hihi sizzel ik ben nog met de eerste bezig, hoop dat tegen de tijd dat ik hem af heb dit boek nog in de collectie zit
ik zal zo de voorkant en 2 paginas binnenin in mijn album hier zetten... kunnen jullie het resultaat zien
die hoop ik ook over te houden maar ben bang dat ik de avond te weinig heb, heb nu de een na laatste laten vallen. Hoeveel flesjes geef jij nog als je avond en ochtend doet?
Wat knap van Ilse, meteen zo lekker eten! En bedoel je dat je eigenlijk tot 6 mnd had willen wachten? Ach... de paar weekjes...
Ja, wilde idd tot 6 maanden wachten, maar goed, helaas. Ze heeft gister ruim een halve banaan op en vandaag een halve appel.
Hallo allemaal! (even paar keer quote, maar nog niet eens gedag gezegd haha) Hier weer een zelfde nacht als gisteren, elke 1,5 tot 2 uur er uit omdat Fenne wakker werd... jullie vroegen of ik niet gesloopt ben, nou valt dus echt reuze mee... ben zelf ook verbaasd! Vanmorgen om 9 uur opgestaan en om 10 uur lag ze er al weer in... en dat heeft ze vol gehouden tot precies: NU! Terwijl ik dit typ is Vin haar boven ophalen... ze heeft dus zojuist 3 uur geslapen haha, hoe oneerlijk: doe dat dan 's nachts!
Hij is wakker dus ik ga naar boven. Geven jullie fruit/groenten zoveel ze willen of bouw je op? Ik geef Luuk nu maar een lepeltje of 3/4. Het kwam er gisteren weer uit dus vandaag groenten proberen.
meiden sorry hoor.. heb even getwijfeld of ik het wel hier neer zou zetten... Maar mijn vader heeft zojuist besloten en meteen al getekend. niet verder te willen gaan met eventuele behandelingen.... ik weet dat hij dat al een hele tijd voorzich uitgeschoven heeft... eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet voelen nu...aan de ene kant wil ik schreeuwen.. zwakkeling.. ga ervoor en kies voor een leven... min vader is natuurlijk niet een zwakkeling! Aan de andere kant denk ik dat hij gelijk heeft.. het is goed zo... nee ik weet dat hij gelijk heeft het voelt alleen even niet zo... meiden jullie hoeven hierop niet te reageren... klets vooral verder dat doe ik ook.. is voro mij ook het makkelijkst... wil het alleen kwijt aan jullie jullie weten tot nu toe alles.. en dat moet ook ze blijven ben ik van mening...
@kruipen hier ook achteruit vooruit wil hij wel maar lukt nog niet echt. maar ja als dylan op mij gaat lijken dan gaat hij niet kruipen ik heb alleen heel ff getijgerd en met 10maanden liep ik al . @fotoalbum ik moet nog steeds de foto's laten afdrukken maar ik moet echt een keuze gaan maken uit de foto's aangezien we er rond de 2000 hebben
Wen heb het geprakt gegeven en daarna een stuk, maar daar sabbelt ze alleen op, wil een combinatie van beide doen. dwazie; sterkte meid, schrijf lekker van je af
Dwaas! Tuurlijk reageren we hier op! Doe niet zo ehh.. 'dwaas'. Ik snap dat je een beetje dubbele gevoelens hierover hebt! Ik persoonlijk denk juist dat hij heel sterk is door deze beslissing te nemen! Geen gedoe met een hele lijdensweg, die waarschijlnijk niet meer beter wordt... Hele dikke knuffel dwaas... En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Je bent hier welkom met je verhaal, en we zullen blijven reageren! Omdat we van je houden! x knuffel
Ik gaf er dan nog 3 bij.. dus 5 voedingen.. Nu ben ik over aan het gaan op 4. Gaat prima.. al heb ik erg weinig melk meer.. Nora heeft 's ochtends elke keer een droge luier.. dus gisteravond fles bij gegeven en vanmorgen prima natte luier.. dus ben bang dat ik het niet lang meer volhou.. ben nu ook bezig met mijn diepvriesvoorraad.. misschien hou ik het vol tot 6 maanden!
Ik geef nu voornamelijk groenten.. het fruit komt er meteen weer uit.. oja.. ivm het zuur kunnen kindjes met een reflux ook beter beginnen met groenten. In fruithapjes zit namelijk veel meer zuur.. (gehoord van de osteopaat! hihi)
sizzel; dat probleem heb ik dus ook met de avond, geef nu al zo'n 80 ml bv met een flesje na de laatste voeding. Maar goed ben trots op alles wat ze heeft gekregen en trots op elke druppel die ik nog kan geven.