Toen ik vanochtend alles aan het teruglezen was kon ik de foto's niet zien die geplaatst waren... Balen, ik ben gek op foto's... Moet ik toch maar verplicht hier iedere dag kijken
Ja vast wel Gek is dat he als Finn ligt te slapen denk ik ook wel eens van kom hup mama wil je knuffelen! haha ik wil trouwens nog even aan Debie en sizzel zeggen dat ik het super knap vind dat jullie nog met de bv proberen door te gaan! Heb er spijt van dat ik het niet heb doorgezet! En sizzel: hier gaat Finn ook echt spugen van fruit (heeft ook reflux), veel te zuur. Maar ja hier "moet" het voor de extra voedingsstoffen... Vind 't zo zielig
Ik heb ook superveel respect voor de meiden die nog steeds bv geven! Ik wou dat ik ook nog had kunnen geven, maar ik kan Jaydee moeilijk honger laten lijden. Bij de 2e ga ik het zeker weer proberen!
thanx... ben er zelf ook best trots op.. vind het zooo mooi geworden.. (wat erg dat je dat van jezelf kunt zeggen..)
Ja ik ook! Maar ik denk wel dat als het 2de kindje ook Mcadd heeft ik wel meteen laat bijvoeden tot de bv goed opgang is gekomen. Dat Finn die 4 dagen overleefd heeft, is voor mij een wonder!
ik vind het gewoon ook echt super om bv te geven! Heerlijk! Maar als je niet meer hebt dan moet je het met de kleine beetjes doen! En elke druppel die ze binnenkrijgt is er één!
wauww sizzel wat een mooi boek ben helemaal jaloers ik wil ook al heel lang zoiets maken maar geen tijd...mmm toch maar even tijd maken hiervoor... BV gevende mama.s inderdaad petje af hoor.. vele geven nu al 6 maanden en dat is inderdaad een prestatie...
Ja das waar sizzel! Vraagje:Welk album heb jij gekozen? het medium album? ik wilde ook al graag zoiets maken maar ben bang dat ik niet aan de aantal pagina's kom. en we hebben ook een gewoon fotoboek, is misschien een beetje dubbel...
Gewoon een keertje aan beginnen! Het is zo leuk om te doen! Je kunt er net van maken wat je zelf wil!
Mooi hoor Sizzel! En over bv? Ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik gestopt ben... Het ging zo ontzettend goed! En ik heb er nu zo verschikkelijk veel spijt van! Volgende kindje ga ik gewoon 6 maanden lang onbeperkt bv geven!
Ik doe alles in albums van 30x30. Die zijn groot, passen in de meeste kasten, kunnen veel foto's in (tot 66 blz!) en je kunt er blz bij en af halen. Je kunt ook grotere foto's plaatsen en mooiere achtergronden plaatsen.