiden... Lees net alles terug en ben ik tranen...jullie zijn zo warm en lief... Met mijn vader gaat het heel slecht.. toen hij vanmiddag aan kwam in het ziekenhuis emt de taxi schrok ik me rot, hij ziet helemaal geel en vermagerd per dag... 10 kilo in een maand tijd..ongelovelijk... op naar het gesprek hartuitslag was goed niets aan het handje... jee positief dachten we.. maar toen arts wilde even zijn pols voelen en zei we houden je hier en je krijgt een spoedopname want we denken toch echt aan een embolie een (polsslag van 160) shit en nu dus hij opgenomen ct scan echo van zn benen om te kijken of daar aderen waren dichtgeslibt ennz enz op het moment dat papa al deze onderzoeken onder ging ben ik naar DR BLANCK gegaan...(die overigens maar half nederlands spreekt) en gevraagd wat ik nooit durfde te vragen maar nu moest weten.... hoelang nog.... het antwoord dat ik kreeg daar ben ik niet vrolijker van geworden stel dat alles goed gaat, dus hij kan starten met de medicatie en de medicatie slaat aan en hij wordt geopereerd dan kunnen ze zijn leven rekken met max 1 jaar... 1 fucking jaar... en dan nog zoals het er nu uit ziet is hij niet sterk genoeg om de behandeling te starten komt er dus geen operatie en dan is het een kwestie van dagen weken misschien maanden.... nou dit de man met de hamer hoor als je dit hoort... vervolgens gaan we naar boven, voor het eerst is papa niet meer vrolijk en maakt geen grapjes hij is teneergeslagen.... en zegt niets... heeft geen kleur meer op zijn lippen ziet geel en heeft een ingevallen gezicht... een uur later komt de arts weer en verteld het goeie nieuws is dat r geen longembolie is... maar nu kan je verhoogde hartslag ook nog komen door dat het wellicht al is uitgezaaid naar je hersenen... pats boem... zelf nu ik het schrijf voel ik weer de knal in ons gezicht. mijn vader heeft altijd gezegd dat als het in zijn hofd zit.. hij niets meer wil geen behandelingen en dan wil hij gewoon dood.. dus rest ons niets dan te hopen en afwachten dat het niet in zijn hersenen zit... hopelijk weten we snel meer... sorry meiden voor mijn lange verhaal...zet een uitgebreider verhaal binnenkort als ik er kracht vor heb op het log... maar nu even niet